הרגע בין החיים למוות – פרק א' – איך הכל התחיל ~העלאה מחדש~

24/10/2013 434 צפיות אין תגובות

לוסי:
זו היה שעת בין – ערביים, רצתי במורד הרחוב. הבטחתי לאמא שכשהיא תחזור היא תמצא אותי כשכבר הכנתי את שיעורי ואכלתי ארוחת ערב. בדיוק חזרתי מסוזן החברה הכי טובה שלי, נשארתי אצלה קצת יותר מידי ולכן קיוותי שאמא לא בבית. סוזן היא ילדה גבוהה וקצת מלאה,יש לה שיער שחור ארוך שמיגע לה בערך עד למוטניים, עיניה אפורות והיא מאד אוהבת גורי חתולים . במחשבות אלה עליתי במדרגות ולחצתי על ידית הדלת. היא הייתה נעולה נשמתי לרווחה, אמא לא בבית פתחתי את הדלת ונכנסתי.
באותו הלילה היה לי חלום מוזר, עמדתי בחושך ומישהו קרא בשמי " לוסייי.. לוסיי.. " ..

סוזן:
בזמן האחרון לוסי השתנתה, תמיד היא הייתה צחקנית וחברותית ואף פעם לא וויתרה על הזדמנות לבלות עם חבריה במיוחד איתי. אבל בזמן האחרון היא הפסיקה לצחוק והתחילה להתבודד.היא אספה את שערה החום שהגיע לה עד לכתפיים. בעינהה הכחולות לא שב לרצד אותו מבט של הבנה מוחלטת. כ"כ התגעגעתי לאותו מבט שובב ואותו זנב קוקו מתנפנף. משהו קרא ואני לא יודעת מה זה מעוד מוזר!!!

לוסי:

שכבתי מתחת לעץ בחורשה הסודית שלי ושל סוזן וחשבתי על החלום שחלמתי שבוע קודם.
בניגוד לשאר החלומות שחלמתי ואל אף שקבר עבר שבוע החלום הזה נשאר ברור כאילו מישהו חרט אותו בזיכרוני…..
החורשה היא המקום המושלם לחשוב על הדברים האלא היא גם מקום שבו אפשר להגיד דברים שאי אפשר להגיד בשום מקום אחר או לגלות סודות כמוסים…
אלה המחשבות שעליהם מצתי את עצמי חושבת בעודי יושבת בחורשה.
לגבי החלום הרגשתי כאילו נחרץ גורלי כאילו זה חלקיק מהעתיד שצופן לי , כאילו ….
לוסי ? נשמע קול, זאת יכלה רק אימי שבאה לחפש אחרי התנערתי מהמחשבות וכמתי ואז בעודני צועדת קלטתי שכבר חשוך .

כמה זמן ישבתי פה ?!

– סוף –


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך