גומיק פוחד מהעולם

נסטיה44 21/12/2013 2408 צפיות אין תגובות

מצאתי את הסיפור הזה, נורא מתוק, סיפור ילדים שכתבתי לפני שלוש שנים, מקווה שתהנו ממנו:)

גומיק פוחד מהעולם:

אולי אתם לא יודעים,
אבל ממש לא ממזמן התגורר בתוך ההר הגבוה גמד.
שמו של הגמד היה גומיק, גומיק היה גמד פחדן.
מהכול הוא פחד, ולכן מעולם לא יצא מתוך ההר, כי גומיק פחד מהעולם.
ערב אחד חבריו של גומיק באו לבקרו.
"גומיק, אולי תצא אתנו לשחק בשדה?" שאלו חבריו,
אך כמו תמיד גומיק השיב "העולם שבחוץ הוא מקום אפל וקר, ואני אף פעם לא אצא החוצה"
חבריו של גומיק צחקקו, אף שלא ידע מדוע.
גומיק הסתתר בתוך ההר במשך שנים, רק נרות זעירים האירו את ביתו, וריח טחב היה שורר בחלל האוויר.
יום אחד חבריו של גומיק נקשו בדלת ביתו וביקשו מכסה מפני הגשם.
"אתם רואים?" שאל גומיק "מה שמתרח בחוץ זה בדיוק מה שצריך להיזהר ממנו!"
"אבל גומיק" אמרו חבריו "זהו רק גשם"
פתאום הרעיש רעם חזק וכל הגמדים קפצו ממקומותיהם.
שערותיו של גומיק סמרו "ומה זה?" שאל בזלזול "אמרתי לכם שמסוכן בחוץ!"
חבריו צחקקו וגמד אחד, מנומש ונמוך קומה במיוחד אמר "בוא אתנו מחר לשדה ותראה כמה העולם יפה!"
"לא!" מחה גומיק.
"אם תבוא, לא נטריד אותך יותר"
גומיק שקל את ההצעה ומיד סירב.
"בבקשה" הפצירו בו חבריו.
"טוב!" צעק גומיק "אבוא אתכם רק אם אחר כך תעזבו אותי בשקט!"
הגמדים צהלו למשמע ההסכמה הנדירה של גומיק.
יום למחרת, ביקשו חבריו שיעצום את עיניו. הצעד הראשון מהבית שבתוך ההר נעשה באיטיות ומיד לאחר מכן הם צעדו בזריזות כמו שגמדים תמיד הולכים.
הם הגיעו בשורה לשדה בו תמיד היו משחקים.
"פתח את עינייך" אמרו לו.
גומיק פתח את עיניו ופיו נפער.
"בעצם" חשב גומיק "העולם לא נורא כל כך" כך חשב בזמן שהתבונן על הדשא הירוק שעל האדמה, ועל העצים הירוקים והנוצצים מטיפות הגשם, על הפרחים הצבעוניים שצמחו בחינניות ועל רקע השמיים הצלולים והשמש הבוהקת בחמימות.
"מה שאתה רואה כאן" אמרו חבריו " צמח רק בזכות הגשם המפחיד ששמעת אתמול, בלעדיו כל היופי כאן לא היה צמח ופורח"
"אתם יודעים מה" אמר גומיק "אני חושב שהעולם דווקא די נחמד"
גומיק הושיט את ידו ועל אצבעו נחתו שני יצורים מרהיבים "אלה הם פרפרים" אמר הגמד הנמוך במיוחד.
"הם כל כך יפים" הוא המשיך להתבונן בזוג הפרפרים, פרפר אחד קטן והשני קצת יותר גדול. נראה היה שהפרפרים ממש אוחזים ידיים, וכך הרגיש גם גומיק עם העולם. "העולם מחזיק אותי בשדה היפה הזה" כך חשב. כל יום הוא וחבריו היו משחקים בשדה, וכל זה, קרה ממש לא ממזמן, ואולי אפילו כל זה התרחש בשדה שליד הבית שלכם, מי יודע?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך