פרחים
תהנו.
פרחים ♥

קסמים – פרק שלישי

פרחים 23/01/2014 1473 צפיות אין תגובות
תהנו.
פרחים ♥

קסמים
פרק שלישי

אלו היו פנים מלאי שנאה יוקדת, מכוערים כערבוב בין פנים של ערפד, פנים של אדם ופנים של טרול. הם היו מקומטים, חרושי קמטים, עם שיניים חדות כתער, והעיניים בלטו על העור הזה, הלבן כמו השלג, אבל השלג עם הסופות, השלג שגרם הרגשה רעה. עיניים אדומות, שנראו בולטות למדי על הפנים המוזרים, ולהן לא היו אישונים. האף היה פשוט מרוח על הפנים והפה היה פשוט חור שנפער שם. ג'ני וסוזן הבינו מיד. אלו לא יצורים אנושיים. אבל מה הם עושים עם אמא ?!
ג'ני התנתקה מהמראה המזוויע הזה, וראתה את סוזן, שהיתה שם, מרותקת לגמרי בפנים האלו. "סוזן ! סוזי ! צאי מזה ! " צעקה ג'ני. היא ידעה שהם ראו אותן. הן היו חייבות לברוח. אין טעם להסביר, הם יהרגו אותן. הם איזה טרולים משונים, יצורים מהאגדות, אין להן סיכוי נגדן. סוזן התנתקה מהמראה, ורצה לכיוון האופנים. "איזה מין יצורים אלה?!" שאלה תוך כדי נסיעה. "אין לי מושג!" ג'ני ענתה לה, וראתה את הטרולים ואמם (הגם טרולית, ככל הנראה ) ממהרים מאחוריהן, עינייהם האדומות בוהקות בחשכה. "מהר יותר ! " ג'ני צרחה. הבית לא יהיה עכשיו מוגן. הן נסעו לבית הספר, במהירות, וקיוו שלא עוקבים אחריהן… מה יעשו ?! כיצד ימלטו מהיצורים המשונים ? מה עוד מחכה להן שם, אורב בין הצללים, אפילו בין כותלי בית הספר ?…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך