כנפי זכוכית 2

aya ben2 24/02/2018 439 צפיות אין תגובות

התגנבתי פנימה בתקווה שאף אחד לא שם לב שהלכתי הבטן שלי קירקרה מהרעב לא אכלתי כלום כי פיספסתי את ארוחת הבוקר כדי שדולי לא תשים לב שלא הלכתי לבית הספר… ואם מדברים על החמור איך שהנחתי את כף רגלי ליד החלון שהזדחלתי ממנו שמעתי שיעול מרמז מאחורי , הסתכלתי אליה בחיוך של חף מפשע והיא נעצה בי מבט והתחילה לצעוק: אלכסנדר איפה היית?!! עוד לרגע חשבתי שתקדים לבית הספר ושלא תעשה לנו בעיות ואכלת היום משו בכלל ולמה גברת בי צריכה להגיד לי שאתה לא הגעת לשיעור הסטוריה??? נאנחתי והשבתי למה להגיע לשיעור שכל פעם הכול אותו דבר אנחנו במלחמה שנים רבות אלה הרגו את אלה ואלה לקחו לאלה זה מיותר…. מיותר היא נבחה עליי ואז הסתכלה למעלה על התקרה במבט השראתי יום אחד אחותך תהיה בהיסטוריה אמא שלך כבר בשיעורי הסטוריה ועדיין לא ענית לי איפה היית?!!! הייתי אצל ליילי הזקנה עזרתי לה לקטוף עלי דנבי …. דולי הסתכלה עליי ונאנחה אם היית בבית הספר היית יודע שעלי דנבי קוטפים רק בלילה שב לאכול… זינקתי לכיסא ודולי הגישה את ארוחת הצהריים היא הסתכלה עליי במבט דואג ואמרה: אמרת לך לא ללכת לישיבת העם, אם אחותך תשמע מזה היא תשתגע. כן אבל היית צריכה לראות אותה היא העמידה את ליון במקום הוא ממש רתח והיא דיברה על המיונים ו… ולפני שסיימתי את המשפט קול מאחורי אמר ואתה לא אמור לפספס בית ספר כדי לשמוע את ליון מתבכיין על הבוקר. הסתובבתי ריי עמדה שם נראית עייפה במקצת וידעתי אני מסתבך בצרות. דולי צחקה קצת והגישה לריי צלחת , אחרי זה היא צעקה רון אלייה בואו ריי הגיעה שני האחים הנוספים שלי [אנחנו משפחה די גדולה, הכי קטנים זה רון ואלייה הם תאומים, אחר כך אני אלכס, אחר כך ריי או ריינה ,ואחרונה והכי גדולה דולי] הם רצו אליה ריי ריי תראי מה השגתי אלייה נופפה בידה כשפרח לבן בידה ריי העמידה אותו מול האור ואמרה זה יסמין מיוחד הוא צריך הרבה מים אלייה רצה להביא אגרטל ורון התיישב לידנו ושיחק בערימת חוטים. דולי וריי דיברו בניהם על נושאי הישיבה היום ואני צוטטתי מהצד מקווה שהן ישכחו מההברזה שלי בבוקר, ליון מבשל משו יש שמועה כזאת ברחובות דולי אמרה , ריי השיבה באנחה תמידית הוא יודע שהתקופה שלו עומדת להיגמר, הוא משתמש במלחמה הקרובה כהסחת דעת ליורש הבא. מי את חושבת שזה יהיה דולי רכנה קדימה ריי הסתכלה עליי ואמרה אני יודעת מי זה לא יהיה … אלכס אתה יודע מה כיסא החוכמה דורש? שהמים של האוקיינוס יבחרו בך בליל ירח מלא השבתי…. ריינה צחקה לא לא רק שתהיה מספיק חכם לדעת לא להשאיר בזירת הפשע ראיות, היא זרקה אליי את הצמיד שאלייה הכינה לי שלשום מסרטים חומים. אחד מהשומרים שלי מצא את זה ….אני לוקחת לך את ההלס …מה?!!! זה לא פייר איך אני אמור לדבר עם רוב וכולם … אתה לא היא השיבה תשקיע בלימודים ותתייחס אליהם ברצינות תקבל אותו בעוד יומיים… אני בכלל לא צריך את הלימודים צעקתי אני אהיה שומר בשנה הזאת…היא הסתובבה אליי והרצינה פנים אתה עוד לא בן 12 וגם אז אתה לא תהיה אתה הבנת אותי? עכשיו את ההלס בבקשה הוצאתי את חתיכת המתכת מהכיס וזרקתי על השולחן רצתי אל החדר וטרקתי את הדלת כל כך חזק שאני בתוח שכל הבית התנדנד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך