שונה

Mr.amateur 29/01/2017 557 צפיות אין תגובות

"קדימה , קדימה , להמר…כל זכייה שנייה משקה חלזונות אופטוריוס על חשבון הבית" צעק עובד הבר , לא היה להם בעיה לתת משקאות כי הם לא באמת התכוונו לתת מכיוון שאף אחד , ואם מישהו זכה דאגו שהוא יעלם. "שטויות , פשוט שטויות , זה לא יכול להיות , אני כרגע זכיתי , זה אתם שניתם את התוצאה כדי שאני לא אקבל את הכסף , תחזירו לי את הכסף , ועכשיו!!." "אדוני , אדוני , הרגע , בטוח שנוכל לדבר על זה בצורה נעימה" , "שום נעימה , אני רוצה לראות את בעל הבית מיד!!" , "היי ,היי לא צריך שום בעל בית , אני מצטער על העצבים שלו , ככה הוא כשהוא שותה יותר מידי , חושב שהוא זוכה בהכול…" אמר גאגנו , "גאגנו?? מה אתה עושה…אני זכיתי…ומה אתה עושה פה בכלל או איך הגעת לכאן??" שאל קרימבו , "שששש תיהיה בשקט ואל תזכיר את שמי בשום פנים ואופן , ואיפה פלופ דרך אגב?? , "הבוגד הזה…שילך…אני לא צריך אותו , ועדיין לא הסברת לי מה אתה עושה פה , ומי זאת??" , "אסביר לך אחר כך , עכשיו תשתוק" אמר גאגנו לקרימבו בדרך ליציאה מהבר. שניי המאבטחים של הבר חסמו את היציאה "אתם לא מורשים לצאת מכאן" אמרו , "מה?? למה?? מה זה אמור להיות??" , שאל גאגנו , "אממ , תן לי להסביר אדוני , רשום פה ויש משקאות שהזמנתם ולא שילמתם עליהם" אמר אחראי הבר באותו הערב , "אוו , אני אראה לך מי לא שילם מה" קרימבו אמר בעצבים וכבר סימן אגרוף בכפות ידיו , "היי , היי הירגע , היזהר" גאגנו צעק ומשך אותו אחורה "קחי אותה רגע" , "סלח לי , אמור לי מה סכומו של החוב" , "לפי מה שכתוב כאן , סכומו של החוב הוא 396 רוטינות ו15 סקרבים" , "מה!?!? אתה בטוח?? לא יכול להיות , לא יכול להיות שהוא שתה כל כך הרבה , תבדוק שוב" אמר גאגנו בבהלה , "אדוני, זה לא שהוא שתה כל כך הרבה…פשוט הוא הזמין את המשקאות הכי יקרים בתפריט" , "יופי גאון", אמרה לו סקרדיאה, "היה לך את הסכום הזה מתחילה לשלם על המשקאות האלה , או על כל דבר שעולה כסף??" , "מה אכפת לך אם היה או לא , אל תתערבי בעיניים שלא שלך נקבה!" אמר קרימבו בגסות רוח , "תסתום את הפה ותגיד תודה שמישהו מנסה לעזור לך חוצפן אחד" , "תפסיקו שניכם!" אמר גאגנו , "זהו לא הזמן" . "רוקי אם כך אין לכם את הכסף אנחנו נאלץ לקחת ממכם את החללית שלכם" , "וואו , וואו וואו , רגע , רגע , בטוח יש עוד דרך להחזיר את החוב , נכון??" שאל גאגנו , "מה אתה מתמקח איתם , תכה אותם וזהו" צעק קרימבו , "תשתוק כבר" , "אדוני , אין דרך אחרת…אבל אם כבר חברכם הזכיר מכות…יש עוד דרך להחזיר את הסכום…כל יום בשעה 10וחצי יש קרבות והימורים , אתה תתחרה בקרבות האלה , תרוויח מספיק כסף… תשלם את הסכום ותלכו. אתה יכול להחזיר את הכסף בלילה אחד כבר." "עשה זאת" אמרה סקרדיאה "אני לא יכול" ענה לה גאגנו "נשבעתי לא להילחם לעולם…אחרי ההשמדות עוד…" , "או זה או החללית…" נשמע קולו של האחראי ברקע , "אין לנו ברירה , עשה זאת ודי" . "אוקי , אלחם" .
"תושבי מערכת השמש הנצחית…התכוננו….בשידורי חי…כמו בכל ערב…לקרבות הנצחיים של קוורסטרווו!!!" צעק המנחה , "אבל הפעם , הפעם יש לנו משהו שונה , מיוחד , מרתק ,מתמודד חדש מחוץ למערכת השמש הניצחית…גוואזרטרו לשעבר….גאגנו!!!!"
"הוא ממש טוב בלהילחם אה?? כן ככה!" אמר קרימבו לסקרדיאה , סקרדיאה לא ענתה. "מה איתך , נכון שהוא טוב או מה??" , "הפסק" אמרה לו "אתה צריך לשתוק אחרי שסיבכת אותנו במצב הזה" גאגנו ניצח את כל הקרבות בהם נלחם והגיע לקרב האחרון. לקרב על כל הכסף. אותו הסכום שאותו היה צריך להרוויח.

"גבירותיי ורבותיי , הגענו לחלק הכי מותח של הערב , הגמר הגדול…גאגנו נגד…מה…??אוקי אוקי הודיעו לי עכשיו שהמתמודד השני שהגיע לגמר הוא גם חדש והוא גם גוואזרטר…קבלו את אריסטוו!!! אנחנו נצא להפסקה של חמש דקות ומיד אחרי זה הגמר הגדול בלייב.
גאגנו לא האמין למשמע אוזניו , וכשראה את אריסטו יוצא ממנהרת המשתתפים לא רצה להאמין למראה עיניי , "גאגנו , כמה טוב לראותך שוב" אמר אריסטו בשמחה , "מה אתה עושה פה , תלך מכאן מיד , אני לא מתכוון להילחם בך אתה יודע שאני יותר חזק ממך" אמר גאגנו בכעס , "הירגע , תנשום , ככה אתה מקבל את אחיך הבכור…" , "איך מצאת אותי בכלל" שאל גאגנו , "יום לפניי הגירוש דורלי ביקשה ממני לחבר לך איתורן לחולצה שלך כדי שנוכל למצוא אותך אחר כך , ואכן מצאנו" , "למה הופעת רק עכשיו , למה לא לפניי??" , "קרתה תקלה באיתורן בעקבות ההתרסקות שלך…אבל עכשיו אתה כאן ואני רוצה לדבר אתך וידעתי שכאן זה המקום היחידי שאוכל לדבר אתך…על זירת הקרב…אין לך ברירה ואתה חייב להתמודד מולי."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך