נקמת המכשפה- פרק 1

16/07/2014 1301 צפיות אין תגובות

זהו היה יום גשום, מריר השמיים אפורים כאפר וממלכה של המלך אדוארד.
לאדוארד הייתה אישה חיננית חייכנית ויפת תואר, הייתה צעירה ממנו בעשרים שנים!.
אך לרוע המזל, הייתה היא עקרה ואינה יכלה להוליד.
יום אחד אשתו של אדוארד מריה התהלכה בממלכה בחצר פסעה בדילוגים וזימרה שיר חביב.
לפתע שמעה צרחת תינוק צרחה כה חזקה שמריה השתטחה על הרצפה, זהו היה בכי וזעקת תינוק.
למריה היה לב טהור, ולא יכלה להתעלם מן הזעקות המרות, אז הלכה מריה לחפש את התינוק, התהלכה ביער שעות רבות, והקשיבה לקול הבכי הנורא. בין רגע נכנסה מריה אל המקום הכי אפל ביער שאליו הלכה, זהו המקום שכל מי שנכנס אליו אף פעם לא יוצא, זהו מקום אפלולי, מצניח, וריח של רוע משתרע על המקום. מריה בשקט בשקט חלצה את נעלי העקב שלה והחלה ללכת שם כשידעה שאולי אף פעם לא תחזור. בכל צעד שלה הקול הנורא של הזעקה נשמע חזק יותר וחזק יותר, צמרמורות קשות עברו על גופה של מריה, ליבה היה חלש..
וכשעמד ליבה להיעצר קול התינוק היה מולה, זהו לא היה תינוק, זאת הייתה מכשפה רעת לב שפיטתה את מריה בגלל טוב ליבה לבוא אל היער ומכשפת היער כנכנסה אל תוך גופה של מריה.
באותה שניה בדיוק שיערה האדומוני של מריה הפך לשחור-כחול כהה. העניים שלה הפכו לשחורות, ציפורני רגליה הפכו לארוכות מאוד, המכשפה ההיא שנכנסה לגופה של מריה, הייתה בקבר, זאת הייתה הרוח של המכשפה..
מריה המכושפת חייכה חיוך זדוני, והחלה לצאת מן היער. המכשפה [ מריה ] התקדמה אל חצר הארמון, וביקשה נקמה.!!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך