uta
מקווה שאהבתם.. השקעתי הרבה בפרק הזה.. יוטה ^^

הג’קסונים פרק 1

uta 19/09/2014 662 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם.. השקעתי הרבה בפרק הזה.. יוטה ^^

הג'קסונים
פרק 1
נ.מ פיטר
"נו כבר, אני אאחר בגללך לבית הספר!" רקעה באדמה אחותי בעצבנות, אני עוד הייתי במיטה כאשר השמיכה הרכה מכסה את כל גופי, פקחתי את עיניי באיטיות "השעה עכשיו שבע וחצי!" היא צעקה והרמתי את ראשי כדי להציץ בשעון. "את בטוחה?" שאלתי והבטתי לשעון, שיחקתי קצת עם כוחי והחזרתי את השעה אחורה כך שיש לי עוד שעה לישון. היא הסתובבה והתחילה להתעצבן כאשר ראתה שהשעה שש וחצי בבוקר, חייכתי אליה חיוך מתגרה וניסיתי לחזור לישון "אימא!! פיטר משתמש בכוח שלו!" היא צעקה ורצה לעבר החדר של ההורים שלי. "בואי הנה!" צעקתי ורצתי אחריה, היא השתמשה בכוח שלה כדי לרוץ במהירות לעבר החדר של הוריי, היא פתחה את הדלת כאשר הוריי התחילו להתארגן לעבודה.
"אימא, אימא אימא" אמרה במהירות לידיה, אחותי והתקדמה לעברה.
"לידיה!" צעקתי אבל היא כבר סיפרה לה, טוב איך אני יודע אתם שואלים, ההבעה על פניה של אימי.
"אתה עשית מה?!" צעקה אימי ואספה את שיערה בעצבנות, לידיה חייכה מאחוריה חיוך שטני וחשפה את שיניה הצחורות. "אימא אני הייתי עייף ו.." ניסיתי להסביר את עצמי אבל היא הייתה כבר מעוצבנת סופית.
"זו לא סיבה להשתמש בכוח שלך! להזכיר לך שאנחנו ברחנו מניו יורק בגלל המדענים שצפו בנו ויודעים על הכוחות שלנו? הם רק מחכים שנשתמש בכוחות שלנו והם יאתרו אותו!" היא צעקה, עיניה הירוקות הביטו בי בכעס והיא כיווצה את ידה לאגרוף, היא לקחה נשימה עמוקה והרפה אותו.
"אם הם היו מגלים על זה היינו מתים ממזמן." היא סיכמה וחזרה לסדר את עצמה לקראת העבודה שלה,
"תקשיבי אליס, הכול בסדר הם לא גילו אותנו." הרגיע אבי אותה ואני יצאתי מהחדר שלהם יחד עם לידיה שהיא מצחקקת. "יש לנו עוד שעה, תתחיל להתארגן." היא אמרה וחזרה לחדרה.
"איזה עצבים!" גררתי את רגליי ונכנסתי לחדרי, שדרך אגב היה מול החדר של לידיה, הייתי עם תחתוני בוקסר וחולצת פיג'מה לבנה ארוכה פתחתי את הארון והוצאתי מכנס ג'ינס קצר וחולצת הבית הרגילה שלנו, בצורת יונה שבפנים כתוב תיכון ריצארד. הורדתי את חולצת הפיג'מה שלי והבטתי לעבר המראה לכמה רגעים היו לי שש קוביות ובנוסף הייתי יחסית שרירי. הרמתי את החולצת בית ספר שלי ולבשתי אותה. לבשתי את מכנסיי הג'ינס על הבוקסר והתקדמתי לעבר השולחן שלי, והושטתי את ידי לעבר הבושם שלי. ריססתי טיפה על הצוואר ומאחורי האוזן יצאתי מחדרי היישר אל הסלון.

"להתראות!" שמעתי את אימי אומרת כאשר אני ולידיה יצאנו מהדלת לעבר האוטובוס הירוק שחיכה לנו תמיד בשעה שבע ארבעים ליד הבית. נכנסנו אליו ונתנו את הכרטיסים לנהג. לידיה מיד רצה לשבת ליד החברה שלה, מיי בעלת השיער השחור הארוך והנמוכה יחסית. התיישבתי בסוף האוטובוס והבטתי בנוף, בתים של אנשים עברו לנגד עיניי ונזכרתי בבתים שהיו לנו בניו יורק, הם היו בניינים גבוהי קומה.
-"הלוואי וכל זה לא היה קורה.." לחשתי לעצמי ונשענתי על החלון.
"נעים מאוד, קוראים לי ג'וש" אמר הנער שישב לידי, היה לו שיער שחור מגולח ועורו היה חיוור, הוא הושיט את ידו להכרות "אני לא אדם של לחיצות ידיים.." אמרתי וחזרתי להביט בנוף.
~~~~~~~~
"נעים מאוד קוראים לי בן" הוא אמר והביט לעברי לחצתי את ידו ועורו החל להתקמט, צבע שיערו נהיה לבן והחל לנשור, זיפים לבנים החלו לצמוח בפניו ולבסוף הוא נחת על רגליי, כאשר הוא מת לגמרי.
"השם שלי הוא פיטר.." אמרתי חלושות והייתי בהלם. זו הייתה הפעם שגיליתי את כוחותיי.
~~~~~~~~
"אני מצטער, קוראים לי פיטר ג'קסון" התחרטתי והאוטובוס נעצר מול בית הספר שלי, כולם ירדו מהאוטובוס ואני ירדתי אחרון. הכנסתי את ידי אל תוך הכיס והרגשתי נייר בתוך הכיס, הוצאתי אותו וקראתי אותו
"אני יודע מה אתה. מה אתם,
לא תוכלו לברוח עוד הרבה זמן.
כי אנחנו בדרך.."


תגובות (6)

וואו, איזה פרק, הפרק מעולה, כתיבה מעולה, העלילה מתקדמת בקצב שבה היא צריכה להתקדם בתיאום עם הסיפור והתוכן, פשוט מדהים ודרך אגב העלתי עוד פרק של ריקודים עם ערפדים

19/09/2014 14:08
    uta uta

    ווואו איזה כיףף לשמוע.. הלכתי לקרוא

    19/09/2014 14:10

שוב. לא שמים חולצה, לובשים!
וגם, מה זה שישה קוביות?
שש!
מקווה שלא נעלבת.
מהמם!!!

19/09/2014 15:06
    uta uta

    תודה רבה :) ותיקנתי :)

    19/09/2014 15:41

היי אהבתי את הפרק!
יש לך שימוש בסלנג פה ושם כמו במילה "טיפה" במקום "מעט"/"קצת"
וממש לא הבנתי את הסוף של הפרק יש שם שלוש אנשים שונים שאומרים "נעים מאוד שמי הוא…." , מי זה כול אחד?
והקטע שכתבת "זו הייתה הפעם שגיליתי את כוחותיי" מי גילה פעם ראשונה? פיטר? חשבתי שפיטר יודע על כוחותיו, הרי הוא הזיז את המחוג בשעון.
אולי אני מבולבל כי לא הבנתי את המשמעות של ה: ~~~~~~~~~~
מה זה אומר?

נ.ב. אחלה פרק [:
דעה אישית (לא להיעלב): הייתי מותח עוד יותר עם פערים, כול סיטואציה של שנייה או חמש שניות אפשר למתוח ל-5 שורות במקום משפט אחד, זה נותן יותר נפח לסיפור, ככה אני מנסה לעשות כמה שיותר עם הסיפור שלי. ובחום הייתי ממליץ למתוח בעיקר את הקטע שבלחיצת היד הוא כולו התקמט והזדקן במהירות, יותר תיאור, יותר מתח (תשתמש בדברים כמו "…" שלוש נקודות וכול מני)
כול הכבוד! D: אני ממשיך לפרק 2

נ.נ.ב – מחר חלק 2 של "אלט איבי" 3:

23/09/2014 22:17
uta uta

לשאלתך, הסימן ~~~ מסמל אצלי בסיפורים כפלאשבק.
הוא נזכר בזה שהוא הרג מישהו לפני שידע על כוחותיו.. בנוגע לסלנג אני ישים לב פעם הבאה. ומחכה לפרק הבא בקוצר רוח

24/09/2014 09:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך