מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק, זה היה הפרק האחרון.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 8 – מתקפת הצבועים חלק ב – המתקפה הגורלית על הצפון

מקווה שאהבתם את הפרק, זה היה הפרק האחרון.

הצבועים התכוננו והתאמנו במרץ לכיבוש הממלכה וסיין תכנן עם אשתו את המתקפה מהגבעה הגדולה. "נשתלט קודם על קצה אזור הביצות שבו יש מעט אריות ובזה נעשה לחץ על שאר אזור הביצות שבו נוכח המלך.
הם התחילו להתקדם לשם עתה מפני החשש שלהקת סקקמה תצליח לצאת מהקניון ומצאו את עצמם בשלוש קבוצות מסביב לקצה אזור הביצות. הקבוצות האימתניות תקפו כל אחת אזור אחר, מה שנתן להם יתרון. למזלם הרב היה מעט אריות מהצפוי – לא יותר משבעה בודדים והם הצליחו להשתלט על קצה אזור הביצות עם רק שתי אבידות.
סיין נהג בשמחה רבה אחר נצחון זה:"רק מה שנשאר מאזור הביצות נשאר לנו לכיבוש!". הם כבר היו ממש בטוחים וסוברים שממלכת מקדדראשה תהיה ממלכתם החדשה עוד בסוף היום. סיין החרוץ כבר עתה יזם תוכנית לכבישת אזור הביצות.
בינתיים התרחש משהו לא לטובתם – מנוחת המלך הסתיימה והוא נתן לחמישת האריות, שתי הלביאות וגוריהם שבאו לומר לו שהדרום נכבש לדבר עמו. "מה באמת, זה פשוט אסון, היכן צבאי?" אמר ושאל המלך את האריות המדווחים כאשר אמרו לו את החדשות. "איננו יודעים היכן הצבא, מצטערים" המדווחים ענו והתרחקו להגנתם.
לפתע שני לביאות הגיעו בקוצר נשימה מקצה אזור הביצות וספר את החדשות הנוראיות על מה שקרה שם."הצבא דרוש להגיע ברגע זה, בינתיים שחלק מהאריות ילכו לעכב את הצבועים ולא לתת להם להגיע לפה או שהממלכה עלולה ליפול לידיהם" אמר מקדדראשה בבהלה.
בקניון סקקמה נסתה שוב ושוב לצאת מהקניון אך ללא הצלחה. "יש לי תוכנית" אמר הבכור וסקקמה הסכימה. הוא אמר:"להביא אבנים ונבנה מדרגות" וכולם הביאו אבנים. התבורר שמספר האבנים אינו מספיק אך לו היה רעיון. הוא בקש להכות את הלמעלה והם בצעו זאת.
הלמעלה קרס ויצר מדרון מתון מהמדרגות ועד לסוף. הם יצאו באמצעות המדרגות והמדרון בסוף מהקניון, בזכות הבן הבכור של מקדדראשה. הצבא מיהר אל אזור הביצות והכל שיער שהמצב אינו טוב.
במתקפת פתע יצאו הצבועים לעבר המלך שנכח עם יועצו ואשתו ומצדם היו האריות אשר ניסו לעצרם. קרב מתיש התרחש באזור הביצות ויועץ מקדדראשה ספר שלצבועים יש המון יתרונות ולפיכך יש לברוח ולחפש את הצבא, אחר הקרב הצבועים אמורים להיות מועטים יותר וחלשים.
אך כל הצבועים חסמו את כל הכיוונים והם היו מוקפים. "צבאי יגיע בקרוב ויביס אתכם בקלות" אמר המלך אך סיין סימן לא ואמר:"הם תקועים בקניון והם אינם מסוגלים לצאת". "טוב אז ניצחת, אבל לא" אמר מקדדראשה והיועף ואשתו תקפו והמלך נס. הוא דילג על הצבועים לעבר הקניון.
לפתע אתר את צבאו ותקוותו חזרה אליו. "אל תאמרו כלום עתה זה הזמן הכי טוב להביס את סיין, כל הצבועים מותשים ברגע הזה, נחזיר לנו את אזור הביצות ואת שאר הממלכה" אמר מקדדראשה.
בינתיים יועץ ואשת מקדדראשה התחמקו והצבועים היו מותשים מדי בשביל לרדופם. סיין ואשתו חשבו על תוכניות לממלכה עד שהצבא הגיע. הכל מהר מאוד וסיין ואשתו מצאו את עצמם מוקפים. "ועתה אני ניצחתי" אמר מקדדראשה וגרשם דרך הנהר. סיין ואשתו התחמקו מהתנינים והתרחקו מהממלכה לנצח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך