Aaliyot9
כמה שיותר דמויות יעזרו לי. אשמח שתכתבו דמות, אם אתם כותבים אז בבקשה לכתוב אותה בהקדמה הראשונה.

הקושי שבעבר-הקדמה והרשמה

Aaliyot9 01/08/2014 667 צפיות 11 תגובות
כמה שיותר דמויות יעזרו לי. אשמח שתכתבו דמות, אם אתם כותבים אז בבקשה לכתוב אותה בהקדמה הראשונה.

מדיסון אדוורד בת ה15 מתעוררת בבית-החולים ללא ידיעה קלושה על עצמה או על חייה.
היא מנסה להסתגל לחיים הקשים ונאלצת להתמודד למול כנופייות ופושעים מסוכנים שלהוטים בעקבותיה.
מי היא? ומה היא הייתה?

הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
הערות:
משהו מיוחד שיש לדמות שמאפיין אותה:
אשמח שתרשמו.
כמה שיותר דמויות יתקבלו. מותר לכם להציא עד שתי דמויות.
יעלה פרק פעמיים ביום.
תהנו!


תגובות (11)

( לפני שאני רושם את הדמות שלי- רציתי להגיד לך כל הכבוד על ההקדמה הקצרה והטובה שעשית לסיפור, כל הכבוד!)
שם: מייקי
גיל: מה שאת רוצה
מראה: שער שחור קצר, רזה מאוד, לא שרירי בכלל.
אופי: רגיש, מתאהב בקלות, ביישן.
הערות: מייקי היה בן זוגה של מדיסון לפני שהגיעה לבית החולים, עכשיו הוא חלק מהכנופיה המסוכנת שרודפת בעקבותיה, רק שהוא היחידי שרודף אחריה בגלל שהוא אוהב אותה.

01/08/2014 19:30

או-קיי, יש לו שם משפחה?

01/08/2014 19:33

    מייקי סיקרט :)

    01/08/2014 19:35

וגם, אם בא לך תכתוב עוד שלוש דמויות חחחח אני צריכה כמה שיותר, ואם אפשר שיהיו גם בנות

01/08/2014 19:34

אני אשמח אם תוכל לכתוב את הדמויות, אם לא בא לך אז זה בסדר

01/08/2014 19:36

אפשר אפשר? אהבתי מאוד את הרעיון וההקדמה O3O זה קצר ולעניין אבל מאוד מעניין ומציג מה שצריך (מה שאני לעולם לא אגיע אליו;-;)^^
ועכשיו הדמות…

שם: ג'וליאן לייד
גיל: 17-18 (מה שתרצי… אפשר אפילו לבגר טיפה)
מראה: שיער אדמוני חלק שמגיע עד אמצע גבה, עיניים ירוקות חתוליות מעט, גבוהה, בעלת עור בהיר חלק ללא פגמים.
אופי: קשוחה, קרה, לא סומכת על אף אחד, אף פעם לא סובלת מייסורי מצפון, לא מראה רגשות, עוקצנית. היא פועלת רק על פי חישוביי "מה משתלם לי".
הערות: היא הייתה מאוהבת פעם ומאוד נפגעה מכך, מאז היא נהייתה קרה לגמרי כלפיי העולם שבחוץ והחליטה שלא תעשה יותר דבר שלא ייתרום לה בדרך כלשהי, וכך לא תיפגע ותהיה חלשה כמו אז.
מאפיין מיוחד: אה… היא נוסעת על אופנוע והוא תמיד איתה או ליד המקום שבו היא נמצאת (אה.. לא יודעת מה מיוחד כאן;-;)

01/08/2014 19:51

כתבתי בהעלה הקודמת… זה בסדר?

01/08/2014 20:04

כן, רק מי את רוצה שהוא יתאהב? בחברה שלו? הרי היא כבר החברה שלו

01/08/2014 20:09

יש לי דמות (זוהי בת) אני יתן לך שתי בנות-
שם- רוז מד
גיל- 15
מראה- שיער שחור ארוך ופרוע, רזה כמו מקל, יש לה פירסינג באף.
אופי- קשוחה, מופנמת, אך עם נכנסים אליה ללב, אפשר לגלות בין אדם חם והגון.
הערות- בכנופיה, רק בגלל שאחותה התאומה, שירז מד, מצטרפת אליהם ורוז בעיקבותיה, הבגד היחיד שיש לה זה חולצת בטן שחורה והדוקה ומכנס שחור ומרושל. הוריה מתו והיא ושירז צריכות לדאוג לעצמם.
דבר מיוחד- (אין לי)
דמות שניה-
שם- שירז מד
גיל- 15
מראה- שיער שחור חלק שאסוף תמיד בצמה הדוקה, רזה כמו רוז.
אופי- ילדה שאוהבת לדבר ולפטפט, חכמה מאוד ורכושנית.
הערות- עבדה במסעדה קטנה כדי להרוויח כסף עד שמצאה את הכנופיה והצטרפה אליה ביחד עם אחותה.
דבר מיוחד על הדמות- גונבת כספים כדי שהיה לה ולרוז כסף ונתפסה כמה פעמים על ידי המשטרה אך לא היתה בכלא.

01/08/2014 20:13

אפשר במקום שירז שם אמריקאני אם זה בסדר?

01/08/2014 20:15

??????????? זה בסדר שני?

01/08/2014 20:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך