Amora
מתנצלת על העיכוב, בשבוע הקודם הייתי עצלנית ולא כתבתי את הפרק של מצוד הנבלים אז עשיתי את זה עכשיו XD

עיר של גיבורים- פרק 21- גלדיאטור

Amora 22/09/2016 694 צפיות 6 תגובות
מתנצלת על העיכוב, בשבוע הקודם הייתי עצלנית ולא כתבתי את הפרק של מצוד הנבלים אז עשיתי את זה עכשיו XD

"אנחנו אולי לא מושלמים, אבל הידיים הבטוחות הן הידיים שלנו."- סטיב רוג'רס, קפטן אמריקה

טסה עמדה בחדר השריונות האפלולי והגדול שכבר הפך לה למואר ממשך הזמן שבילתה בו. המנורות היחידות בתקרה ונורות התצוגה מארונות הזכוכית הרבים היו מקור האור היחיד שלה שם. זה היה די מוזר מצידה להמשיך בעיסוקיה בחצי עלטה במקום להדליק את שאר האורות כדי שיהיה לה נוח, אבל מבחינתה, זה לא ממש היה משנה. ואם למשל, תיאלץ להתמודד מול אויב בלילה? זה יכול להיות תרגול נהדר. זה לפחות מה שאמרה לעצמה בראשה כדי להסתיר את העובדה שאין לה כוח לגשת למתג שלצד הדלת ולעשות את זה. זה יבזבז זמן יקר שהיא לא רוצה לאבד, גם אם לכמה שניות בודדות.
היא לבשה את חליפת השריון שטוני בנה עבורה, האדומה-כסופה הקטנה, והתחילה להרגיש יותר ויותר נוח איתה ככל שעברו השעות. היא כבר התרגלה לכך שגבהה בכמה סנטימטרים בגלל המגפיים, שהיא מרגישה הכל בעקיפין רק דרך פנים החליפה, ושכאשר היא מרכיבה על ראשה את הקסדה העולם הופך לפתע לדיגיטלי נורא.
היא אהבה את ההרגשה, למרות המגרעות שהיו בה.
היא אספה מהרצפה את חלקי הברזל הישנים ששימשו לה למטרות ירי באימון הזה והחזירה אותם לארגז שהניחה בצד החדר. היא שבה לעמוד במרכז הרחבה, הדביקה את רגליה אל הרצפה והרימה את ראשה אל התקרה הגבוהה.
"או-קיי," היא אמרה ברוגע. "אני מקווה שהבנתי נכון." היא רפתה את ידיה ונרגעה.
"אני מאחל לך בהצלחה, העלמה מקארת'ני." ג'רוויס פנה אליה בנעימות.
היא העלתה חיוך קל. "תודה." אמרה, ושבה להתרכז בהוראות שנתן לה לפני כן. היא עשתה כפי שאמר לה, ושמעה את קול להבות הסילון שהצטברו מתחיל לפעול תחתיה. היא הרגישה את החום שלהן בכפות הגפיים שלה וראתה איך בהדרגה אופק מבטה עולה מעלה ומעלה. "זה עובד!" היא התרגשה, אך לא הסכימה לתת לזה להשפיע עליה. היא ריחפה ברוגע, מבלי להילחץ מהדברים המלחיצים שהשתדלה לא לחשוב עליהם, ועשתה זאת בנינוחות מפליאה.
היא הסתובבה עם גופה וצפתה על מיטב השריונות המסודרים שהוצגו לפניה זה אחר זה, ולא יכלה שלא לחוש ברוגע שהציף אותה לפתע, כשהיא ניצבת בין שמיים לארץ, בחדר שקט כמעט לגמרי, לבדה (לא כולל ג'רוויס)… תמיד יצא לה לחשוב שאת האימונים האמיתיים הראשונים שלה תעשה עם טוני. היא כל הזמן דמיינה אותם בראש שלה, ודקלמה כל סיטואציה וכל אפשרות כמעט בעל פה עד שהייתה בטוחה שדבר לא יפתיע אותה.
כנראה שהדבר האחרון לו ציפתה היה זה שהפתיע אותה. עליו בכלל לא יצא לה לחשוב דאז.
בהתחלה, כשזה רק קרה, היא חששה, שלא לדבר על הפחד שהחל להצטבר בה.
פעם ראשונה מאז התחילה את חייה מחדש שוב הרגישה חסרת אונים. זה היה נורא, אבל למזלה הפעם היו לה חברים שעזרו לה להתמודד עם זה ולהראות לה שהיא לא שם לבד.
הא, היא אומרת "בהתחלה", כאילו עבר כל כך הרבה זמן, אבל כל פעם היא נזכרת מחדש שעברה בקושי חצי יממה. כל כך הרבה קרה מאז הבוקר, וזה שיחק לה במוח.
"טסה?" קריאה תוהה נשמעה אליה מרחוק והקיצה אותה מזרימת המחשבות שלה. היא פקחה את עיניה שנעצמו מבלי שאפילו שמה לב, וסנוורה משאר אורות התקרה שנדלקו לפתע. ההפתעה הבהילה אותה, ורעש הסילון מידיה ומרגליה הושתק כמו יכולתה להמשיך ולעמוד באוויר. היא קראה בקול כשנפלה במהירות למטה. היא לא הצליחה לחזור לעוף כמו שרצתה, מהפאניקה שכחה מה עליה לעשות כדי שזה יקרה.
הרצפה המשיכה להתקרב אליה בהאצה. עוד רגע ותשתטח עליה באכזריות. היא עצמה בחוזקה את עיניה כאינסטינקט אחרון, ונהדפה לאחור על ידי גוף זר וגדול ממנה שתפס בה והתגלגל איתה על הרחבה. היא לא ידעה מה הפתיע אותה יותר, העובדה שהיא בסדר, או שהמכה לא כאבה בכלל.
היא העיזה לפקוח את עיניה, ולא בדיוק הופתעה לראות שהיא חצי נחה על גופו של טאי ששכב בעצמו על הרצפה. ידה תפסה בכתפו וראשה ניצב על החזה הרחב שלו. היא מיהרה להרים את ראשה ולהסתכל על פניו, אלה נראו לא ממש מאושרות במיוחד מהתוצאה של ההצלה ההירואית שביצע.
"מה אתה עושה?" היא שאלה בגיחוך.
"תודה, טאי, שהצלת את החיים שלי." הוא תיקן אותה. "אני לא יודעת מה הייתי עושה אם הייתי נופלת ו-נגיד, שוברת את הראש. אולי מתה."
"צד הטוני שלך מופיע." היא העירה בקלילות, טפחה על החזה שלו והתרוממה משכיבתה בכדי לשבת לצידו.
טאי קם מהרצפה גם הוא והתיישר לישיבה מסוכלת. הוא גיחך כשהסתכל על המבט הרגוע שהציגה בפניו. "את בסדר?" הוא שאל אותה כמצופה לפני הכל.
"כן." היא השיבה. "למרות שרק בגללך בכלל איבדתי את הריכוז." היא הכתה אותו בקלות בכתפו.
"הו, אני מצטער על זה." הוא ביקש את סליחתה.
"זה הרוג'רס הטיפוסי שאני מכירה." היא נרגעה. "משהו חשוב שנכנסת והפרעת לי באמצע?"
"רק… רציתי לדבר." הוא הודה.
"טוב, אז זה חשוב מספיק כדי שאעצור." היא הנהנה בחיוך. "כשחבר טוב שלי צריך עזרה, אין שום סיבה להסס. מה מפריע לך?"
"המ, טוב…" טאי לא בדיוק הסתכל עליה כשדיבר. קולו היה חלש ומתמשך, כמו שהוא בדרך כלל כשהוא מהסס לומר את מה שנמצא אצלו בראש.
"זה קשור למה שקרה בעיר?" היא הבינה, וזה לא בדיוק היה קשה בהתחשב בכך שאפילו בחדשות מדברים על המקרה. "זו לא אשמתך, יודע."
"כן, אני יודע." הוא ענה. "אבל כל מה שקרה שם… זה גורם לי לחשוב שוב בקשר לתפקיד שאבא שלי נתן לי. אולי מק צדק, אולי אני באמת-"
"לא, טאי!" טסה קראה בתסכול. "אל תחשוב על מה שהאחרים חושבים שנכון. זה רק ישפיע עלייך יותר גרוע."
"אבל מה אני אמור לחשוב אם כל מה שאני מנסה לעשות לא מצליח?" הוא נאנח.
"אתה מחמיר עם עצמך יותר מדי." היא הניחה את ידעה על זרועו. "זו הפעם הראשונה שלך. הסיכוי להצליח בפעם הראשונה הוא כמעט אפסי."
"אבא שלי הצליח בפעם הראשונה שלו." הוא הזכיר לה. "אפילו את ודאש."
"כמעט הרסנו את הבניין."
"אבל לא הרסתן."
"ואתה לא הרסת את ניו יורק!" טסה התרוממה ותפסה בו חזק. היא הכריחה אותו לקום בכוח, למרות שזה היה לה די מסובך. זה פעל רק כי שיתף איתה פעולה והתרומם בעצמו. "אתה מחמיר עם עצמך." היא שילבה את ידיה. "וכמנהיג אסור לך להיות כזה. אם תהיה הם יראו את זה, ואז גם הם יתחילו לפקפק בעצמם. זה לא הזמן לדברים האלה." היא החזיקה בזרועותיו. "אתה צריך להירגע ולהפסיק לתת לפחד לשלוט בך. אתה לא סטיב רוג'רס, אתה לעולם לא תהיה, אז תפסיק לנסות. תהיה אתה, טאי."
הוא הרים את מבטו מהרצפה אליה, והסתכל הישר אל עיניה התכולות הגדולות. הוא העלה חיוך קל והנהן עם ראשו. "אולי בכל זאת כדאי שאדבר עם אבא שלי?" הוא שאל.
טסה הנהנה בזריזות. "זה רעיון טוב."
"או-קיי." הוא אמר, וכהצעתה המרמזת פנה לעזוב את החדר. "תודה!" הוא קרא אליה, והיא סימנה לו לשלום עם ידה. הוא סגר את הדלת אחריו, ואז שוב חזר השקט לחדר.
טסה הסיטה את מבטה ופסעה כמה צעדים חזרה למקום ממנו התחילה. היא הניחה את ידיה על המותניים ולקחה נשימה עמוקה. היא בחנה את החדר, את המכונות, ואת ארונות התצוגה.
"אתה יודע, ג'רוויס," היא אמרה לו. "אני מאמינה בו. אני באמת מאמינה שהוא מסוגל."


תגובות (6)

פרק טוב:) אין לי ממש מה לומר חוץ מזה שהרגיש לי קצת קצר משום מה אבל בכל מקרה תמשיכי^^

22/09/2016 18:34

    תודה רבה ^^ הממ אולי בגלל שזו הייתה רק סצינה אחת? פרקים עם כמה סצנות מרגישים יותר ארוכים, למרות שזה בממוצע אותן מספר מילים 3:
    או שאולי זה בגלל התיאורים! כן, זו אפשרות.

    22/09/2016 18:39

    דיי הגיוני שזאת תהיה הסיבה כאילו גם הפרק עם אליה ואיידן הרגיש קצר אבל כל כך אהבתי את הפרק של יכולתי לומר שום דבר אחר חוץ מזה ^^
    נ.ב שלחתי לך מייל :))

    22/09/2016 19:28

טוב אז השלמתי את כל הפרקים בסיפור מאיפה שעצרתי (מקווה שאת לא כועסת של הגבתי על כל פרק..לא הייתי בטוחה שתראי בכלל) בכל מקרה, מאוד אהבתי לאן שהסיפור הולך בינתיים!! ראיתי שהכנסת את סיימון, ואני ממש שמחה כי יצא כמו שדימיינתי אותו (רק יותר חולני מוחעחע) האמת שלא ממש הצלחתי להתחבר לשום דמות חוץ מטאי (כי דמות שלי בכל זאת.) טסה (אני ממש אוהבת אותה!) סיימון והייזל. אני ממש שמחה לראות שאליה עברה לצד של הרעים האמת XD למרות שזה קרה לי די מהר היא תוך שניה התפוצצה ובום! היא הולכת לאיידן.
לגבי הפרק הזה- טוב נראה לי שאת די יודעת מה התגובה שלי כשאת מבססת את זה על כל חפירות הטסה-טאי שלי! הם ממש חמודים יחד, ברצינות. אם את לא תהפכי אותם לשים זה יהיה קשה מנשוא. אגב, זה רק אני או שטאי לוקח את מה שקרה לבן ממש ממש קשה? כאילו אני מבינה והכל אבל זה כבר יותר מידי XD
מקווה שהתגובה הזאת מפצה על זה שלא הגבתי הרבה זמן (אני יודעת שלא)
*ידה (כתבת ידעה במקום)
אז.. תמשיכי!! :)

22/09/2016 18:43

    חחחחח תודה רבה XD אני ממש מעריצה אותך שהצלחת להשלים :םםם וזה בסדר, את לא חייבת להגיב על הכל XP וייאיי סיימון יצא טוב! (אוקיי, אני מודה שההשראה העיקרית שלי באיך לעשות אותו היה לקס לות'ר של ג'סי אייזנברג, הוא גם הקאסטינג שבחרתי כי הוא פשוט מתאים!
    ו-טוב, אליה זו אליה, היא גם ככה לא אהבה אף אחד מהם והיא הצליחה למצוא היגיון במה שאיידן אמר לה. חוץ מזה שהוא ממש חתיך וזה מקשה על הדעת XD
    ו… טוב, כן. אני מניחה שטאי לוקח את זה קשה גם בקשר לזה שהוא ניסה לעשות הכל כמו שצריך כמו שאבא שלו יצפה שהוא יעשה וזה עוד סוג של כישלון בשבילו, והוא שונא שאנשים שלא היו אמורים להיפגע נפגעים, מבינה? XP מקווה שהבנת 3:
    הו, ותודה, אשנה את זה! ^^

    22/09/2016 18:50

אוקיי. סליחה על התגובה המאוחרת –
ממש אהבתי את הפרק.
טסה וטאי היו מדהימים.
טאי עם ההצלה ההירואית והחוש הומור שלו במצבי מבוכה, וטסה עם דברי העידוד שלה.
היה לי חיוך רחב על הפנים, לאורך כל הפרק.
מתי נדע כבר על הייזל וטסה? על המקור לריב שלהם?
זזתי לקרוא את מצוד הנבלים.

26/09/2016 21:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך