« dark_side »
מקווה שתאהבו ותרשמו :)

דרך – הקדמה + הרשמה

« dark_side » 31/10/2014 599 צפיות 8 תגובות
מקווה שתאהבו ותרשמו :)

~הקדמה~
אני יוצא לדרך חדשה, אין לי חרטות ואין התלבטויות. דרך ארוכה עומדת לפני, מסע! והוא יהיה ארוך ומכאיב, קשה אך קל והכי חשוב מרצה. והנה אני פותח דף חדש, דלת חדשה והולך לי למקום אחד ולארץ שונה שאולי בה אדע מי אני ואנשים ידעו גם הם. ואת זהותי אני אסתיר ויצור כבר לא אהיה ובמלחמה לא אלחם ואסון אני לא אדע. ואיש לא ידע שאיני אנושי אלה רק בתור אדם רגיל ולא נושך צוורים ומחדד ניבים. דם אדם לא יטעם גרוני והחושך יפחידני ואין יפחדו ממני ואני שקט.
אני ערפד בלי רצון. אני פותח דלת חדשה ועובר לחיים רגילים של בני אנוש בכוונה למצוא אהבה אנושית, מטרה אנושית ושמחה מציאותית. מורדות אני אדע וגם עליות ואני אתאושש ואקום. אחר כך? אפול שוב אך אני לא אוותר.

~הרשמה~
בעיקרון הסיפור הוא על ערפד כמו שהבנתם והוא מנסה להשיג חיים רגילים של בני אנוש ולא בתור ערפד.
אני צריכה 3 בני אדם גם בנות וגם בנים ו – 3 ערפדים.
אם תרצו להרשם:
שם + משפחה:
גיל:
מראה חיצוני:
אופי:
רקע:
ואם חשבתם על משהו ששכחתי..


תגובות (8)

מסקרן אותי כבר לראות את הסיפור.

31/10/2014 23:45

תסתכלי מה רשמתי לך אצלי.

01/11/2014 00:02

לא אמרת שאת פורשת?….

01/11/2014 11:12

    אמרתי ו… הסתדרו לי כמה דברים וקיבלתי ציונים טובים והחלטתי פשוט לא לתת פרטים אישיים אז חזרתי..

    01/11/2014 11:14

כיף שחזרת!!!
הנה הדמות שלי-
שם: בריאנה סליוץ׳
ערפדית
גיל: 16 (אבל באמת בת 140)
אופי: צחקנית, ערמומית, רגזנית, נוטרת טינה, לא אכפתית, פסימית, צינית, היפראקטיבית, מסוגרת.
מראה: שיער אדום גלי עד אמצע הגב, עור חיוור, עיינים אפורות חסרות צבע, שפתיים דקות, רזה.

01/11/2014 12:27

    הדמות שלך מאוד טובה ושהיא תהיה אחת הידידות של הדמות הראשית..

    01/11/2014 12:34

נשמע יפה!
שם: אלכסנדר (בקיצור אל) זורד
בן אדם
גיל:17
אופי: נחמד, חוש הומור טוב, חברותי, קשוח. (וכ'ו)
מראה: שיער חום שטני קצת ארוך, עיניים ירוקות, עוד בהיר, חיוך כובש, טיפה שרירי, חטוב.
עוד עליו: הוא שר מאוד יפה ומנגן בגיטרה, הוא יחסית מקובל בבית ספר. הוא שם פס על כל מי שמנסה לפגוע בו או לצחוק עליו.
מקווה שהוא בסדר ושתתחילי.
נ"ב
איך הולך אם הקרב? (למרות שאת לא מעלה אותו) את עוד כותבת אותו?

01/11/2014 12:51

    סבבה.. ואת הקרב אני ממשיכה לכתוב ומעלה רק שהיה גמור :-)

    01/11/2014 12:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך