VNKL
מקווה שאהבתם!

"את יודעת, אזמרלדה?"- פרק 1

VNKL 01/03/2015 753 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם!

"את יודעת, איזמרלדה?" שאל המטופל
"כן- כן, שפוך" אמרה איזמרלדה הפסיכולוגית
"אז ככה.." אמר המטופל אך נקטע:
"אמרתי לך שפוך!!" צרחה על המטופל איזמרלדה, לקחה תותח אש, פוצצה את ארון הספרים שהיה לידה והוא נשרף לחתיכות קטנות של עץ שרוף, וכיוונה אותו לכיוון צווארו של המטופל.
היא עמדה לירות בו אך שנייה לפני זה, מנקה החלונות, לירון, הקיש על החלון שהיה ממש מאחוריי איזמרלדה נקישה קצרה אך קליטה, ואיזמרלדה נרגעה, שמה את תותח האש מאיפה שלקחה אותו וחזרה לדבר עם המטופל.
"אז," כחכחה בגרונה "על מה רצית לדבר איתי?".
איזמרלדה היא פסיכולוגית. טוב, האמת היא שהיא זו שצריכה פסיכולוגית בכלל.
אני הוא גרי, סר ג'רי, כך נקראתי בעקבות הסיפור שכתבתי עליה, רק מהסתכלות דרך חלון המרפסת בביתה הגבוה, בפינה הצנועה שם ישבתי.
שמעתי וראיתי את מעשיות איזמרלדה וחבריה רבות, ועליי עכשיו לספר לכם את כל מה שראיתי:
איזמרלדה היא אישה בת 50 בערך, שיער שיבה לבן יש לה, עגילים צהובים לאוזניה, קמטים על פניה ויש לה גיבנת.
היא פסיכולוגית בעלת הרבה מטופלים. טוב, ככה היא רוצה שחבריה יקראו לה.
האמת היא, אבל אל תגלו לאף אחד, יש לה רק מטופל אחד, וזה ששי, בעלה.
טוב, אתם מתארים לעצמכם את היגון והעצב שיש בחייו של ששי, אבל זה לא ככה, הוא התגרש מאיזמרלדה ואז התחתן איתה, התגרש ממנה ואז התחתן איתה, ככה שלוש פעמים!
בגלל זה הוא המטופל שלה. משום מה, כל פעם שהוא בה לבקר אותה בטיפול, הם מתגרשים!
לאיזמרלדה יש כמה חברים.
האחד הוא לירון, פגשתם אותו לא מזמן, מנקה החלונות. יש לו, נגיד בשונה מאיזמרלדה, מוח בשכל. הוא מנקה משוכלל עם כל מיני אביזרים מתוחכמים. שיער שחור וכובע אדום על ראשו, חליפת מנקים מלוכלכת בכתמים, ונעליים בלויות, אך לפחות המוח שלו לא בלוי והוא בן 21.
יש לאיזמרלדה עוד חבר, טוב, נגיד את זה ככה: יש לאיזמרלדה עוד אויב.
הוא חבר של לירון, אך אויב של איזמרלדה, שהוא, איך להסביר לכם את זה… תפוח.
אנחנו נוהגים לקרוא לו תפוח, למרות שהוא מתעקש שנקרא לו לורנזו פוסקיפיליו. מוזר, לא?
הוא תפוח אדום עם ענף בפסגתו שעלה ירוק בקצה הענף.
מוזר שבפעם הזאת, שלירון מצא אותו על מדרכת הרחוב, תפוח מדבר ומוזר, הוא היה נגוס.
רק ביס אחד נגסו מתפוח, וכנראה אז, הבעלים שלו, נעלמו.
יש לתפוח כוחות חזקים וגדולים בגלל הביס הזה שנגסו בו, והוא שמח בגלל זה, אך קצת עצוב. למה? כי בגלל זה איזמרלדה שונאת אותו. למה? תגלו בהמשך.
יש גם את השותף לדירה של איזמרלדה כמובן, יוסיפון. יש לו זקן ארוך ולבן, ושיער שיבה, הוא בן 70 בערך. הוא למד הרבה במהלך חייו, אבל מה בעיקר? שלהיות שותף של איזמרלדה בת ה- 50 זה לא קל, הו כן, לא קל.
וגם אני, סר ג'רי למדתי את זה, עכשיו, אני אתחיל לספר לכם על מה קרה שם:


תגובות (6)

אני מקווה שתקראו!!!

01/03/2015 18:32

תאמת, לא קורא. נמאס לי. אישית, נמאס לי.
אתה מתחיל ולא מסיים, למה מה קרה?
זה מראה על חוסר רצינות. זה מראה על זה שאתה לא מסוגל לכתוב סיפור כמו שצריך, אז עד שאראה שתסיים סיפור אחד שהתחלת בזמן האחרון. אני לא קורא, כי זה לא סיפור. זה רעיון ואני לא באתי לפה בשביל לקרוא רעיונות שהולכים להיזרק לפח

01/03/2015 18:46

בסדר, אבל אהבת את הרעיון?
כן, או לא?
לא המשכתי את הסיפור כי לא הייתי כל כך מרוצה ממנו ולא הייתה לי המשכיות לגביו, וכאן יש לי המשכיות!!

01/03/2015 19:19

    לא קראתי אותו. אבל לפי רפרוף קצר. לא

    01/03/2015 19:43

    לא קראתי אותו. אבל לפי רפרוף קצר. לא. אם לא הייתה לך המשכיות, למה התחלת?

    01/03/2015 19:44

אני מסכימה אתו. אם תתמיד בסיפור הזה אז זה בסדר גמור, אבל אני לא מאמינה שאתה תצליח… אני לא באה להעליב, אני לא רוצה לריב אתך כמו כולם, אני לא כזאת. אני פשוט אומרת את דעתי

13/03/2015 23:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך