סיפורו של דובי חופר- מסדרת הדובים המשוגעים

05/01/2013 1448 צפיות תגובה אחת

היה היה דובי. הדובי היה חופר לאללה. פעם את שאלו אותו: "מה זה חמור?" הוא ענה:"החמור הוא בעל חיים שמוצאו ממשפחת הסוסיים. הוא אכן בעל דמיון לסוס, אך בכל זאת שונה ממנו חיצונית. ראשו גדול יותר, אוזניו ארוכות יותר ("אוזני חמור"), יש לו רעמת שיער דלילה יותר מאשר לסוס, ויש לו קול שונה ממנו – בעוד הסוס צוהל, החמור נוער. נקבתו של החמור היא האָ‏‏‏תון, שהריונה אורך כשנה ומספר הוולדות הוא 1." רואים על מה אני מדבר? הוא טחן לך במוח יום ולילה. יום אחד כל הדובים החליטו להרוג את החופר על מנת להחזיר את השקט ליער. הם עשו לו מארב. הם ידעו שלא מזמן הדובי קיבל כוחות חפירה אפלים, אבל לקחו סיכון. הדובי הסנילי התהלך ביער וחיפש את דובי חופר. פתאום הוא שמע: "חמור הוא בעל חיים שמוצאו…" הדובי הסנילי פרץ בצרחה: (צרחו בקול הכי חזק שלכם את המילים הבאות בזמן שאתם: א. מתנהגים כמו קופים. ב. קופצים על ספות. ג. רצים בכול רחבי הבית שלכם כשידיכם מורמות למעלה. צרחה נעימה…)

"קרררררררררררררררררררררררררררראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקאאאאאאאאאאאאאאבלללללללללללללה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

הדובי ברח מהיער וחפר לעצמו עד עצם היום הזה…


תגובות (1)

חחחחחחחחחחחחח

27/04/2013 01:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך