Estonian
זוכרים פעם פעם שעוד כתבתי סיפורי למה? קאמבק, רבותיי! קאמבק!

למה יש שלג?

Estonian 26/12/2013 2224 צפיות 5 תגובות
זוכרים פעם פעם שעוד כתבתי סיפורי למה? קאמבק, רבותיי! קאמבק!

לפני הרבה שנים; הרבה לפני שבני האדם בכלל התקיימו על כוכב הלכת שלנו, היו ארבע עונות. (סיפור למה אחר כבר הסביר למה הן היו.) לכל עונה היה את האפיון שלה: האביב הביא את כל הצבעים: הירוק, האדום, הכחול, הצהוב, הסגול. הכל פרח, הבכיר ונהפך לססגוני.
הסתיו הביא את החום של כל העלים הקמלים והפרחים הנבולים.
הקיץ היה בעל צבעי הצהוב: השמש החזקה שהפיצה את האור שלה ברחבי העולם, ורק לחורף נשאר הצבע השקוף.
בחורף, כאשר השמיים בכו את דמעותיהם, אף אחד לא יצא החוצה, ואף אחד לא רצה את קרבתו. רק את האח, השמיכה החמימה והשוקו.
החורף היה אומלל.
הוא רצה לעצמו צבע משלו, וסיבה משלו שתגרום לכל האנשים לאהוב אותו, ולצאת מהבתים בשבילו.
הוא תהה לעצמו במשך זמן רב, עד אשר יום אחד הביט לעבר הירח, וראה את הלבן שלו. את הבוהק בשמיים. הוא היה באמצע החשיכה, אבל גרם לכל האנשים לצאת החוצה ולהביט בו באהבה.
וכך המציא החורף את השלג בשביל למשוך את האנשים לראות את היופי והרוך של הלבן, ולאהוב אותו, וחורף היה מרוצה.


תגובות (5)

יפה

26/12/2013 12:22

חמוד כזה… אני חושבת שאם הסיפור על המצאת השלג היה קצת יותר מפורט זה היה יכול להיות יותר טוב ^_^

07/02/2014 02:21

אמרת בהתחלה שזה לפני שהיו אנשים ובסיפור השתמשת הרבה במילה 'אנשים'.

15/03/2014 01:06

    הכוונה היא שבהתחלה, לפני האנשים, היו כבר את ארבעת העונות. שאר הסיפור מתייחס לתקופה שכבר יש אנשים.

    15/03/2014 11:01

*ארבע העונות

15/03/2014 11:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך