Scarlett
נו איך?

לא הייתי מספיק ברורה בהתחלה אז אני אסביר טוב יותר עכשיו ואולי יהיו לי יותר קוראים

Scarlett 29/10/2014 651 צפיות 2 תגובות
נו איך?

היי, אני בתור סיפור ראשון באתר הזה העלתי הרשמה בשם "יומנה של ילדה טיפה שונה" אבל לא היו הרבה נרשמים ועכשיו כשהעלתי את הפרקים של הסיפור לא היו הרבה קוראים. התיעצתי עם אחותי (שהיא גם באתר הזה והיא כותבת הרבה יותר מוכשרת מימני) והיא הסבירה לי שלא הכנסתי מספיק פרטים על הסיפור ובגלל זה אנשים לא הבינו מה הולך להיות בסיפור ולא רשמו דמוית. אני העלתי כבר 10 פרקים (רובם ממש קצרים) אבל אני יכולה לחכות גם חודשיים לקוראים חדשים. ועוד דבר אחד אני רוצה להגיד, אני רוצה לספר לכם (הפעם יותר טוב) על הסיפור והעלילה שלו, כדי שתחליטו אם אתם רוצים לקרוא אותו או לא (אם אתם לא רוצים לקרוא אתם יכולים בבקשה לכתוב לי בתגובות איזה פגמים יש לי בסיפור כדי שאני אוכל להשתפר בפעם הבאה)
הסיפור מספר על ילדה בשם אלמה שגרה בבית יתומים, עד שיום אחד בגיל שבע היא גילתה שיש לה כוחות מוטנטים (מוטנט זה מוטציה) ובורחת מפחד שירדפו אותה בגלל שהיא מוטנטית. רדפו אחריה יחידה ללכידת מוטנטים ותפסו אותה. בכלא שלהם היא פגשה את "ג'ון" שאיתו היא המשיכה לעבור הרפתקאות.


תגובות (2)

דבר ראשון-
אנחנו מוכשרות אותו דבר! כל אחת בדרך שלה! אל תגידי דבר כזה!
דבר שני-
אני חושבת שכדאי שתתחילי סיפור חדש (את יצירתית מאוד) ואליו תעשי הרשמה חדשה, אני יעזור לך בה. בהצלחה. (ודיר-בלאק אני שומעת עוד פעם אותך אומרת\כותבת שאני יותר טובה ממך!) ואל תכתבי מרכאות על שמות, לא צריך.

29/10/2014 21:09

איזה מושלמות אתן!!!!!! שיאו הלוואי עלי אחות כזאת.
תאמת שאני לא כלכך אוהבת סיפורים של פנטזיה.. (לא משהו אישי,באמת) אני יותר בקטע של דברים קלילים שאפשר לדמיין וזה..
אם את רוצה, לי לקח הרבה זמן ללמוד חוקים לכתיבה טובה ואני אשמח לעזור לך בהנחה שאחותך לא עשתה את זה כבר..
קיצר אני גם אגיד לך מה, לקוראים לוקח זמן לבוא וזה.. כאילו אף פעם לא ראיתי מישהו שעל ההתחלה ישלו הרבה קוראים ועוקבים. אם זה מעודד.
אוהבתתת

29/10/2014 22:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך