bjaui6
החלטתי לשלב מדע בדיוני עם סיפור מצחיק וסיפורים של מפורסמים (זה היה רק ניסיון אל תיקחו ללב) (קרדיט לאח שלי שעזר שלי לחשוב על רעיון)

חטיפה לאור יום-לתחרות הסיפורים של תדמיינו פה משפט יפה ( :

bjaui6 23/09/2014 678 צפיות 2 תגובות
החלטתי לשלב מדע בדיוני עם סיפור מצחיק וסיפורים של מפורסמים (זה היה רק ניסיון אל תיקחו ללב) (קרדיט לאח שלי שעזר שלי לחשוב על רעיון)

אם אתם קוראים את זה זה אומר שאני כבר לא בכדור הארץ. אני לא יודע איפה אני, הדבר היחד שאני זוכר זה אור גדול משמיים ואז התעוררתי במעבדה. חתול שחור אתיופי בה אלי ושאל אותי "בת כמה סבתא שלך?" עניתי לו "אני בחיים לא יגלה לך". ואז הוא אמר לי"כנראה אני יצטרך להכריח אותך" ואז הוא הוציא ממגירה גפילטע פיש. הוא קירב את הגיפלטע לפה שלי ואני צעקתי "לא! הזוועה' אל תכריח אותי לאכול את זה " הוא שאל אותי "תן לי סיבה אחת לא להכריח אותך לאכול את זה". עניתי לו"אמא שלי לימדה אותי לא לקחת אוכל מזרים". 'הוא מסתכל עלי ואומר" אני לא זר I AM YOUR MOTHER " (אני אמא שלך), "זה לא יכול להיות, אמא שלי עזבה אותי ברחוב, ואז מוכר פלאפל אימץ. ואז הוא זרק אותי כי לא אהבתי טחינה." הוא קרב את הגפילטע לפי וגרם לי ללעוס את זה.
ואז התעוררתי בספינת חלל בידי חרב אור ואז ידעתי אני לוק סקייבקר. (טם טם טם) ואז שמעתי "קאט" ועשרה אנשים נכנסו ואמרו לי "עבודה טובה מארק(מארק המיל שיחק את לוק במלחמת הכוכבים)". הרגשתי בחילה ורצתי לשרותים שם הקאתי גפילטע פיש.
ואז חשבתי זה לא היה חלום…(טם טם טם ).


תגובות (2)

חחח XD בהתחלה לא הבנתי מה קורה ,עד שקראתי את ה-״רציתי להוסיף״ ואז הבנתי . ״חתול שחור אתיופי ״ לא יודעת למה אבל זה הכי הצחיק אותי ,מתאים לך כתיבה מצחיקה XD

23/09/2014 17:04

תודה! ( :

23/09/2014 17:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך