okay?okay.
אני צריכה ביקורת לדעת שאני לא סתם כותבת, שיש מישהו שקורא.

מנותקים(שם זמני)- הקדמה

okay?okay. 21/07/2014 556 צפיות 2 תגובות
אני צריכה ביקורת לדעת שאני לא סתם כותבת, שיש מישהו שקורא.

הסיפור עוסק בשישה ילדים בני שש עשרה: אנה,מאיה,אמה,ג׳ק,אשטון ודן
הם נחטפו בלידתם,החוטפים הזריקו להם״הוריקה״ חומר טכנולוגי- נוזלי שאמור לתת לכל אחד מהם כח, החומר השפיע עליהם במראה החיצוני ונתן לכל אחד מהם פס כחול בעין אחת ויד אחת מלאה בכל מיני קווים זוהרים כחולים.החוטפים שלחו אותם לעיירה קטנה מלאה אנשים כמוהם, העיירה נמצאה באמצע שומקום רק השומרים ידעו להגיע לשם, היא הייתה עטופה בגדר חשמלית,כדי שלא יוכלו לברוח.המקום הזה היה מוטל אימה, אנשים חיו בעוני וברעב ולפעמים,נאלצו לצוד את חבריהם (כןכן קניבליזם),כדי לצוד כל אחד השתמש בכח שמייחד אותו.
אך החבורה לא תמיד מנתה שישה נערים וכשהנערים החדש הגיע לעיירה בטעות, הכל השתנה.


תגובות (2)

דבר ראשון, השם מעולה. אל תשני אותו.
ההקדמה שלך מצוינת, כתובה בצורה שהקדמה אמורה להיכתב והעלילה נשמעת מרתקת.
אני מבטיחה שאעקוב.

21/07/2014 23:58

נשמע כל כך מעניין!! רק כמה דברים, תשימי רווח בסימני הפיסוק. כלומר-
אנה, מאיה, אמה, ג'ק, אשטון ודן. אל תכתבי את כול השמות צומודים. (לא כך- אנה,מאיה,אמה,ג'ק,אשטון,ודן. ) זה גוש וזה לא נכון. תתקני את זה וחוץ מזה זה מושלם! כשבדרך כלל רוצים לכתוב מילה פעמיים כדי להבהיר משהו כותבים כן-כן, או ממש-ממש! כלומר עם קו כזה-. אוהבת את הרעיון ממש מגניב, עוקבת ;)

26/07/2014 05:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך