Pepper
מקווה שאהבתם אני מעלה כל יום פרק אחד תודה לכל מי שנירשם, אני מכניסה את הדמויות לפי הסדר שנתנו לי אותם, אם הבנתי את הדמות לא נכון אז תודיעו לי בתגובות.

שמונה חיילים-פרק אחד- דיאנה

Pepper 17/08/2014 619 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם אני מעלה כל יום פרק אחד תודה לכל מי שנירשם, אני מכניסה את הדמויות לפי הסדר שנתנו לי אותם, אם הבנתי את הדמות לא נכון אז תודיעו לי בתגובות.

דיאנה ישבה בביתה שבשוודיה והסתכלה דרך החלון על העננים, לפתע נשמע מרחוק קול של מסוק שנעשה יותר ויותר חזק, דיאנה השתגרה החוצה לחצר וניסתה להבין מאיפה מגיעה הרעש הזה היא הסתכלה מסביבה וחיפשה את המסוק אך לא ראתה דבר לפתע היא שמעה דלת חשמלית נפתחת וכאילו משום מקום הופיע מאחוריה דמות, דיאנה פחדה להסתובב אז היא פשוט עמדה שם וקיוותה שלא רוצים לפגוע בה ושהיא סתם מדמיינת, היא הרגישה יד עדינה מונחת על כתפה והסתובבה וראתה אישה בהירה בעלת שיער בלונדיני נוגעת בה "דיאנה נכון?" שאלה האישה "איך את יודעת מי אני?" שאלה דיאנה והלכה צעד אחורה "אני קרול, אני כאן כי אני צריכה את עזרתך" היא אמרה "יותר נכון, אני צריכה את הכוחות שלך" היא המשיכה.
"את צריכה אותי?" שאלה דיאנה בבלבול "רגע" היא נבהלה "מאיפה את יודעת על הכוחות שלי?" היא הלכה עוד צעד אחורה "שמעתי על מה שעשית בבית הספר ואני צריכה לצוות שלי כוחות כמו שלך, אז את באה?" אמרה קרול
"אמממ… כן, בטח אבל איך?" שאלה דיאנה בבלבול
קרול הוציאה מכיסה שלט קטן שנראה כמו מפתח של מכונית וכשלחצה עליו הופיע מאחוריה מסוק שחור וגדול. שתי הבנות עלו עליו ודיאנה שאלה "לאן נוסעים?"
וקרול ענתה "תחגרי, התחנה הבאה-יובל שפרלינג, ישראל"


תגובות (8)

יששש ! פרק מושלם! ממתינה להמשך!

17/08/2014 12:32

מושלםםםםםםםם

17/08/2014 14:14

מושלם, תמשיכי!.. למרות שלא נרשמתי :)

17/08/2014 14:17

מחר פרק הבא

17/08/2014 16:59

יפה מאוד, סיפור מושלם!!!

17/08/2014 18:38

ממש יפה תמשיכי!! ולגבי ההודעה שלך; 2פרקים ביום ,) אבל מה שנוח לך

17/08/2014 19:55

תמשיכי

18/08/2014 14:19

השתגרה? מצאו מאיץ חלקיקים כלשהוא שיכול לשגר בני אדם? [ציני~]
יש לך משפטים ארוכים שהייתי מכניסה בהם פסיקים או נקודות.
לפסק *בסוף* המירכאות – "אני צריכה את עזרתך." – ככה זה נכון.
עוברת לפרק הבא>>>

18/08/2014 18:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך