puma161
האמת שרציתי להוסיף את זה לפרק אבל שכחתי... מקווה שיהיו נרשמים :)

מיני הרשמה לקרייסט

puma161 25/04/2017 708 צפיות 6 תגובות
האמת שרציתי להוסיף את זה לפרק אבל שכחתי... מקווה שיהיו נרשמים :)

אני לא יודעת אם יש כאן בכלל כאלה שקוראים אותו, אבל עדיין. במידה ואתם לא קוראים את הסיפור, אני ממש אשמח אם תתנו לו הזדמנות.
כפי שאפשר להבין מהכותרת, אני עושה הרשמה קטנה ונוספת לקרייסט וזה לא כי אין לי כוח להמציא דמויות בעצמי, אלא כי אני חושבת שאם התחלתי אותו כסיפור הרשמה אז כדאי שאמשיך עם זה :)
עכשיו, לגבי הדמויות שאני צריכה, שתיים בסך הכל (אם ירשמו יותר אז אני אבחר, ויכול מאוד להיות שאקח יותר אם אני ממש אוהב את הדמויות):
דמות ראשונה: חייל
שם:
גיל: (18-25)
מראה:
תכונות אופי עיקריות: אני מדברת ממש ברמת התכונה עצמה, גיליתי שממש קשה לי לשמור על אופי של דמויות שאחרים כתבו לי, בעיקר כשהוא מפורט לפרטי פרטים, אז אני מבקשת שתתמצתו כמה שתוכלו. אם אתם ממש רוצים לפרט אני לא אעצור אתכם :)
גיל הצטרפות:
לבן/שחור: רק תבחרו בצבע.
הערות/דברים להוסיף:

דמות שניה: מדען
שם:
גיל: (30+)
מראה:
תכונות אופי עיקריות: כנ"ל להסבר מקודם.
מעמד: זוטר, מנהל של משהו (אני כבר אחליט של מה), ראש צוות וכו'…
הערות/דברים להוסיף:


תגובות (6)

שם:דייב ג'וזף קופמן גיל: 23 מראה: שיער בצבע חול, מוצק ורחב כתפיים לא ממש גבוה, על הגבול בין ממוצע לנמוך, עיניים חומות חיוורות, אף ישר לסת מרובעת. אופי: משועממם תמידית, ישר וכנה, ידידותי, צייתן, נאמן. לבן. הצטרף בגיל 19 וחצי.

25/04/2017 19:54

    את מגיבה מהאפליקציה במקרה? כי אם לא אני ממש אשמח אם תסדרי קצת את הדמות. אני לא מבינה שום דבר כשזה כתוב ככה ^-^" (הבעיה אצלי, לא אצלך)

    25/04/2017 20:21

כן מהאפליקציה… יש לי לוז מאוד עמוס, אז אולי במוצ"ש/ראשון אוכל להיכנס דרך המחשב ולסדר

26/04/2017 16:19

    אה, אם זה מהאפליקציה אז בסדר, את לא חייבת לטרוח ^^
    בכל מקרה, אני לוקחת את הדמות שלך (ולא רק כי היא היחידה).

    27/04/2017 16:13

יאי. עכשיו זה מחייב אותי לקרוא. נראה כמה זמן אצליח להתמיד

16/05/2017 14:56

    בהצלחה ^^

    16/05/2017 21:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך