michalosh
בסוף זה לא אפילוג XD נראה לי שזה משהו אחר לא יודעת מה זה >_

ביישנית בממלכה- פרק 14

michalosh 16/05/2014 868 צפיות 8 תגובות
בסוף זה לא אפילוג XD נראה לי שזה משהו אחר לא יודעת מה זה >_

ביישנית בממלכה- פרק 14
"בית, ילדים, ואותה, זה מה שכל הזמן הזה הייתי צריך בחיי" ג'וש אמר בנימה עצובה והביט כלפי הדשא.
הוא התיישב בדשא הירוק, מול בקתה פשוטה, הבקתה שבה ג'וסלין גרה.
"לאן נעלמת לי ג'וסלין? לאן, אני לא יכול לישון בלעדייך מבלי לדעת איפה את,
שנה שלמה של סבל ויסורים, שנה שלמה להעלמותך, עשיתי מעשה טיפשי,
אני מצטער על כך,ג'וסלין…" הוא חשב.
"אני כאן" אמרה ג'וסלין. ג'וש היה מופתע לשמוע את הקול שלה.
"ג'וסלין" הוא אמר בנימה מופתעת וקם לחבקה.
"אל תיגע בי" היא אמרה בנימה כועסת והתרחקה.
"ג'וסלין.. אם היית יודעת כמה אני מצטער.." הוא אמר בנימה במתחרטת.
"זה חסר טעם עכשיו, כי לעולם לא תוכל לראות עוד" ג'וסלין אמרה.
"אבל אני רואה אותך כאן, עכשיו..ג'וסלין, אני יודע כמה שאת כועסת, ושנעלמת לי מכף ידי,
אני יודע שמעשינו לא היה בסדר, אבל תני לי, תני לי לראות אותך רק עוד קצת, להרגיש אותך,
שנה בלעדייך, ואני לא מצליח לישון מבלי לחשוב עלייך, שנה שלמה, ועכשיו, כשאת פה מולי,
את לא יודעת איזו שמחה עולה על פני, כשאני רואה אותך עכשיו" הוא אמר לג'וסלין וניסה לחנוק את הדמעות.
"ג'וש.." ג'וסלין נגעה בכתפו הימנית, הוא ראה זאת אך לא יכל להרגיש זאת.
זו הייתה תחושה מוזרה בשביל ג'וש, אך הוא כלכך שמח שהיא הופיעה מול פניו, הוא שמח לראות אותה אחרי שנה שלמה של ניסיון וחיפושים בממלכה שנחשבה כנעדרת
"ג'וסלין, אני יודע ששוב אנחנו חוזרים למעשה האסור, אבל כשברחת לא הספקתי להגיד לך מה אני מרגיש כלפייך." הוא אמר.
"אני יודעת מה אתה מרגיש כלפיי, אני יודעת הכל, אני עוקבת אחריך ונמצאת לידך בכל שניה, אבל אתה לא מבחין זאת, ולעולם לא תוכל.." ג'וסלין אמרה.
"עכשיו אוכל להבחין בזאת, כי סוף כל סוף מצאתי אותך" הוא חייך אל ג'וסלין.
"אני מצאתי אותך ג'וש, אך לעולם עוד לא תוכל למצוא אותי" ג'וסלין אמרה.
"אל תפלטי שטיות" הוא אמר, ונזכר באותו ערב, במרפסת, הוא נגע בפניה, אך הוא הרגיש שהיא הייתה מרוחקת ממנו.
הוא אחז בידה, ואט אט הוא הרגיש שגופתה נעלמה, ג'וש הרגיש מבוהל, הוא לא רצה שהיא תיעלם לו שוב.
"רצחו אותי ג'וש" היא אמרה בקצרה.
אט אט גופה השתקף עם השמיים, וג'וש לא יכל לראות אותה.
"ג'וסלין" הוא צעק.

ג'וש קם בבהלה ממיטתו ונשם עמוק.
"עוד חלום בלהות,לעאזאזל !" הוא מלמל לעצמו בעצבנות.. מאז העדרות ג'וסלין, הוא לא מפסיק לחלום עליה.
הוא לא יודע איך היא נעלמה, הוא ואימו המלכה, הזמינו את כל השוטרים בממלכה, כדי לחפש אותה.
אך שום סימן לא נמצא.
בגלל האובדן של ג'וסלין, הקשר שלו עם לינט התפוגג, למרות שהוא התחתן עמה לאחר חודשיים, הוא אף פעם לא ישן לצידה אלא במיטה אחרת.

לינט הייתה עסוקה כל הזמן בלהסתיר ראיות לגבי הרצח, היא שילמה כסף לשוטרים כדי שלא יקשרו זאת אליה, ונהייתה מבוהלת, ומבוהלת, עד שהופיעו בראשה, שורשי שיער אפורים.
היא ניסתה לחשוב על דרכים רבות להתקרב אל ג'וש, לפתות אותו, להשקיע בלבושה, להתייפיף, ללכת איתו למסיבות.
דבר לא עבד, היא ניסתה הכל כדי להשכיח אותו מג'וסלין, מידי פעם הייתה משכרת אותו, סתם כי הוא היה נחמד כלפיה ברגעים כאלה.
למרות שיחסה של ג'וש כלפיה התקרר יותר, היא מעולם לא התחרטה על הרצח של ג'וסלין, היא ידעה שכל דבר עדיף מאשר לראות אותו מאושר עם ג'וסלין.
לינט עשתה זאת מתוך אהבה כלפיו, היא לא יכלה לראות שאותו גבר שהיא אהבה
מאז ילדותה, ילך לאישה בת עניים, ויתקרב אליה. היא האמינה בכל כוחה, שג'וש ישים לב אליה לאחר מות ג'וסלין.
אך היא לא יודעת איך לגרום להעדרות ג'וסלין להתגלות כמוות מבלי שזה יתקשר לכך שהיא רצחה אותה.


תגובות (8)

הסדר של השורות קצת מוזר. זה כאילו הם נקטעים באמצע…
בכל אופן, מגיע ללינט שינשור לה השיער, הורגת אנשים שכמוה

16/05/2014 15:19

אני חושבת עכשיו על סוף העולם מספיק בישביל לינט, לול.

16/05/2014 15:41

אני אמרתי לך, אני אשלים את הפרקים. תעלי חלק ב' של האפילוג, דחוף.

16/05/2014 15:54

החלטתי שהסוף לא יהיה בפרק הזה >__<

16/05/2014 20:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך