כנפי זכוכית 1

aya ben2 22/02/2018 518 צפיות אין תגובות

על סלע מוקף צמחייה וירוק , ליד מפל מים סמוך. היא פשוט הייתה שם בטוחה ומוכנה, כנפייה נראו כמעט שקופות כמו זכוכית ורודה ירוקה אך עבה כמתכתת מוכנה לקרב, וידיה המכוסות קעקועים המחליפים צבעים שערה המתולתל והארוך התגלש על גביה ועיניה הירוקות שאפשר ללכת לאיבוד שם ולעולם לא לחזור אם לרגע לא תשים לב. היא דיבריה עם חכמי השבט מורון איש עץ נאלח שנראה כאילו עוד רגע הוא כולו מתפרק אך תמיד משיג כבוד ומשמעת מהסובבים אותו הוא ישב שם בכיסא שפסגתו מסמלת נסיון ממש ליד כלימה מנהיגת שבט הנימפות היושבת בכיסא המסמל כוח , יום אחד אני אשב בכיסא הזה, ואחרון חביב ליון יושב על כיסא החוכמה הוא לא מייצג שוב שבט הוא בעל שבט נכחד הנושא של הישיבה היום כמו כל יום שמשו מפריע לליון כל יום זה משו חדש הוא מטריח את כולם להגיע כדי שידבר עוד קצת על עצמו ועל כמה שאנחנו לא בסדר או כמה שיצורי הממלכה יצורי היער לא מספיק טובים. הוא טיפוס שקרני וגאוותני והוא קיבל את הכיסא במרימה וזה לא רק אני שחושב ככה זה מחצית מהיער אחיו מת בדרך מסתורית ולפתע הוא המממלא ה\"זמני\". זמן של עשר שנים הוא ממש לא זמני. בכל מקרה אני חוזר עליה עומדת מול כולם בבטיחון אם מדי שומרי היער שלה, רק לפני שבוע היא קיבלה את התפקיד של מפקדת תאי השומרים, ידעתי שהיא תקבל את התפקיד כולנו ידענו לא היינו בטוחים שעכשיו רק בת 16 והיא צריכה להגן על כולנו לשמור על כולנו. ברקע אני רואה שליון סוף סוף התמקם אני קולט גם את מבט השנאה הנוקב והכמעט מצחיק של כלימה אליו והוא מחייך אליה מכחכך בגרונו ואומר כן תצעד לפני המועצה ריינה בת טין וגאר , היא התעופפה לה קדימה הסתכלה בעינה הירוקות אליו ועמדה בעמידת שומר מפורסמת. ליון המשיך ורכן קדימה משו בו נראה שונה הוא ציחקק קצת ואמר את מפקדת השומרים את ? יש פה בלבול אולי אחת מהאימהות אולי איבדה ילדה הוא צחק?רתחתי ליון תמיד עסק ברכילות שווא ותככים הוא ידע שהיא המפקדת אבל רצה להקטין אותה מול כולם כדי לפאר את עצמו. כמילה התחילה לדבר כמו תמיד להגין על הקורבן של גאוותו של ליון אך ריינה הרימה את ידה כדי לדבר והתחילה בשלווה ונחישות אמיתית וענתה, נציג החוכמה אמור להיות חכם מספיק לדעת להגיע לטקסי העברת התפקידים המקדושים לכל העם הזה. ליון רקע ברגליו וכמעט יצא מדעתו אבל אז מורון צחק ופנה אליה , אנחנו מודעים לטיב כחותיך ומודים לך ולכל שומרי היער על כך שהם נותנים לנו לישון טוב בלילה אך סכנה עומדת במפתן דלתנו, האולם השתתק. מורון המשיך, אני צריך כמילה המשיכה כולנו צריכים לדעת שאפשר לסמוך עלייך, האנושיים מתקרבים ליערות הם מנסים לשרוף את החומה כדי להתקרב . ריינה התקרבה היא הביטה למטה אבל התרוממה מיד היא אספה את כל כחותיה וכמו מנהיגה אמיתית אמרה אתם יכולים לסמוך עליי ואתם צריכים האנושיים אכן מתקרבים והאש אכן מסוכנת אנחנו כולם הולכים להתמודד וכך גם הדרישות למיוני השומרים מחר יגבהו ואז היא הסתובבה לקהל אני קוראת לכם כל תושבי היער הירוק התעלמו מכך שהזמנים קשים ומהפחד שעולה בליבכם זה לא משנה אם אתם טייגר נימפה הוריוס וגם נמלי פחד תתעלמו ממי שחשבתם שמתאים או לא מתאים בואו והצטרפו לשומרי היער כי אנחנו צריכים אתכם ואתם צריכים את זה. מורון הנהן ליון שרתח מכך שתשומת הלב אינה מופנת אליו והקהל שמחה כפיים כולם התפזרו בקריאת שלוש דפיקות הפטיש של כמילה. וזהו זה מחר אני אהיה במיונים ובעתיד בכיסא הכוח אני אשמור על אחיי מהיער הירוק אבל בנתיים אני אלך לאכול משו נתראה :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך