uta
אני עכשיו כותב את הפרק השני של נטישת הגורל.. מקווה שאהבתם את הפרק :)

הג'קסונים פרק 3

uta 20/09/2014 903 צפיות 5 תגובות
אני עכשיו כותב את הפרק השני של נטישת הגורל.. מקווה שאהבתם את הפרק :)

פרק שלישי
נ.מ ג'ורג'
"דוקטור!" צעקתי כאשר ראיתי את ביתי מתעלפת, ליבי החסיר פעימה והרופא רץ במהירות לעבר החדר של לידיה כאשר שמע את צפצוף המכונה הרועשת,
"לידיה!" צעקה אליס ודמעות חונקות את עיניה, התקדמתי לעברה וחזקתי בידה בתקווה.
-"הכול יהיה בסדר." לחשתי לה ברוגע, הרופא בדק לה את הדופק.
"המים מגיעים אל תוך החדרים בלב. חייבים לקחת אותה לניתוח!" הכריז הרופא וקרא לאחות,
"תכיני את חדר הניתוחים." הוא הצביע על אחות עם שיער שחור ועיניים ירוקות, היא הנהנה במהירות ורצה לעבר החדר הניתוח, הרופא החל להריץ את המיטה לעבר החדר ניתוח.
"לא!" צעקה אליס וחיבקה אותי בחוזקה כאשר אני שומע את זעקותיה.
"אימא תני לי לתקן את זה! אני יכול להחזיר את הזמן לאחור ולגרם שהם לא יכנסו לכיתה!" הציע פיטר והבעתו מפוחדת. "תקשיב, אסור לך להשתמש בכוחות האלה!" אמרה אליס ומשכה באפה, שערה האסוף לקוקו התפזר ואפה היה אדום, האיפור ששמה ירד יחד עם הדמעות והיא נחתה על הרצפה בעצב.
"אימא, אם הם יבצעו עליה את הניתוח הם יראו שיש לה גם כוחות את חייבת לתת לי לנסות!" לחש פיטר, התכופפתי והחזקתי בידה,
"אולי זה יעבוד.." אמרתי בתקווה והבטתי בה, "אני לא מוכנה לאבד עוד אחד!" היא ניתקה את ידה מידי ורצה לעבר הכיסאות שהדמעות יורדות על פניה במהירות. –"אבא" אמר פיטר והביט בי.
"אתה חייב לתת לי לנסות." הוא אמר והביט אל תוך עיניי, הרגע ראיתי שבתוך האישון שלו יש גם חלקים אפורים שכמעט ולא רואים. הנהנתי לחיוב והוא חייך לעברי.
"אם אתה רואה שאתה מסתבך, תקרא לי עם זה" אמרתי והוצאתי מכשיר קשר מתוך הכיס שלי, הוא הנהנן במהירות ולקח נשימה ארוכה.

"היי אבא, השיעור התבטל." אמרה לידיה ונכנסה יחד עם החברה שלה, חיבקתי אותה בחוזקה.
"הוא הצליח.." לחשתי לה באוזן והיא לא הבינה דבר.
"אבא אתה מביך אותי." היא ניתקה אותי ממנה והלכה לחדר עם מיי,
"היי פיטר." אמרה מיי וחייכה לעברו, הוא רק הביט בי בחיוך והתקדם לעברי,
"נו?" הוא אמר ושילב את ידיו,
"אתה מלך!" אמרתי והוא חייך לעברי שוב רק הפעם השיניים הצחורות שלו נגלו.
"אני רק עושה את העבודה שלי." הוא אמר והלך משם. נכנסתי לעבר המטבח להכין לעצמי סנדוויץ', פתחתי את המקרר כאשר היה כתוב על קופסת הגבינה פתק. תלשתי אותו וקראתי בלב
"אז הצלחת להציל את הבת שלך, יותר נכון הבן שלך הציל אותה. אבל בוא נתעלם מזה שנייה.
לא תוכל לשמור על כולם.
מיוחד לא על אשתך."
ליבי נפל, ורצתי היישר לעבר העבודה של אליס.
"אליס!" צעקתי בעודי רץ, ולא בטוח בכלל אם איחרתי או לא.

נ.מ אליס
הבניין היה עמוס עורכי דין, נכנסתי לעבר המשרד שלי ופתחתי את המחשב. לגמתי לגימה מהכוסמים שחיכתה לי על השולחן כמו כל בוקר, והתחלתי להקליד על המחשב.
"את יודעת אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של גיבורי על.." שמעתי קול שבא מאחוריי, הסתובבתי מיד כאשר אישה עם שיער חום דק בהיר וארוך שבקצבותיו צבע כחול בהיר, עיניה היו בצבע ברקת והם הביטו בי.
"ושלא תנסי אפילו להפעיל את הכוחות שלך כי הכנסתי רעל במשקה שלך, עכשיו איפה היינו?" היא שאלה וציפורניה הצבועות בלק סגול התארכו לטפרים ושתי כנפיים שחורות יצאו מגבה.
"לא!" צעקתי.


תגובות (5)

אומייגאד!!!
איזה טוב זה :)
תמשיך!!!

20/09/2014 20:19
    uta uta

    תודה רבה :)

    21/09/2014 16:08

תמשיך!!!

20/09/2014 20:30

וואו, מושלם

22/09/2014 15:05

אחלה פרק ממש אהבתי!
כמה טעויות דיוק:
1) כתבת איפשהו "מהכוסמים" – טעות הקלדה בלי רווח, וזה "כוס המים" = "מכוס המים.
2) אין ניקוד כזה ".." יש "…" ^^

ממשיך עם הפרקים ונהנה ~
(נ.ב. אלט איבי חלק 5 – להנאתך D:)

26/09/2014 16:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך