עיר של גיבורים (פאנפיק)- רעיון/תקציר

Amora 27/04/2016 672 צפיות 8 תגובות

גיבורי על.
לאנשים הרגילים הם נראים כאלים (וזה מבלי לכלול את האלים האמיתיים מבניהם), אבל רבים יכולים לטעות. כמו כל אדם, גם המיוחדים, החזקים, העליונים- גם הם ייעלמו בסופו של דבר.
ונבלי העל, הם ממשיכים להתקיים, תמיד, ולא כולם מסוגלים לעצור אותם.
זו הסיבה שנפתח "פרויקט היורשים".
אנשים צעירים בעלי פוטנציאל גדול נבחרו להיות הדור הבא של הגיבורים המוכרים, אך מולם גם מתמודדים הדור הבא של הנבלים, וכל אחד מהם, על אף דמיונו הגדול למורה שלו, מחביא אצלו מגוון רחב של הפתעות.
המלחמה הבלתי נגמרת בין הטוב לרע סוף כל סוף הגיעה לקיצה, והיא תסתיים ב-בום אחד גדול, ואחריו שקט.

כן, התקציר קצת צולע… החלטתי להעלות את הרעיון על הדף ממש ולא להסתפק בכריכה שהכנתי, בין היתר בגלל שמשעמם לי, ואת הפרק הבא של "מצוד הנבלים" אעלה מחר.
טוב, בכל מקרה, הרעיון הזה יהיה דומה מאוד ל"מצוד האגדות" ו"שושלת המפלצות", רק שבו לא כולם יהיו הילדים של גיבורי העל (שאגב, אם תהיתם, כוללים את הדמויות ממארוול ודי-סי, זאת אומרת, זה יהיה פאנפיק), וכשיגיע הרגע שאכתוב אותו (אם אחליט לעשות את זה, כי אני בדרך כלל לא כותבת פאנפיקים, זה תמיד מרגיש לי מוזר.) כנראה שאפתח הרשמה.
רק רציתי לדעת מה דעתכם על הרעיון (שאולי לא מובן… בין היתר בגלל שאני עדיין לא בטוחה מה יהיה בו), עד לפעם הבאה ^^

כריכהגיבורים


תגובות (8)

אהבתי את הרעיון

27/04/2016 17:53

    תודה :)

    27/04/2016 17:54

נשמע כמו רעיון ממש טוב, אני שמח שסופסוף מישהו כאן כותב על גיבורי על. ודרך אגב, דדפול או קיק אס יהיו בסיפור?

27/04/2016 21:20

    קיק אס לא, דדפול יכול להיות (הוא הרי מארוול. אני מעדיפה להשתמש רק במארוול או די סי, כדי לא לבלבל את עצמי עם יותר מדי.)
    ורק שתדע, היו כאן עוד סיפורים על גיבורי על, אני יודעת שמשתמשת בשם פפר כתבה פאנפיק על מארוול/אקס מן (לא ממש בטוחה), ואני בעצמי כתבתי איזה סיפור קצר שלא סיימתי על ת'ור מ"צוות גיבורי העל". XP

    27/04/2016 21:40

אוי אני מת על מארוול.
נשמע רעיון ממש טוב.
תהיה הרשמה?

27/04/2016 23:03

    סביר להניח שכן ^^
    תודה רבה :)

    27/04/2016 23:06

אני מטורפת על מארוול ועל DC! רעיו כזה גאוני~
מחכה להרשמה! ♥
אגב, אם את רוצה העליתי הקדמה לסיפור חדש בשת"פ עם א.מ.ש^^ ואגב, בגלל שאת אדם כל כך חרוץ וכתבת כל כך הרבה פרקים, כנראה שאני לא אצליח להשלים את כל הספרים שהספקת לכתוב כשלא הייתי פה ולצערי אני קצת מוותרת מראש:< (אולי בהמשך) אבל כיף לשמוע שהכנסת את אנסטסיה!~

28/04/2016 00:59

    תודה רבה ^^
    אוף, זה די חבל, זה בין הסיפורים היותר טובים שכתבתי… :< אם בכל זאת משעמם לך מתישהו, את מוזמנת לנסות להתחיל XD את לא חייבת להשלים עד למה שאני מפרסמת עכשיו, את יכולה לקחת את הזמן, מצידי תסיימי אחרי שאסיים אותו XP (חבל שתפספסי את אנסטסיה, יהיה לה חלק חשוב בעלילה :ם)

    28/04/2016 09:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך