uta
פרק חדש.. אני מצטער אם ייקח לי זמן לעלות את הפרק הבא פשוט אני מפוצץ בשיעורים... מקווה שאהבתם:)

הג'קסונים פרק 4

uta 21/09/2014 497 צפיות 8 תגובות
פרק חדש.. אני מצטער אם ייקח לי זמן לעלות את הפרק הבא פשוט אני מפוצץ בשיעורים... מקווה שאהבתם:)

פרק 4
נ.מ ג'ורג'
"אליס!" צעקתי, והמשכתי לרוץ כאשר מכוניות נוסעות במהירות בכביש הראשי, אני כולי מיוזע הוצאתי את הטלפון מהכיס שלי במהירות והתקשרתי לאליס.
-"הגעתם למשיבון הסלולרי של 05249651 אחרי הצפצוף נא להקליט את ההודעה" הקול של המשיבון הסלולרי שלה נשמע ואחריו הצפצוף
"אליס, את חייבת לבוא הביתה. הם מצאו אותנו!" צעקתי והמשכתי לרוץ לעבר משרדה
הגעתי לעבר המעלית ולחצתי במהירות על הכפתור של הקומה שלה,
מוזיקת מעליות קלאסית נשמעה ברקע –"אין לי זמן לזה.." דיברתי לעצמי וגרמתי למעלית לעבוד מהר יותר בעזרת כוחי, הדלת נפתחה ומולי היה אדם בעל חליפה שחורה ומשקפיי שמש שחורים, שיערו היה מרוח בג'ל וזיפיו היו חומים, צבע עורו היה בהיר והוא הוריד את המשקפיים.
"ג'ורג'?" הוא שאל וחייך אליי,
"דיויד?" שאלתי והוא נכנס אל תוך המעלית, ניסיתי ללכת אבל איכשהו נשארתי תקוע, כאילו הייתי דבוק לרצפה. "אליס!" צעקתי, "שש… אל תצעק." אמר דיויד ולחץ על הקומה האחרונה.
"דיויד אני נשבע לך שאם אתה תיגע בה.." איימתי אבל לא היה נראה שזה הזיז לו, הגענו לקומת הגג והוא דחף אותי לעבר הקצה בחוזקה,
"אתה מבין ג'ורג', הניסוי שכולם תענו שהוא 'השתבש' היה בעצם הצלחה מרבית. המטרה הייתה להעצים את יכולות האדם, ותראו מה קרה לכם!" הוא חייך והוריד את המשקפיים שלו עיניו היו אדומות עם חלקים של שחור.
"יפה ששמת לב לעיניים הנפלאות שלי." הוא אמר כאשר ראה את ההבעה על פניי, "מה עשית?" שאלתי ובינתיים קירבתי את החשמל לעברי כדי שיוכל לתקוף אותו.
"אני הצלחתי לעשות את הניסוי ג'ורג'. קינאתי כל כך בכוח שלך ושל משפחתך אז החלטתי לבצע את הניסוי עליי" הוא החל לצחוק צחוק מחניק.
"ועל הרבה אנשים, כרגע איש לא יכול לעצור אותנו. אבל זה לא משנה, אנחנו זקוקים לכל המשפחה שלך" הוא הדגיש את המילה כול.
"אתה לא תעז לגעת בהם!" צעקתי והוצאתי מידיי ברקי חשמל, הוא הצליח להתחמק מהם ולחייך חצי חיוך.
"בזמן שאני מדבר אתה תוקף? לא יפה.." הוא התגרה בי ורץ במהירות לעברי,
" הגיע הזמן שתלמד שיעור חשוב ג'ורג'!" הוא צעק ויצא מידו הימנית מהולמה חזקה של אוויר שהצליחה להעיף אותי מהבניין, "לא!.." צעקתי והרגשתי את הרוח מזיזה את שערותיו בפראות עד כדי כך שהם שורטות את עורי. "אבא!" שמעתי את קולה של לידיה והיא תפסה אותי באוויר ונחתה על הרצפה.
"איפה אח שלך?" שאלתי,
"הוא הלך למשרד של אימא להציל אותה." היא אמרה והביטה למעלה,
"מי זה?" היא שאלה והביטה בדיויד, הוא קפץ מהבניין ונחת על הרצפה בחוזקה.
"נעים מאוד, דיויד" הוא אמר וחייך,
"רוצי" לחשתי לה, היא הייתה נראית מבולבלת אך היא עשתה כדבריי.
"גם כשאתה יודע שזה אבוד אתה תציל את כולם.." הוא נאנח
"אז עשית על עצמך את הניסוי והצלחת ליצור לעצמך כוחות מוגברים, עדיין אני יביס אותך." התגרתי בו, הוא חייך ואז הרגשתי מכה חזקה בצלעותיי עד כדי כך שהייתי צריך להתקפל, עוד אדם בעל מסכה שחורה הופיע מצד ימין שלי וחייך לעברי, הרגשתי הצלפה של מים על גרוני ונדחקתי לאחור, זו הייתה הפעם אישה ושלושתם סגרו עליי.
"תוותר ג'ורג'.." אמר דיויד וחייך.
"לעולם לא!" צעקתי והוא הצמיד אותי לקיר בעזרת מהלומת אוויר חזקה,
"תוותר!" הוא צעק,
"לא!" צעקתי ויצרתי מסביבי חומה של ברקים.
"זה לא יעזור לך!" אמר האיש וזרק עליי סלע גדול על הרגל, קאנק נשמע מרגלי ונחתי על הרצפה. האישה חנקה את גרוני בעזרת המים ונעמדתי על רגליי בכוח.
"ניצחנו.." הוא צחק ונתן לי מכה חזקה בצוואר והתעלפתי.


תגובות (8)

הם באמריקה לא?
אין שם 052
תמשיך!!

21/09/2014 16:03
    uta uta

    כן סליחה.. לא שמתי לב!..
    תודה רבה:)

    21/09/2014 16:06

תמשיך!!
מתי וולקנה נכנסת? אם נכנסה.

21/09/2014 16:20
    uta uta

    היא נכנסה, זה בסדר שהיא תהיה עם הרעים? אם כן אז פרק הבא היא נכנסת אם לא אז רק עוד 2 פרקים…

    21/09/2014 16:34

רצוי ביותר שתהיה עם הרעים!

21/09/2014 16:55
    uta uta

    את יכולה לכתוב את הדמות שוב? היא פשוט נמחקה יחד עם ההרשמה לצללים 2 :(

    21/09/2014 17:17

פרק נהדר!
לא יכולה לחכות להמשך
אתה משתפר :)

21/09/2014 19:09
    uta uta

    שמח לשמוע. תודה רבה :)

    21/09/2014 19:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך