מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק, מצטער שרק עתה סיימתי אותו ונראה מה יקרה בפרק הבא.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 5 – אח מקדדראשה

מקווה שאהבתם את הפרק, מצטער שרק עתה סיימתי אותו ונראה מה יקרה בפרק הבא.

מקדדראשה נח בעשב הגבוה והנעים ונענה משפע המזון אשר מעניק לו החורף. להקת סקקמה חזרה והביאה עוד טרף. "מקדדראשה, אפשר לנוח מהציד?" שאלה סקקמה את המלך והמלך ענה לה:"טוב בסדר, תנוחו אך בעוד שעה תצטרכו להמשיך לצוד".
בינתיים מרגל המלך התהלך בשולי הממלכה ובדק מי נכנס לממלכה. פתאום ראה להקת אריות מתקרבת והתחבא. הם עברו לידו ולא הבחינו בו.
המרגל החליט לעקוב אחריהם ולמסור מידע למלך. הוא עקב אחריהם וראה שהם מתקרבים לערבות הממלכה, הוא ידע שזה יכול להיות סימן רע ולפיכך שלח שליח למלך שיכין את צבאו למקרה חירום.
השליח הגיע למלך והודיע:"צר לי שהערתי לך, נא תודיע לצבא שהתכונן למקרה חירום, להקת אריות נכנסה לשטח הממלכה והיא מתקדמת לערבות". המלך הסכים והלך לסקקמה לספר לה את החדשות.
המרגל הסתתר מאחורי עץ מול הערבות וראה את חברי הלהקה מקיפים את הערבות ותוקפים את העדרים בהן. העדרים התרחקו מהערבות ורוקנו אותן. הוא דאג מאוד מאחר שהערבות הן מקור המזון הכי גדולות לטורפים ולפיכך שלח שליח שיודיע למלך על מקרה חירום שישלח את צבאו לעבר הלהקה ויגרשה.
השליח הודיע למלך אשר הודיע לסקקמה על מקרה החירום. "גם אני יבוא" בקש מקדדראשה וסקקמה מאנה לו לבוא. אך המלך המשיך פקד עליה להסכים לו. סקקמה הסכימה והלכה עמו ועם להקתה לעבר הערבות. "אני חושב שאני יודע איזה להקה זאת" סבר מקדדראשה והתכונן למפגש עם הלהקה.
להקת סקקמה והמלך הסתתרו מאחורי הגבעה והשקיפו לנחל סג'ונגו. הם אתרו את הלהקה הפורעת אשר מבריחה מספר גנואים מהממלכה ותכננו תוכנית נגדם. "היכן המלך?" שאל אחד מחברי הלהקה את סקקמה אשר ענתה:"לא יודעת, יש לחפשו!".
הלהקה הפורעת הלכה לנוח ופתאום ראתה את מקדדראשה מתקרב. "חכו, שאף אחד לא יזוז! היכן אחי". פתאום הופיע אחיו ולמראה אחיו מקדדראשה הגיב בצעקות:"אז אתה מנסה לנקום על זה שגירשתי אותך, אתה מדלל את ממלכתי מטרף, אך איני מוותר!. צבאי יבוא בכל רגע ולפיכך כדאי לך להסתלק".
אח המלך פקד על להקתו לברוח והוא ולהקתו ברחו ואחריהם המלך. סקקמה ראתה זאת והצטרפה אליו יחד עם להקתה. אח מקדדראשה ולהקתו הצליחו להתחמק והשאירו את המלך וצבאו מאוכזבים.
"אתה מכיר אותם?" שאלה סקקמה את מקדדראשה ומקדדראשה ענה:"טרם שאבי נפטר בתום הקיץ לפני שנה וקצת – הוא בקש ממני להמשיך את המלוכה ואחי נזף. הוא ניסה לשכנע את הממלכה שהוא יותר טוב ממני, הוא תפס המון טרף ועוד. אך אני טוב בלשכנע ומאחר שהממלכה ידעה שאם המלך בחר בי אז יש סיבה לזה וכדאי להעביר לי את המלוכה. כאשר נהייתי למלך גירשתי את אחי ואת הנאמנים הכי גדולים שלו ועתה הם באו לנקום בזה שהם מדללים את הממלכה מטרף ומנסים שאני היכנע, שהוא יהיה המלך החדש!".
בינתיים להקת אח מקדדראשה ואח מקדדראשה המשיכו לדלל את הממלכה מטרף וחיי הטורפים הפכו לקשים. הצבא אינה מצאה אותם והתקשה בלמצוא טרף לכולם והכי חשוב לגורים. מקדדראשה התהלך וחיפש לעצמו טרף, הוא מצא אייל שהסתתר בשיחים ותפסו. ארוחה זו עדיין לא מספקת וכולם התחילו לתכנן את עוברת המלוכה לאח מקדדראשה.
פתאום ציפור קטנה ודברה אתו."אני יכולה לעזור לך, לציפורים ממיני יש רעיונות טובים. בגלל להקת אחיך אני לא מוצאת את משפחתי ואת חברי ואני יודעת איך להחזיר את הסדר" ספרה הציפור למלך. "למה שאני אקשיב לציפור קטנה, אמצא פתרון בלעדיך!" ענה מקדדראשה לציפור והציפור הסתלקה מאוכזבת משם.
כעבור יומיים, עדיין לא תפסו את להקת אח המלך והמצב החמיר – כל האספקה אזלה! מקדדראשה הלך לסקקמה לבקש ממנה שאולי ינסו להבריח חזרה מהטרף שהבריחו מהממלכה להקת אח המלך בלי שהם ישימו לב אך הוא לא מצאה וגם את להקתה – אינו מצא.
הוא אתר את צבאו מתקדם לשולי הממלכה ועצרם."לאן אתם הולכים, אתם לא עומדים להיכנע ולהעביר את השלטון לאחי, נכון?!" שאל מקדדראשה את צבאו. "אהה" נסתה למצוא תירוץ סקקמה ופתאום פנתה אליה הציפור.
"חשבתי על רעיון טוב שהחזירו את הסדר לממלכה" אמרה לה הציפור וסקקמה הסכימה לה להציג את רעיונותה. אך מקדדראשה מאן וסקקמה נזפה בו ואמרה לו:"אתה יודע, אתה עתה מציע לנו לוותר על ההזדמנות האחרונה שנשארה לנו!".
המלך נכנע ובקש מהציפור להציג את רעיונותה."קודם יש לתפוס טרף ואחרי זה אסביר מה לעשות איתו, דרך אגב אסור להרגו" בקשה הציפור. הם התגנבו לשולי הממלכה ויצאו ממנה. לאחר מכן מצאו טרף כאשר השטח פנוי מהלהקה הפורעת ותפסו.
"עתה נבקש מהטרף לעשות את מה שנבקש, נלך לקניון ולאחר מכן אפרט לעומק את תוכניתי" אמרה הציפור והלכו לקניון. הציפור פירטה להם את תוכניתה והשאר נכנסו לקניון.
הציפור ידעה שבטח הלהקה הפורעת אינה אכלה עדיין ופנתה אליהם. "תודה לכם, עתה בגלל שאתם את הרסתם את הסדר בממלכה – אני לא מוצאת את משפחתי ואת חברי. או, אני צריכה למהר, כל החיות נכנסו לקניון והן מתרחקות מפה!" אמרה הציפור להם והם נבהלו מאחר שהם הרבה זמן לא אכלו וכל הטרף מתרחק משם דרך הקניון.
מקדדראשה פקד על הטרף שתפסו להתרחק דרך הקניון. הלהקה ראתה אותו ונסתה לתפוסו. מקדדראשה פקד על הטרף למהר ולאחר מכן סקקמה העלתו מהקניון. הלהקה לא מצאו וסברה שהוא התחמק, לפיכך המשיכה להתקדם בעקבות הקניון בעקבות הטרף.
האריות גרמו למפולת שחסמה את הקניון וכאשר אח מקדדראשה ולהקתו יגלו שעבדו עליהם – הם לא יכלו לחזור! האריות הודו לציפור והיא ראתה את משפחתה ועפה אליהם. להקת סקקמה החזירה את הטרף לממלכה והסדר חזר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך