זהו סיפור דמיוני בלבד, אם מעניין אותכם אני מאמינה באלוהים.

פיסת מידע ששינתה את כל ההיסטוריה האנושית. פרק 1.

22/11/2014 670 צפיות אין תגובות
זהו סיפור דמיוני בלבד, אם מעניין אותכם אני מאמינה באלוהים.

לפני כמה שנים חוקרים מצאו בארץ פיסת מידע שהשאירה אחריה תעלומה גדולה, פיסת מידע המכילה משהו שיכול לשנות את כל ההיסטוריה האנושית, פיסת מידע אחת קטנטנה שיכולה לעשות כל כך הרבה, מצאו משהו שגרם לכל ההיסטוריה האנושית להיכתב מחדש, הם מצאו פיסת נייר שעליה כתוב את האמת האמיתית על התנ"ך והמדע, זה פטר מחלוקות של שנים וגרם שמחה וגיבוש לכל העולם באשר הוא, זה גרם לשלום עולמי, חוץ מכמה מתנגדים שלא האמינו לזה וקראו לזה "בולשיט" ו"שטויות במיץ עגבניות".
בנייר היה כתוב כך, אך בשפה עתיקה יותר כמו התנ"ך ופורש על ידי רבנים והמדענים הכי טובים בארץ:

"לכל בני האדם שלום, הריני כותב לכם בתקווה שתמצאו זאת בעתיד הרחוק ותגלו את האמת על ההיסטוריה האנושית.
אני משער שיהיו ביניכם מחלוקות על מה שקורה לי ברגע זה, אני יודע שאתם תחפשו כל דבר שיגיד לכם מה בדיוק קרה ולא כולם יאמינו לכל דבר שיכתב, אולי אפילו גם לזה, אבל אני מוכן לכתוב בתקווה שתראו את זה בעתיד ותאמינו ותשכילו.
העולם אכן נברא בידי אלוהים, אך לא כל מה שכתוב בתנ"ך זו אמת לאמיתה.
כמו בכל ספר יש דברים שהם מופרחים ויוצאים מגדר הנורמליות בשביל לסקרן את הקורא, כל ספר הוא מציאותי ודמיוני ביחד.
אני מניח שחלק יחשבו שזוהי תופעת טבע או משהו, הם לא לגמרי צודקים, אך גם לא לגמרי טועים.

שלכם,
האדם הראשון שיודע לכתוב."

*סיפור זה הוא סיפור דמיוני בלבד*


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך