מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק. נראה מה יקרה בפרק הבא.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 4 – לונה הולכת לאיבוד בנהר סאנו המסוכן!

מקווה שאהבתם את הפרק. נראה מה יקרה בפרק הבא.

הסתיו המצנן הגיע ועדרי הגנו והזברות עוברים בממלכה ונותנים שפע מזון לטורפים. מחוץ לממלכה התהלכו לונה ואמה הזברות בעדר הזברות המתקדם לממלכה יחד עם הגנואים. "אז מה יהיה בממלכה המפורסמת?" שאלה לונה את אמה ואמה ענתה לה ששפע של מזון מחכה לכולם. לונה שמחה והמשיכה עם כולם דרך הערבות.
לונה שמעה מספר זברות חוששות מדברות זו עם זו:"מה יהיה כשנגיע לנהר?" שאלה הזברה הראשונה והשנייה ענתה:"לא יודע, יש שם שפע תנינים אך נעבור, אני מקווה". לונה לא הבינה וחששה, אמה לא ספרה לה על נהר שופע תנינים אשר נמצא בדרכם!
"אמא, למה לא ספרת לי על הנהר?" שאלה לונה המבוהלת את אמה אשר ענתה לה:" איזה מין נהר, אין נהר בדרך, בטח שמעת שמועות". הם צחקו ולונה הלכה לשחק עם חברותיה. "נאלצתי לשקר לה" אמרה אמא לונה לבעלה ואבא לונה עודד אותה:"אל תדאגי, טרם נגיע לנהר סאנו – נגלה לה ונגן עליה".
רעם שתק את כל העדרים וגשם טפטף עליהם. השמיים הפכו לכהים וחששות העדר התעצמו. מצב הרוח של לונה התקלקל והוריה ידעו שכדאי לספר לה את האמת. "לונה, אני מצטערת אבל מה ששמעת זה נכון – יש נהר בדרך, הנהר סאנו אשר חוצה את דרכינו לממלכה ולפיכך נצטרך להסתכן בזרם האימתני של הנהר ובתנינים.
לונה התחילה לחשוש אך אמה עודדה ואמרה שנגן אליה. העדרים הגיעו לנהר הגועש שבו חיכה מלך הנהר גנואו התנין ושאר התנינים. העדרים התקבצו מול הנהר וחיכו עד שמישהו יכנס לנהר וכולם אחריו.
הראשון האמיץ נכנס למים וכולם אחריו. לונה ומסביבה הוריה נכנסו וקיוו שיגיעו במהירות לגדה השנייה. הזרם התחזק וגלים גבוהים בדרו את הנהר.
פתאום לונה החליקה על אבן וזזה הצידה והוריה לא שמו לב והתבלבלו עם זברה אחרת! לונה ראתה את הוריה מתרחקים וצעקה:"רגע ענה אני!" אך הם לא שמעו. זקני העדרים הגיעו והתנינים התקרבו.
הם התחילו לתפוס זברות וגנואים."היכן אין תנינים?" שאלה את עצמה לונה וראתה איפה התנינים צצים ובחרה את הדרך הבטוחה לחצייה. היא התקדמה והצליחה לעבור את הנהר בלי פגע. אך היא הגיעה לצוקים ולא יכלה לעברם. לא משנה כמה היא ניסתה – לא הגיעה לקצה השני!
מפלס הנהר גדל ותנינים יכלו יותר לתפוס אותה בקלות. היא קוותה שהוריה הגיעו אליה במהירות מאחר שאחרת התנינים יתפסו אותה. אך עברה שעה והתנינים מסביבה. היא חשבה שסופה הגיעה אך ראתה את הוריה משקיפים לעבר כל הנהר וניסתה לדלג על התנינים.
היא קפצה אך גנואו האכזר תפסה. לונה לא וויתרה ודחפה את גנואו לעבר הסלעים. גנואו איבד אחיזה והיא נמלטה אל הוריה.
הוריה שמחו לקבלת פניה:"דאגנו לך, את בסדר?" ולונה אמרה שהיא בסדר ובקשה שיתקדמו לממלכה. הם הגיעו לממלכה והתחילו לאכול ונהנו אך נזהרו מהטורפים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך