the one sitting next to you
את המקור של זה כתבתי באנגלית (ושם זה נשמע הרבה יותר טוב ממה שיצא לי פה), אבל לא היה לי כוח להביא את המחברת אז שכתבתי את זה, חשבתי שנטע תאהב את הסיפור....

הילד מן העץ

the one sitting next to you 20/12/2013 959 צפיות 11 תגובות
את המקור של זה כתבתי באנגלית (ושם זה נשמע הרבה יותר טוב ממה שיצא לי פה), אבל לא היה לי כוח להביא את המחברת אז שכתבתי את זה, חשבתי שנטע תאהב את הסיפור....

ביער כו אפל, בעל עצים שיש להם אזניים, בתוך עץ אחד עצום גר ילד קטן שפחד מהכל. אבל יותר מכל הוא פחד מדבר אחד מסוים.
הוא ישב בעץ שלו, מתחבא בתוך הגזע. הוא לא ראה אור, לא ראה קור, רק את העלים והעץ. הוא היה כבן עשר בלבד וכבר חשב שידע סבל מהו, הוא ברח מהכל, פחד לדבר. הוא לא רצה לראות את פחדו הגדול ביותר.
ובגלל זה הילד הקטן התחבא כל ימיו בעץ, ללא שמש, ללא ירח רק הוא והעץ הירוק.
יום אחד כמעט כמו נס, הופיע מול עיניו של הילד פיה. שערה היה בהיר מאד ועינייה היו חמות ואוהבות, אבל חשוב יותר מכל, מה שהפתיע את הילד יותר מכל דבר אחר, לילדה הזאת היו כנפיים!
היא הביטה בילדון, משפילה את ראשה מעט ואז חזרה והרימה את ראשה, במין חיוך שובב.
"למה אתה מתחבא בעץ?" שאלה אותו בקול מלאכי, כשהיא מזיזה את כנפיה ומתעופפת סביב הילד, סוקרת אותו מכל הכיוונים.
"כי אני מפחד" אמר וחזר להתקרבל בתוך עצמו, מתכנס ומפחד. כבר שנים לא ראה אור שמש והאור זעק לתוך עיניו, מכאיב לו וכמעט גורם לו לבכות. אבל מנחישותו, הוא לא רצה להראות לפיה שהשמש פריעה לו ולכן ניסה להביט רק למטה, משפיל את ראשו כל הזמן. הן בכדי להתרחק מן השמש, והן בשביל לא להביט בעיניה השמימיות של הפיה.
"ממה אתה מפחד ילדון?" שאלה אותו והתיישבה על כתפו, לפתע הבחין הילד עד כמה קטנה הייתה הפיה הזאת, היא ישבה לו על הכתף והוא בקושי הרגיש את משקלה.
הילד הרים את מבטו, עכשיו כשראה את מה שבחוץ ואת כל הצללים של כל העצים, הבחין גם בצל שלו. הוא נמלא פחד,הוא היה מבועט כל כך. כל מה שעשה תמיד היה לברוח מהצל הזה, מהיצור המוזר והאפל הזה שמירר את חייו. הוא הניע את אצבעו והצביעה על הצל, מראה לפיה את פחדו הגדול ביותר.
הפיה גיחכה מעט, ואולי פגעה מעט ברגשות של הילד. הוא חשף בפניה את הפחד שלו והיא צחקה. כשראתה את מבטו הפגוע קמה מכתפו וחייכה אליו חיוך חמים.
"זה צל! צל הוא החבר שלך, הוא לא יפגע בך. הנה תראה" אמרה הפיה ונופפה בידה לצילו של הילד, הצל נופף חזרה והילד כמעט ראה אותו מחייך אליה. הילד חייך חיוך קטנטן וחייך לצילו, מנופף לו ומסיר את פחדיו כמו נשל של נחש.
"אני טינקרבל, מי אתה?" שאלה אותו הפיה, שאלה טינקרבל.
"השם שלי…פיטר פן" אמר ואז חזר יותר בנחישות "קוראים לי פיטר פן"


תגובות (11)

זה קסום.
היו פה ושם כמה שגיאות כתיב, אבל זה קסום.

20/12/2013 10:47

תודה ^^

20/12/2013 10:51

בהחלט קסום :)
אהבתי.

20/12/2013 10:54

הוווו

20/12/2013 11:05

ממש התרשמתי מהכתיבה שלך!
לדעתי את צריכה להמשיך ולעשות סיפור קצרצר.. איך שתרצי.
ממני
-אביטל

20/12/2013 11:08

סיפור חמודי. זה ממש יפה.

20/12/2013 11:36

תודה ^^

20/12/2013 11:38

אוווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!
אהבתי מאוד ( :
~5~

20/12/2013 13:27

מתי את ממשיכה את תחת כישוף?

20/12/2013 13:28

תחת XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

20/12/2013 13:30

אני ממשיכה מחר

20/12/2013 13:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך