neta663
מקווה שאהבתם את הפרק הראשון! אתם מוזמנים להציע עוד דמויות מהאגדות בתגובות ואני אוסיף אותן בשמחה. הגיבו ותדרגו. Neta663

הניצודים- פרק הבכורה (הנסיכה, הכופר והילדה.)

neta663 16/10/2014 821 צפיות 13 תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק הראשון! אתם מוזמנים להציע עוד דמויות מהאגדות בתגובות ואני אוסיף אותן בשמחה. הגיבו ותדרגו. Neta663

נערה נכנסה למסבאה, שיערה שחור כלילה ופניה מוסתרות בצילו של ברדס חום כאדמה.
היא התיישבה לצידו של ג׳ק בעוד הסובבים אותה מפסיקים לנעוץ בה מבטים מופתעים.
״הבאתי את הציוד הנדרש,״ אמרה הנערה, היא חייכה תחת הברדס.
ג׳ק גיחך. ״יופי של עבודה, שלג,״ אמר. ״את לא גרועה כמו שחשבתי.״
״גרועה?!״
היא הסירה את הרדס מעליה ובמהרה המבטים המופתעים חזרו אליה, מהירים כברק. בפעם הראשונה ג׳ק ראה אותה בברור, היא הייתה עלמה צעירה ומרשימה, שיערה כהה ועיניה גדולות וצלולות, צבען כצבע האגוז. שפתיים המלאות התעקלו לסוג של חיוך זדוני. עורה החיוור הווריד.
״אני לא גרועה,״ היא התקרבה אליו בצורה בה היה יכול לחוש בנשימותיה. ״אני המומחית בתחום שלי , ג׳ק. ציפיתי כשתבין זאת אחרי ששכרת אותי!״
כמו חוט השערה, התחמק ג׳ק מהסכין שהושך לעברו. הוא זינק אל מאחורי בר המסבאה.
הוא התקרב אליה וחפן את פיה בידהו בעודו גורר אותה אל מחוץ למבנה. ״בורה! אינך מבינה? אנחנו נחשף אם לא תשלמי את פיך עוד היום.״
שלג הנהנה והמתינה להוראות.
״ ראשית כל. מה שם האמיתי? בתור שותפים עלי לדעת.״
היא הביטה בו באי הבנה ונענעה בראשה. ״שלג.״
״אין שם כזה,״ מחה ג׳ק.
״ אני הנסיכה שלגייה מהממלכה גרינדל,״ היא השיבה לו בתחמנות. ״אין כל צורך להציג אותך, אתה ג׳ק: הקוטל הכושל.״
ג׳ק חייך בשובע רצון. ״נסיכה… לא פלא שאת כה מעודנת…״
״אתה לא מכיר אותי בכלל,״ שלגייה דחפה אותו מעליה. ״ומלבד זה-״ אמרה בעצב, מבטה מושפל. ״- המלכה ביאטריס גרשה אותי.״
ג׳ק לא השיב לה, למרות שרצה לעשות זאת. להראות התרגשות. הוא הנהן. ״עלינו לאסוף את השותפה האחרונה.״

——————————————————————————————————————

ג׳ק דרבן את סוסו ומכיוון ששלגיה לא הגיעה למקום יחד עם סוס או כלי תחבורה כלשהו, היא נאלצה לאחוז במותניו של ג׳ק ולנסות שלא ליפול בעודו דוהר בצורה מדאיגה.
באופק היא הייתה יכולה לראות אסם, וכמה ילדות משחקות מחוצה לו.
״ מה אתה מנסה להשיג, עושר וכבוד? כסף?״ היא שאלה אותו.
ג׳ק פרע את שיערו הזהוב, מאחור הוא היה מגולח ומקדימה הפוני שלו נפל על פניו. ״לא, רק גאווה,״ אמר. ״והזרעים האלה הם מה שאני זקוק לו. הם התקווה שלי.״
״לא הייתי מגדירה זרעי שעועית כגאווה, מה הם עושים?״
״ הם מזמנים ענק,״ הוא פתח את כף ידו והניח בידה כמה זרעים. ״אני עומד לקטול כל אחד מהם ולגרום להם להצטער על מה שעשו.״
״מה הם עשו?״
ג׳ק שתק, הוא נעצר לצד האסם, מנופף לילדה חומת שיער ונאה. נמשים מעטרים את פרצופה.
היא נראתה כבת אחד-עשרה לכל היותר.
״אליס!״ צעק ג׳ק. ״תביאי את הסוס שלך! אנחנו יוצאים.״

בשעת ערב הם חנו בערבות, ג׳ק הבעיר מדורה וצד ארנבת כדי לספק אותן הלילה.
אליס הסתפקה בכמה רקיקים שארזה ותה.
״אני לא מכירה אותך,״ אמרה אליס בחביבות.
שלגייה חששה לחשוף את זהותה. ״אני שלגייה, אך קראי לי שלג.״
היא לא נראתה כאילו הבינה, או בכלל הכירה את הנסיכה. אליס חייכה ולחצה את ידה.
״אני אוהבת תה,״ אמרה אליס. ״מאז הביקור בארץ הפלאות. לעקוב אחרי ארנב הלובש מקטורון לא היה המעשה החכם ביותר לעשות. אך הסיפורים והשמועות עלי נגוזו.״
כשהייתה ילדה אביה סיפר לשלגיה על כל יצור בממלכה, על כל אדם. הוא אמר דבר מה על ארץ הפלאות, על כובען, ונמנמן…
״כובען?״ מלמלה.
אליס הנהנה. ״ובכן כן, הוא היה די מרגיז, יחד עם הארנביב…״
שלגייה לא הבינה במה מדובר אז היא הרשתה לעצמה להנהן ולהישכב על העשב. לשקוע בשינה ובחלומות, זכרונות גם הם.


תגובות (13)

טוב, אני אישית מאוד אהבתי. ואני כבר ממש רוצה לקרוא את הפרק הבא. את כותבת טוב, ואם תאריכי את הפרקים זה יהיה ממש נחמד.
שמתי לב שנתנו לך רק דמויות של בנות, אז אולי אתן דמות בכל זאת, ואת כבר תבחרי אם להכניס או לא.
שם: אילו הייתי זוכרת (או יודעת?) הייתי אומרת, כשתקראי תביני במי מדובר אז..תחליטי לו על שם בעצמך.
גיל: 18
מראה: הוא נער גבוה, חטוב ונאה. שיערו בעל גוון חום-כתום, ומסתיר חלקית את עינו השמאלית. עיניו ירוקות, צבען לא ממש טבעי, ועישונן דק כמו של חתול באור יום. בנוסף יש לו אוזני חתול בצבע הדומה לצבע שיערו. בדרך כלל החלק שלא משתנה בלבושו הוא מגפיים כהות וכבדות.
אופי: הוא ערמומי, מחשב וקולט דברים במהרה. אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך בראשו, ומה יהיה המהלך הבא שלו. לפעמים הוא מוזר, לפעמים קר, ולפעמים חברותי באופן הזוי. יש שמועות רבות על כך שהוא גם רודף שמלות (אם הן נכונות או לא, תחליטי את:>)
רקע: הוא היה פעם בסה"ך חתול שיודע לתת מבט שכובש את לבבותיהם של כולם, שתמיד לבש מגפיים כהות. כולם הכירו אותו בתור 'החתול במגפיים'. אך יום אחד הגיע אל ידי מכשפה שהחליטה להקשות על חייו, ולהפוך אותו לבן אנוש, ולראות כיצד יסתדר ללא מבטו הכובש ויללותיו המתוקות. היה קשה מאוד בהתחלה, והוא נאלץ ללמוד להחם כדי לשרוד. לאחר מכן גילה כי גם חכמתו יכולה לעזור לו מאוד. עכשיו הוא ידוע באזורים כפריים.
נשק\כוח: הוא מצטיין בסיף (לחימה בחרב\ות), ונושא איתו שתי חרבות דקיקות. תמיד נלחם בשתי ידיו, עם שתי החרבות. בנוסף הוא יכול להפוך חזרה לצורתו החתולית, אך לא ליותר משעה.

16/10/2014 17:06

    אני מתה! החתול במגפיים

    16/10/2014 17:21

    חח נו, עם האובססיה שלי לחתולים.. אמרתי שיש לי רעיונות מוזריםXD

    16/10/2014 17:26
uta uta

מושלם חייב המשך. העלתי את פרק 25 של הגואלים

16/10/2014 17:11

    אני אקרא מיד, זזתי

    16/10/2014 17:22

הסיפור ממש יפה והכתיבה שלך מדהימה!
הסתקרנתי ואני מחכה להמשך!
חייבת לומר שאני עדיין מחכה
עדיין מחכה
עדיין מחכה
עדיין מחכה
תעלי פרק כבר!!!!
חחחחחח

16/10/2014 18:15

    אני אעלה בהקדם

    16/10/2014 18:18

ממש ממש יפה!!! העליתי לך רעיון לדמות בתגובות של ההקדמה (פיטר פן) וחשבתי על עוד דמות אבל.. אני עדיין לא סגורה עם עצמי מה האופי שלה.. יש סיכוי אני רושמת לך את הדמות ואת תחליטי על אופי? כאילו הוא ביישן כזה אבל.. חוץ מזה אין לי ממש רעיון לאופי בשבילו.. . .

16/10/2014 19:25

אז ככה…
שם: פינוקיו/רייל (Real) ~תמשיכו לקרוא ותבינו~
גיל:17 ~אפשר לשנות אם בא לך~
מראה:
עור די שחום.
גובהה.
די רזה אבל לא שחיף ~שחיף זה האנשים האלה שרזים מאוד ודקיקים מאוד – קיצר אנשי מטאטא~
שיער קצר בצבע חום עם גוונים של ירוק ~בכל זאת הוא עץ…~
וגם העיניים שלו הם שילוב של חום וירוק.
אופי: הוא תחמן, ודי נקמן, ויש לו חשיבה מהירה, קשה לו לסמוך על אחרים והוא מאוד פרנואידי, הוא יכול לשנות את דעתו במהירות והוא לפעמיים יכול לצאת מתנשא , אבל אם יגידו לו את זה הוא מיד ישיב ש: "הוא לא מתנשא, הוא פשוט יותר טוב מאחרים".
רקע: הוא היה פעם סתם בובת עץ פשוטה נטולת רגשות, אך יום אחד פיה קלמזית אחת בלי כוונה הפילה את השקיק עם האבקת פיות שלה וחלק מהאבקה התפזרה עליו. וכך הוא הפך להיות בובה חיה, אך זה שיעמם אותו, והוא שנא את זה ! כי תמיד הילדים היו משחקים בו ומציקים לו. הוא לא רצה להיות בובת סמרטוטים יותר, הוא רצה להיות זה שמחליט! זה שמשחק באחרים, לא זה שמשחקים בו.. בהתחלה הוא פנה למחלקת בקשות הקסמים אך הם דחו אותו ואמרו לו שיש להם דברים יותר חשובים על הראש, מה שעיצבן אותו מאוד, אז הוא תחמן ילד תמים אחד ~לא יודעת איך~ וגרם לילד לגנוב ממלכת הפיות קצת אבקת קסם, וכך הוא הפך להיות ילד אמיתי… מאז הפיות מחפשות אותו בשביל להעניש אותו על שימוש בלי רשות בקסם ועל שידול ודרדור ילד לדרכי הפשע. והוא תמיד בורח מהם כדי שלא יתפסו אותו ישמו אותו בכלא ויחזירו אותו שוב לבובה.
בגלל ששמו ידוע לשמצה לכולם, כי ניפחו מאוד את הסיפור לו ועכשיו זה כבר הפך להיות שהוא רצח עשרה אנשים עם בובה מעץ ושידל ילדים תמימים לרצוח גם, אז הוא שינה את שמו בשביל שלא יתפסו אותו, והוא קורא לעצמו רייל (Real) שזה אמיתי באנגלית כי הוא עכשיו ילד *אמיתי* ורק אם הוא סומך על מישהו אז הוא יגלה לו את שמו האמיתי – שבנתיים זה אף אחד.
נשק/כוח: קודם כל הוא חכם ונבון יותר מרוב האנשים, והוא יודע כמה כישופים בודדים בגלל אבקת הפיות. בגלל שפעם הוא היה עץ הוא יכול לדבר עם צמחים,עצים,פרחים- קיצר כל מה שצומח .
והוא גם טוב מאוד בחץ וקשת כי הוא התאמן המון למקרה שיצטרך להילחם בפיה. -כי פיות הם קטנות וכך חץ וקשת הם הנשק היעיל ביותר-
רציתי להוסיף: תכננתי בהתחלה לעשות על אלדין אבל נתקעתי עם האופי שלו.. אז אם למישהו יש רעיון בשביל אלדין, הוא מוזמן לעשות עליו.

16/10/2014 19:49

    אתה יכול לעשות את אלדין

    16/10/2014 22:17

    1. אני בת :/
    מוזרה = בת.. אבל בסדר.. נסלח לך.. :P

    2. אני לא מצליחה לחשוב על האופי שלו כי.. הוא פשוט.. סתמי.. כל כך.. אבל אם למישהו יש רעיון לאופי שלו אז.. בכיף ;)

    17/10/2014 22:26

וואו.. אוקי הייתה לי הארה, יש לי דמות פצצתית.. אבל אין לי שם בשבילה, אז אני אכתוב אותה ואשמח אם את תוסיפי לה שם.

שם: אין בנתיים. הדמות היא הבן של עוץ לי גוץ לי.
מראה: יפה תואר, שיער זהוב, נוצץ, נראה כאילו הוא עשוי מזהב.
עיניים כחולות עם קצת כתמים של זהב צהוב בצדדים.\ עיניים חומות עם כתמים זהב צהוב בצדדים.. ~לא הצלחתי להחליט, אז תחליטי את~
גובהה בינוני, לא שמן מידי ולא רזה מידי.
אופי: שטותניק, טוב לב, קצת שתלטן לפעמיים, מאוד מאוד חכם ופיקח, טוב בשכנוע אנשים.
רקע: טוב כולם מכירים את הסיפור של עוץ לי גוץ לי נכון? טוב אני יספר אותו בכל מקרה. עוץ לי גוץ לי עזר לבתו של טוחן קמח להפוך קש לזהב בשביל שהמלך לא יהרוג אותה, ובתמורה היא הייתה צריכה להביא לעוץ את ילדה הראשון.
עבר זמן והיא התחתנה עם המלך, ונולד להם ילד. עוץ בא לקחת את הילד לפי הסיכום. אך היא לא רצתה לוותר על הילד שלה. עוץ נתן לה שלוש ניסיונות לגלות את שמו, ואם תצליח תזכה בילדה חזרה. כולם היו בטוחים שהיא הצליחה. אך זה לא נכון. היא טעתה ולא גילתה את שמו, הוא זכה בילד והוא מגדל אותו עד ליום זה. הילד כמובן לא ידוע שעוץ הוא לא אביו האמיתי, ועוץ גם לא מתכוון לגלות לו את זה, כי הוא פוחד שהילד יכעס עליו וינטוש אותו, ויעבור לגור עם הוריו האמיתים בממלכה . עוץ ידוע בממלכת האגדות כאדם חזק שיש לפחד ממנו. בגלל זה הילד שלו זוכה להרבה עושר וכוח. וכולם מפחדים ממנו, למרות שאין להם ממש סיבה לפחד כי הוא לו מרושע כמו אביו. אביו תמיד עושה לו שיעורים בקסם, אך הוא מעדיף לעשות שטויות ולהתרוצץ בחוץ.
כוח \ נשק: יש לו כוחות כישוף כמו של אביו, כי אביו הוא מכשף רב עוצמה, אך הוא לא ממש יודע כל כך איך להשתמש בהם, וברוב הפעמים הקסמים יוצאים לו מעוותים. הוא יכול להפוך כל דבר לזהב. והוא גם טוב מאוד בהסוואה.
רציתי להוסיף: למישהו יש שם לדמות? ואיזה עיניים יותר כדי, כחול או חום? או בכלל עיניים בצבע זהב?

17/10/2014 23:32

    אאה שכחתי גיל..
    גיל: 17.. ~אפשר לשנות אם צריך~

    17/10/2014 23:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך