michalosh
יאלה בואו נגמור עם הסיפור :P

ביישנית בממלכה-פרק 8

michalosh 13/05/2014 813 צפיות אין תגובות
יאלה בואו נגמור עם הסיפור :P

ביישנית בממלכה-פרק 8
קריסטאן שאלה את ג\'וסלין איך עבר היום,אך ג\'וסלין לא דיברה כל היום ורק ציירה ציורים.
היא ציירה את ג\'ולייט עם אוזני שטן וזקן ארוך,היא ציירה את הנסיכים המתנשאים.היא קרעה את כל הציורי הזוגות האוהבים.
ובכתה,בכתה…ובכתה,כאילו זה יומה האחרון.
\"אני חושבת שאני אמכור את שערי,זו דרך יותר טובה לשלם את המיסים שלך\" אמרה ג\'וסלין בנואשות.
\"למה,איך היה עם הילדים?\"שאלה קריסטאן.
ג\'וסלין סיפרה בבכי את מה שקרה.קריסטאן אמרה,\"וזה הכל?על זה את בוכה?אחרי הכל לא עשית כלום.\"
\"הם לא יאמינו לי,הם מאמינים ללינט..הזו\" אמרה ג\'וסלין.
קריסטאן צחקה..\"זו רק קנאה \".
\"מה,היא מקנאה?..\" שאלה ג\'וסלין.
\"כן, זה קטע של אנשים מהמעמד הגבוה, יש להם כל ערך שאין לאחרים אבל הם תמיד חייבים להיות הכי טובים מכולם\" אמרה קריסטאן.
\"אבל למה שתקנא בי?\" שאלה ג\'וסלין.
\"את מדברת הרבה עם הנסיך?\" שאלה קריסטאן.
\"לא כלכך..כלומר,אני משחקת עם האחים שלו כך שיצא לי אתמול לדבר קצת איתו על זה\" אמרה קריסטאן.
\"אז אל תדברי איתו בכלל, ותנסי להראות כבוד והערכה כלפי לינט,כך יהיו להם פחות תלונות כלפייך והיא פחות תשנא אותך.ואז את תישארי בעבודתך,שבעצם תציל אותי.כך שיצא לי אתמול לדבר קצת איתו\" אמרה קריסטאן.
\"אז אני צריכה להתנהג כמו משרתת?\" שאלה ג\'וסלין בכעס.
\"כן,כדי שלא תהפכי באמת לאחת כזו\" ענתה קריסטאן בצער.
\"אבל תלכי עם מסכה,כך שהוא לא יזהה את תווי פניך\" אמרה קריסטאן.
\"אבל אז יחשבו שאני גנבת שבאה לשדוד את המלוכה,והילדים לא יזהו אותי,חוץ מזה אני גם ככה חושבת שהוא לא ידבר איתי לעולם,אז לא צריך\".
\"תיקחי אותה בכל מקרה איתך\" אמרה קריסטאן.

****
עבר יום וג\'וסלין חזרה מלימודיה,עברו רק כמה ימים וכבר סדר היום שלה הפך לנוראי,כל זה רק בגלל האופי שלה.מהמעשים המהוללים שלה בכרכרה עד לעבודתה בבית המלכה.
ג\'וסלין חזרה לבית המלוכה,ראתה בשער את המשרת ג\'ורג \'ושאלה אותו היכן המלכה.\"מפתיע,המלכה חשבה שלא תבואי היום אז בדיוק עמדתי לשלוח מכתב לביתך,בכל מקרה היא עסוקה ביחסי חוץ היום עם ממלכות אחרות\" הוא אמר.ג\'ורג\' ניגש לטירה והביא לה את המכתב.
ג\'וסלין קראה את המכתב ובו היה כתוב שהמשרת ג\'ורג\' סיפר לה על המקרה,ושהיא כבר מודעת לכך ממזמן שהילדים שלה מטפסים על מגדלים,ושהיא מודה לה בקרב לב שהצילה את בתה.
ג\'וסלין חייכתה וחיבקה את ג\'ורג\',\"מה כבר סיפרת לה?\"
\"את האמת\" הוא ענה.\"אבל ג\'וש ולינט ראו את הסיפור אחרת, היא לא האמינה להם?\" שאלה ג\'וסלין.
\"נערתי שואלת יותר מידי שאלות, בעיקרון הם לא הספיקו לספר לה על המקרה, וגם היא לא הייתה מוכנה להקשיב להם מפני שהיא רצתה שהם יתעסקו בהכנות לחתונה,והיא גם רוצה שג\'וש יציע ללינט נישואין במקום הולם ויפה.כך שכל הממלכה תראה את זה\" ענה ג\'ורג\'.
\"תודה רבה ג\'ורג\'\" אמרה ג\'וסלן בשמחה.
\"אין לך מה להודות,זהו תפקידי\" ענה ג\'ורג\'. \"עכשיו,יש ילדים שמחכים לך\" הצביע ג\'ורג\' על ארתור,פייר ג\'ורזייט ואיזבלה.
כולם חיבקו אותה, הם ציפו שהיא תעשה את החיקוי של המכשפה,ותשחק איתם תופסת.
\"היום יש לי משחק אחר\" אמרה ג\'וסלין.זה אחד הימים הראשונים שלה שם,וכבר היא הספיקה להתחבב על ילדיה של המלכה, בתחילה היא חשבה שהם לא יסבלו אותה,כנראה שג\'וש צדק.
ג\'וסלין שלפה את המסכה שהייתה לה.\"רואים את זה?\" בכל פעם אני אשים למישהו את המסכה הזו,ומי שיצליח לשמור עליה הכי הרבה זמן בלי שאף אחד יתפוס אותו יזכה במשחק,מי שתפוס ושומר על המסכה הכי הרבה פעמים הוא המנצח הגדול..אבל יש חוקים,אסור לעלות על מגדלים,אסור להסתתר בשיחי ורדים,והכי חשוב,אסור להסתכן.
אנחנו נשחק בשטח מסויים,ואני אעשה הכל בשביל שלא תיפגעו,גם אם זה יפגע בכיף של המשחק,זה ברור?\"
\"כן\" כולם ענו ביחד,בשיא ההתלהבות.
\"אז אני אשים את המסכה על..,איזבל! אם תשמרי על זה הרבה זמן מבלי שאף אחד יחטוף אותו את תנצחי.
הילדים נהנו במשחק אך פחות, מאשר המשחק הקודם,ג\'וסלין פחדה שמישהו יפגע.
היא צפתה בהם ודאגה שלא יעברו על הכללים,ובכל פעם שהם עברו על כך היא הפסיקה את המשחק.היא ניסתה לחקות חיקוי של שוטר,כדי שהם יתעודדו אבל זה לא כלכך עבד.
בזמן שהם שיחקו וג\'ולייט צפתה בהם כשהיא ישבה על הספסל,ג\'וש ולינט עברו לידה,והתעלמו ממנה כאילו היא לא קיימת.
היא מאוד נפגעה מזה שהם התעלמו ממנה,אך היא ניסתה להקשיב לעצותיה של אמה, להתעלם מהם כמה שאפשר,אחרי הכל הם סתם עשירים מפונקים.אחר כך היא ראתה את לואי וג\'ון והם נופפו לה לשלום,כך גם היא עשתה.
אדוארד התקדם לעבר ג\'וסלין.\"מה אתה עושה?מנסה להתחיל עם בת מעמד הבינוני?\" אמר לואי בהתנשאות.
\"לא,פשוט נמאס לי מענייני החתונה של הזוג המעצבן הזה,אני רק רוצה לדבר\" אמר אדוארד.
\"אדוארד, בסוף היא תהיה הפילגש שלו,אל תתערב בזה\" אמר לואי.
\"היא לא תהיה פילגש,ואני לא מנסה להתחיל איתה,אני רק רוצה לדעת מה קרה אתמול.\"
\"לינט וג\'וש יהרגו אותך על זה\" אמר לואי.
\"אם אין לך משהו טוב להגיד אז אל תפעיל את מיתרי הקול שלך כדי לדבר איתי\" אדוארד
אדוארד התקדם לעבר ג\'וסלין והתיישב לידה.\"שלום ג\'וסלנה\" אמר אדוארד.
\"שלום…אממ אדוארד?\" שאלה ג\'וסלין.
\"כן זכרת יפה את השם\" הוא אמר.
ג\'וסלין נלחצה,ולא ידעה כלכך מה להגיד היא חשבה שאדוארד אולי יהיה נגדה בגלל מה שקרה אתמול.
\"תקשיב,לגבי מה שקרה אתמול..אני לא הפלתי את ג\'ורזייט..פשוט שיחקנו משחק..אני מעולם לא הייתי פוגעת באחים של ידיד הנפש שלך\"
\"זה בסדר גמור, אני מאמין לך,האמת שרציתי לשאול איך את מרגישה עם זה?\" שאל אדוארד.
\"נוראי,מעולם לא הרגשתי רגשות אשמה כאלה, כאילו רצחתי במו ידי את אחותו, רציתי לקבור את עצמי במקום בגלל המעשה שעשיתי,פגעתי באנשים מסויימים בגלל המשחק המטופש הזה ששיחקנו\" אמרה ג\'וסלין בעצב. \"אבל זה בטח לא כזה אכפת לך, תמיד אנשי המעמד הבינוני והנמוך נדפקים בגלל דברים שכאלה\" היא אמרה.
\"האמת שזה מאוד אכפת לי,כי אני הייתי בן למעמד הזה, ואני מכיר את ההרגשה הזו\" אמר אדוארד.
\"אז איך עלית למעמד הגבוהה,זה בלתי אפשרי כמעט\" אמרה ג\'וסלין.
\"הכישרון והאומץ זה מה שעזר לי להתמודד עם זה, אני מנגן על פסנתר ומלחין,הופעתי פעמים רבות מול מלכים ומלכות בכמה ממלכות,ואפילו לימדתי את ילדיהם\" הוא ענה.
\"אבל יש ימים מסוימים שהתהילה יורדת,ומלכים ומלכות כבר לא רוצים לשמוע אותך,מה אז עושים?\" שאלה ג\'וסלין.
\"אני לא מגיע לימים כאלה,אבל אני מנסה להתמודד עם זה כמה שאפשר\"
\"את שואלת הרבה שאלות,כבר אמרו לך?\" הוא גיחך.
\"כן כבר אמרו לי\" צחקה ג\'וסלין. ג\'ון החזיק בסנטר העדין של ג\'וסלין.
\"יש לך תווי פנים מרשימות,את מודעת לזה?\" הוא שאל.
\"לי?…\" היא צחקה.. \"אני אחת הנערות המכוערות בממלכה\".
\"את צריכה להוציא את המחשבות השליליות האלה מראשך\" הוא ענה.
\"אני לא חושבת שזה נכון,אבל אני בכל זאת אודה לך,גם לך יש תווי פנים מאוד יפות\" היא הסמיקה ודיברה בקולה החלש.
\"מה אמרת?לא שמעתי\" אמר אדוארד.
\"שיש לך פנים יפות..\" היא ניסתה לחזק את קולה אך היא דיברה חלש יותר.
\"שמה יש לי?!\" הוא שאל בקול רם.
ואז היא התייאשה ופשוט נשקה על שפתיו,זו הייתה נשיקה עמוקה והראשונה של ג\'וסלין.
\"שיש לך תווי פנים יפות\" היא אמרה וחייכה.
\"הו..תודה\" הוא הסמיק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך