בפרק הבא - גיחה לשנת 96 כשהיינו כולנו בגיל הטיפש עשרה.

נקמה

16/02/2016 1798 צפיות 2 תגובות
בפרק הבא - גיחה לשנת 96 כשהיינו כולנו בגיל הטיפש עשרה.

רן , עידו , רועי ואני יושבים בבית קפה הקבוע ,"קולינס", במקום הרגיל.
רן ועידו מתווכחים , כרגיל , כמה כסף עושה הבית קפה ביום , בשבוע , בחודש , בשנה.
רועי מתכתב בוואטסאפ עם גרושתו .
אני , כנראה לא סתם , בחוסר מעש , קולט שני פרצופים מוכרים נכנסים ל"קולינס",
הם נכנסו לחדר הפנימי , אני לא בטוח כמה זמן לקח לי לעבד נתונים אבל בשנייה שזה קרה אני בועט ברן שישב ממולי. "אייי , מה אתה דפוק???" נדהם רן שהוצאתי אותו מהחישוב של עלות כוס קפה בגודל בינוני. "סתום ת'פה ילד מטומטם בן 35" עניתי , "אתה יודע מי נכנס עכשיו לקולינס?"
המשכתי בקול תקיף ומזועזע , לעיניהם המשתאות של חברי , כולם מיישרים אלי את מבטם בשאלה .
"יום הדין הגיע!" סיננתי לעברם בקול שקט.
"אם יכולתם לבקש משאלה לפגוש מישהו , את מי הייתם מבקשים לראות?"
"בר רפאלי?" ניסה רן.
לא התאפקתי ושחררתי לו "וולה" הפעם עם השמאלית שלי.
"לא .. טיפש , את מי היית רוצה לפגוש לסגור מעגל?"
עשה רושם שהמשפט האחרון האיר קצת את עיניהם והם מתחילים לקלוט את מי עיני זה עתה ראו. "הוא לבד?" שאל עידו , נראה שהבין. "לא , הם שניים , שניהם במדים".
עכשיו כולם הבינו.
אפילו רועי הניח את האייפון 6 פלוס שלו , למה הוא התגרש ממנה וממשיך להיות אתה כל היום בוואטסאפ זה רק השם יודע.
"יום הדין הגיע" חזרתי שוב על המילים , בעיקר כדיי לחזק את עצמי שלא משנה מה יהיו ההשלכות אני את ההזדמנות הזאת לא מפספס.


תגובות (2)

הסיפור הזה לא מובן בכלל, אני לא יודע אם זה טוב או רע, אבל זה לא מובן.

16/02/2016 15:49

    הכל יתבהר לך בהמשך ואם לא תשאל מה שלא ברור אני יענה לך אישית באופן פרטי

    17/02/2016 04:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך