>Angle<
תגיבו ♥ליזז

הרשמה + ובחירת שם מתוך 2 :)

>Angle< 28/05/2014 816 צפיות 8 תגובות
תגיבו ♥ליזז

אוקיי, אני אספר קודם את ההקדמה, ואחרי זה תגידו לי איזה שם יותר מתאים:
איימי, היא ילדה רגילה לגמרי, לא בולטת, המעמד החברתי שלה טוב וגם הציונים. יש לה חברה הכי טובה ***(אתם תעשו) וחבר הכי טוב *** הם מן שלישייה. איימי בת 16 בכיתה יא. יום אחד, היא קמה בבוקר לתוך ארמון, לתוך חיים של נסיכה. מסתבר, שהנסיכה, בממלכה ביקום מקביל נקראת איימי, ודומה לה בדיוק. בגלל, שאיימי חייה בעידן מודרני ולא ב'היה היה', האירועים בממלכה נהיים מסובכים, ואיך היא תצליח לשמור על הסוד? ובמיוחד, שהנסיכה עוד מעט הופכת למלכה, וצריכה להתחתן, וזה אומר, לבחור חתן? (כל השלישייה באה, לא לדאוג)

אוקיי והשמות הם:
"מבצע נסיכה" או "אגדה מודרנית"
אני יודעת שהשמות די גרועים, אבל זה מה שעלה לי לראש. אם למישהו יש רעיונות אחרים, יתקבלו בשמחה!!!

שם: בלי משפחה
גיל: 16-18
מראה:
אופי:
מה הוא/היא: (רשימת הדמוית למטה)
רקע: לא ארוך כי את הרוב צריך להתאים לעלילה.

דמויות:
חבר הכי טוב: 1 (כמה צריך)
חברה הכי טובה: 1
ילדים בשכבה: 3
נסיכים: 4
נסיכות: 2
מלכה: 2
מלך: 2
משרתים: 2
דוכסים: 1
זה המון דמויות.. אני יודעת, אבל אם לא יהיו מספיק לא יהיה כל כך סיפור..,.

טוב אני ממש מקווה שתגיבו ♥
(להתחיל מחדש ימשיך במקביל)


תגובות (8)

אגדה מודרנית נשמע יותר טוב ><

28/05/2014 15:09

באלך לתת דמות?

28/05/2014 15:10

אגדה מודרנית זה ממש מגניב :)

שם: ג'נט
גיל: 16.5
מראה: צנומה ודקה, בממוצע בגובה, קלילה, רזה, יש לה מבנה גוף יפהפה, תווי פנים מסודרים, שפתיים קטנות שצבועות בוורוד, סומק תמידי, חיוך מלבב, שיער בצבע חום בהיר עם נגיעות של זהוב בקצוות.
אופי: חמודה, זורמת, נחושה בדעתה, דיי עקשנית, מתוקה, חרוצה, זריזה ועוזרת לכולם, פחות לעצמה.
מה הוא\היא: החברה הכי טובה של איימי.
רקע: ההורים שלה התגרשו, היא עברה לגור אצל אמא וראתה את אביה פעם בחודש, אמא שלה התחתנה עם גבר בשם ברוק, הוא שנא אותה והיא אותו. הוא התעלל בה, קילל אותה, הרביץ לה… והכל – בלי שיכלה לספר לאמה עליו, כי הוא איים עליה שהוא ייפגע באמה ובה. אחרי כמה זמן – נמאס לה, היא פחדה וברחה לאביה. היא לא רצתה קשר עם אמה יותר, שאחרי שגילתה, לא עשתה שום דבר בנידון. כרגע היא גרה עם אביה בראד בדוחק – אבל באהבה ועם המון משפחתיות.

28/05/2014 15:12

אגדה מודרנית! זה מושלם!
אהבתי מאוד את העלילה… אני רוצה להיות נסיכה (תשמרי לי)
תודה ובהצלחה!

28/05/2014 15:49

אולי אני אתן שניים…
בינתיים אני אעשה משרתת:
שם: לינאה
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער חום גלי וארוך, עיניים ירוקות-חומות עכורות, חיוורת מאוד ורזה.
אופי: שקטה, מפחדת מכל דבר מאוד, יש ל חרדת נטישה וסכיזופרניה, היא הוזה כל הזמן והשפיות שלה לא ממש… איך להגיד את זה… קיימת. היא די משוגעת וברוב זמנה הפנוי היא יושבת בקצה המדרגות עם בובה ומזרק וממלמלת משפטים שאף אחד לא מבין. ברגע שמישהו לא מבין אותה היא ישר מתחילה להתחרפן אז כדאי מאוד שתמיד תגיד 'כן' כשאתה מדבר איתה, אחרת תצפה להתקף שיגעון.
רקע: ההורים שלה עבדו איתה בתור משרתים פעם אבל אז הם יצאו יום אחד ביחד עם לינאה לטייל בשדות ורוצח תקף אותם. לינאה ניצלה אבל התחרפנה לגמרי אחרי המקרה הזה והפכה לפסיכופתית רוצחת קצת בעצמה.
הסוד שלה הוא שבלילות היא יוצאת לרצוח אזרחים תמימים. זה לא באשמתה- זו האישיות השנייה שלה שהיא בעצם רוצה למצוא את הרוצח של ההורים שלה על ידי זה שהיא תהרוג כל איש בממלכה.

28/05/2014 15:50

שם: רייבן
גיל: 16 וחצי
היא חברה ממש טובה של איימי אבל לא כל כך קרובה אליה. למרות זאת הן חלקו הרבה תקופות קשות ביחד והן מסתובבות ביחד תמיד בהפסקות בשלישיה.
מראה: שיער בלונדיני גלי עד הכתפיים. היא תמיד חובשת כובע הפוך ירוק- שחור. עיניים כחולות, חיוורת עם המון נמשים על האף. היא נראית תמימה נורא אבל היא ממש לא תמימה או חמודה. היא גבוהה ורזה מאוד.
אופי: כמו שאמרתי, היא נראית ילדה רוסיה טובה ושקטה אבל היא בעצם הטומבוי של השכבה. היא מפריעה בשיעורים תמיד ומאוד היפראקטיבית. ההורים שלה באמת רוסיים ומאוד כועסים עליה בגלל שהציונים שלה ירודים מאוד. היא מנסה כל דבר חדש שייתנו לה ולא מפחדת משום דבר. היא צינית מאוד ושקרנית ממש טובה ויודעת להתמודד היטב עם העלבות.
רקע: ההורים שלה רוסיים ורק רוצים ציונים טובים. אבל היא לא רוצה את זה ומזלזלת בהם מאוד.
לא אכפת לה מה הם אומרים, אם הם יגידו לה לעשות משהו אחד לרוב היא תעשה להפך בכוונה.

28/05/2014 15:55

שם: קלובר. (Klober)
גיל: 17
מראה: שיער שחור. עיניים גדולות וכחולות-אפורות. פנים מעוגלות. רזה וגבוהה.
אופי: מטפחת את עצמה תמיד. נקייה ומסודרת. משקיעה בעצמה למרות שהיא שונאת להיות נסיכה, במיוחד שחושבים שהיא קטנה ולא מבינה שום דבר. היא סקרנית ועיתים היא מכניסה את האף שלה לעיניינים שלא שייכים אליה בלי לשם לב. לרוב היא נגררת אבל מלאת ביטחון. והיא יודעת לעמוד על דעתה.
מהי?: נסיכה. הקטנה ביותר במשפחה.
רקע: היא נולדה למשפחה עשירה ובגיל 3 אבא שלה על לשלטון. הוא היה המלך. עד שנפטר כשמישהו רצח אותו. אמא שלה נשאה מישהו חדש. למרות שתמיד שנאה אותה ואת בעלה. היא גרה בארמון שלה ובלבד החצר המלכותית מעולם לא יצאה מהם (מהארמון ומהחצר).

28/05/2014 15:58

אוקיי! תודה לכל מי שנתן! השם הוא "אגדה מודרנית" ובינתיים יש לי משרתת (צריכה עוד 1) נסיכה (צריכה עוד 1) ילדה אחת בשכבה (צריכה עוד 2) ויש לי חברה הכי טובה.
אני צריכה דוכסים, מלכים ומלכות, חבר, זה יקח זמן. הפרקים יהיו מוקדשים לכל מי שמגיב….
אני אחכה ד הערב ואראה אם יהיו עוד דמויות.

28/05/2014 17:39
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך