Marley Kaboom
תודה רבה שקראתם! סיפור ראשון שלי באתר!

מערכת המוות- הקדמה + הרשמה

Marley Kaboom 25/01/2015 679 צפיות 4 תגובות
תודה רבה שקראתם! סיפור ראשון שלי באתר!

אמריקה, השנה היא 3547G לספירה החדשה. לאחר חמשת המלחמות של הסרנט- או אירופה של פעם- על שאר יבשות העולם, לא נשאר אנשים מחוץ לאמריקה, בגלל פצצות האטום, פרט לשבט קטן ומטורף שהחליט להישאר על אדמות "תרפץ" (הידועה יותר בשמה הקודם צרפת). אמריקה- לאחר המלחמה- מקום משגשג, בעלת טכנולוגיה עצומה וממשלה מצליחה. או שלא?
אנשי אמריקה חקרו את הנושא לפני שישים שנה. טוב, לא היו מלחמות, מהפכות ומרדים על הממשלה. אבל כמובן שהיו פשעים כמו רציחות, גניבות וכו'… אך האם לממשלה אכפת? האם היא מתכוונת לטפל בבעיה? התשובה היא כן ולא. היא אכן טיפלה בהם, לאחר עצרת מחאה של אנשי אמריקה, שלקחה כמה חודשים. לאחר המחאה, ממשלת אמריקה מצאה פתרון. הם פיתחו שטח וירטואלי ענקי שאין אפשרות לצאת ממנו, ובכך מתעללים בפושעים. עד סוף חייהם. פיזית ומנטלית. הממשלה לא גילתה לאנשים על מה הם עושים להם. הם אמרו ששמים אותם בכלא שמור היטב. לאחר שלושים שנה חבורת אנשים סודית גרמה לפיצוץ בעניין הפשעים באמריקה. אחד מהם הוא אבא שלי, טומי. זה הדבר היחיד שאני יודע עליו. הוא מת לפני שנולדתי ואמי מסרבת לספר לי עליו. היא רק אמרה שהוא יפה, גבוה, חזק, כמו בסרטים. כנראה שאני חי בתוך סרט גדול מאוד בלי שאני יודע את התסריט. כי עכשיו, כל חיי הולכים להשתנות…

(מותר לכתוב אנשים מהממשלה, ילדים/ בני נוער (אתם תדעו למה בהמשך…) ואולי גם אזרחים מאמריקה. אה, ושם לדמות הראשית, אם תרצו)


תגובות (4)

שכחתי לכתוב את הפרטים של ההרשמה:

שם:
סוג (ילד/בן נוער, אזרח, איש מהממשלה):
אופי:
מראה:
גיל:
משהו להוסיף (אם צריך):

25/01/2015 23:12

ילד
שם: ג'וני פרלדון
גיל: 10
אופי: נחמד, מתעצבן לעתים קרובות, חשדן.
מראה: שיער שטני קצר, עיניים אפורות, ונמוך יחסית לגילו.
משהו להוסיף: הוא תמיד מסתובב עם דף בכיס ואף אחד לא יודע למה, או מה יש שם.

26/01/2015 09:50

שם: דילן סטיוארט
נער
גיל: בן 14
אופי: נחמד, אכפתי, חשדן, ציני, שנון ואמיץ.
מראה: שיער שחור, מבולגן וקצר, עיני שקד ירוקות לממוצע לגילו.
משהו להוסיף: דילן מסתובב עם סכין, שעליה חרוט השם 'קירה', והסיבות מסתוריות.

10/04/2015 00:01

    תודה, אבל כבר התחלתי לכתוב וזה כבר מאוחר מדי לתת לי דמויות. מצטער

    10/04/2015 10:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך