Bejamin Goldstone
הקדמה.. אם אראה שיש ביקוש אעלה גם את הפרקים הבאים.

עולם. (או: כשהוירטואליות מתנגשת באמת)

Bejamin Goldstone 17/09/2015 446 צפיות 3 תגובות
הקדמה.. אם אראה שיש ביקוש אעלה גם את הפרקים הבאים.

הם קוראים לו אל, היוצר.
הוא ללא ספק האדם עם הכי הרבה כוח בעולם.
הוא לא ראש ממשלה, הוא אף לא מנהיג בצורה כלשהיא.
הוא רק היוצר הפשוט של משחק מחשב, משחק ששינה את העולם, משחק שגרף קורבנות כה רבים, משחק שגרם לאנשים לתהות מה אמיתי ומה רק תמונת סייבר בדיונית.
שם המשחק: "העולם".

העולם הוא משחק מקוון מרובה שחקנים המדמה חיים אמיתיים עם העתקים מדויקים של מקומות שבאמת קיימים בעולם. הרעיון הוא לגרום לכולם לשחק במשחק כדי שמציאות חדשה תיווצר, כדי שאנשים יוכלו לעשות את כל הדברים שעליהם הם חלמו אך לא קיבלו הזדמנות לכך כיוון שהחיים הובילו אותם בדרך אחרת. המטרה הייתה לעזור לאנשים שלדוגמא עבדו בעבודה שהם מתוסכלים ממנה לקבל טעימה מאיך זה לחיות חיים אחרים.
זה לא עבד.
אנשים כל כך התאהבו בדמות החדשה שהם בנו להם ולא רצו להתנתק מהמשחק ולחזור לחייהם האמיתיים. הם אהבו את עצמם יותר בתור משחק מחשב… מפסיקים רק על מנת לאכול ולעשות את צרכיהם, אנשים נטשו את העבודות שלהן ונשאבו אל תוך המציאות החדשה ש"העולם" מציע, עוזבים את כל צרותיהם מאחור בעולם האמיתי. בזמן קצר ביותר כמעט כל העולם היה מכור למשחק, דבר שגרם לג'ים דין; יוצר המשחק, להיהפך לאדם הכי משפיע וחשוב בעולם.
מוחות סערו במטרה למנוע את האירועים שצפויים לקרות כתוצאה מהמשחק.
משחק שמביא את חלומותיך הפרועים ביותר להישג ידך אם רק תסכים לעזוב את חייך הישנים מאחור.
משחק ששינה את מהלך החיים שאנו מכירים.
"העולם".

(המשך יבוא לפי רמת הביקוש :) )


תגובות (3)

את האמת אני ממש פחדת מסיפורים כאלה. אבל זה נשמע רעיון מעניין.
יוקי

17/09/2015 00:33

מסכימה עם יוקי.. ;)

17/09/2015 01:07

נשמע מדהים!!!!!תמשיכי!!!…

17/09/2015 08:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך