ארטיק פירות
אני מצטער. אני לא רואה טוב. יכול להיות שתקתקתי לא נכון חלק קטן מהדברים שרציתי לומר. דרך אגב - נקניקיות. לכו לחגוג בל"ג בעומר בעזרת השכל העליון שלכם, ואז זרקו את עצמכם למדורה ותקריבו את הראות שלכם כקורבן לאלוהים ולכו מיד לגן עדן בלי לעצור בכדור הארץ לרגע.

הדולפין שרצה לעוף

ארטיק פירות 18/05/2014 1709 צפיות אין תגובות
אני מצטער. אני לא רואה טוב. יכול להיות שתקתקתי לא נכון חלק קטן מהדברים שרציתי לומר. דרך אגב - נקניקיות. לכו לחגוג בל"ג בעומר בעזרת השכל העליון שלכם, ואז זרקו את עצמכם למדורה ותקריבו את הראות שלכם כקורבן לאלוהים ולכו מיד לגן עדן בלי לעצור בכדור הארץ לרגע.

לבטח חשבתם שדולפינים יכולים לעוף, אבל אך ורק בתוך המים.
ובכן, יש לי חדשות בשבילכם:
אני מכניס לכם מילים לפה,
והמילים שאני מכניס להם אינם קרובים למציאות.
לדולפינים אין רגליים או ידיים ולכן הם לא יכולים לעשות דבר. למעשה, צריכים להכחיד אותם משום שהם מהווים איום למין האנושי כי הם חכמים יותר מכל להקה עכשווית שבחורות אוהבות.

אגב, העין של קאטולו מסתכלת עלינו בכל שנייה ובכל רגע ומעמידה פנים שהיא אלוהים אבל היא למעשה אך ורק עין, וכל שאר הגוף הוא קלמנטינה אחת גדולה.
איך זה קשור לתעופה של דולפין?

אז אני אגיד לכם את זה בצורה כזו –
אם יש אלוהים, או עין גדולה כזו או אחרת, הוא בטוח היה מתערב בעובדה שדולפינים נוצרים בלי חלקי גוף. הם נראים כמו קרש כחול.
אין אלוהים. הלכתי לאכול שניצל כל עוד אני חי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך