הקדמה לסיפור חדש(?)

תולעת ספרים 23/03/2014 1273 צפיות אין תגובות

אז ככה…
אני לא רוצה שיהיה לי "יותר מידי על הראש" אבל אנסה סיפור חדש מלבד הסיפור האחר שאני כותב..
לסיפור קוראים:"הרוצח" והנה ההקדמה:(תכתבו מה דעתכם)
יום אחד,נער מתבגר בגיל 16 בשם אייטון,הולך יחד עם חברו הטוב ביותר לתחנת רכבת.התחנה הייתה שמומה מכל אדם.לא היה שם איש מלבד שני ילדים בשם:ג'פרי,וג'קסון והם היו עם אופניים.הילדים התקרבו לאייטון וחברו ג'ק,והם דרסו את ג'ק ברגלו והמשיכו וג'ק היה פצוע קשה.בשביל להחזיר נקמה,אייטון החל להיאבק בג'פרי ובג'קסון ולפתע ג'קסון הוציא מכיסו סכין יפנית והחל לדקור את אייטון בבטנו.אייטון נפל על רצפת הרכבת,וג'פרי וג'קסון מהר הרחק מהתחנה לפני שהרכבת הגיעה.ג'פרי אמר לג'קסון שישר יחשדו שקרה משהו אם הם לא ייקח מהתחנה את אייטון ואת ג'ק הגוססים כמעט מתו,וישר כל אחד הרים אחד והם לקחו את שניהם,ושמו אותם בסמטת רחוב,הרחק מהעיירה שבהם גרו,מאחורי פחי זבל.
יום אחד,ג'ק התעורר וראה את ג'קסון לידו מלא דם בבטנו והוא נראה כמת.לאחר שהלך לבית חולים יחד עם אייטון הם הלכו לטיפולים וכמעט מתו.
מאותו יום ,שניהם התסתתרו בביתיהם.
יום אחד,ג'פרי וג'קסון הופיעו משום מקום והלכו לסגור חשבונות.
לאחר שאייטון כמעט ומת מתאונה טראגית שהשניים גרמו לה,אייטון הופך בין רגע לאדם רשע עם כוונות רעות,משונות ומפחידות למדי!
הוא החליט לבחור בתים שונים לחלוטין ולעשות רוע לאנשים.
בשישה בתים אייטון לא הצליח במזימתו ויום אחד דרכיהם מצטלבות של ששת הילדים.הם מחליטים להיאבק באייטון אבל…בחוכמה ובדרך מיוחדת

**פרק ראשון של ניסיון אפשר לומר שכבר מוכן….אני רק צריך לראות התעניינות :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך