michalosh
קריסטאן\קריסטאנה האם של הנערה ביאטריס=האומנת בטעות יצא משהו קצת ארוך >

ביישנית בממלכה -פרק 2

michalosh 18/03/2014 783 צפיות 7 תגובות
קריסטאן\קריסטאנה האם של הנערה ביאטריס=האומנת בטעות יצא משהו קצת ארוך >

האם הייתה מדוכאת ומתוסכלת, האומנת של הנערה,ביאטריס ראתה את האם והגישה לה מיד כוס תה חם."מדוע הינך עצובה,קריסטיאנה?האם זה בגלל שלא סידרתי את המצעים מספיק טוב?"
האם חייכה."לא, זה לא בגלל זה ביאטריס,זה בגלל ילדתי כל הנערות בגיל הזה בממלכה כבר אמורות להתחייב למישהו.ואילו היא, היא פשוט…"
המשרתת השלימה את משפטה "נעולה,היא פשוט נעולה קריסטאן ,אבל זה בסדר.צריך רק לארגן לה שמלה יפה והיא כבר תרגיש עם עצמה טוב."
האם הסתכלה על ביאטריס במבט מתוסכל.."ביאטריס,אני לא במצב מספיק טוב בשביל להביא לביתי שמלה.תומאס כבר לא מכניס כסף לביתנו בזמן האחרון ואנחנו כמעט מגיעים למצב של פשיטת רגל."
ביאטריס הניחה את ידה על הכתף של האם."זה בסדר קריסטאן אני אשאר כאן ,ואהיה נאמנה לכם.אחרי זמן כלכך רב והמקום היפה והיחס שהבאתם לי אני בחיים לא אעזוב גם במצבכם הקשה "
האם חייכה,"תודה ביאטריס,את עוזרת לי כלכך המון ,לי ולקריסטאן.אבל אני חייבת למצוא פיתרון,איך אוכל לגרום לנערה להרגיש טוב עם עצמה ובכך אולי אולי..אולי היא תתארס לאיזה מישהו אמ.."
ביאטריס הסתכלה,"אז את רוצה שהילדה תינשא לאיזה נער צעיר כדי שזה יציל את מעמדכם?"
"ביאטריס..את חייבת להבין..אממ" אמרה האם.
"זה בסדר,אני חושבת שגם בלי התוכנית הזו שלך היא תשיג איזה נער יפה מהמעמד הגבוה.
היא רק צריכה להסתובב שם קצת יותר ולצאת החוצה.שמת לב שרוב הזמן היא מציירת ציורים
ולא משחקת עם חברותיה?"אמרה ביאטריס.
"האמת שלא ידעתי שהיא יודעת לצייר..,הייתי עסוקה בדברים אחרים.ורגע היא לא משחקת עם הבנות של החברות שלי?"שאלה האם.
"לא,אם היית יודעת מה סדר היום שלה אולי היית מבינה מדוע היא כלכך ביישנית"אמרה ביאטריס.
ביאטריס הובילה את האם לחדרה של הילדה.
החדר קצת השתנה מאז שהסתכלה בו מכיוון שהייתה עסוקה בענייני הנכס ובעסקים של בעלה.
הוא היה מלא בציורים שרובם היו עם תמונות של אנשים אוהבים או מתנשקים.
"אני בהלם" אמרה האם.
"עוד לא ראית את סדר היום קריסטאן" אמרה ביאטריס.
ביאטריס לקחה את דף הפעילות היומית של הנערה.כמובן שגם הוא היה מלא בלבבות וציורי זוג אנשים אוהבים.
ביאטריס הקריאה "יום ראשון..הליכה לכנסייה,חזרה ממנוואז לצייר"
"יום שני למידה עם המורה ליד הכיכר..חזרה ממנו,כמה שיחות עם הכומר ובסוף ציורים."
יום שלישי "למידה עם המורה ליד הכיכר חזרה ממנו ולהסתכל מבעד החלון על..על..הילדים וכמובן לצייר"
"מספיק! שמעתי מספיק ביאטריס זה מה שהיא עושה?!לומדת ומציירת?" התאכזבה האם.
"כמובן שאני קצת עוזרת לה..אבל כן זה מה שהיא עושה,תסתכלי על הצד החיובי..היא מסתכלת על ילדים מבעד החלון והיא גם מציירת מאוד יפה,אני רואה המון כישרון קריסטאן".
אמרה ביאטריס.
"טוב היום אני חייבת לשלם מיסים למלכה.אולי אני אקח את ביתי לשם,לפחות משהו אחד מגוון היא תעשה היום חוץ מלצייר."אמרה קריסטאן בקול מזועזע.
"זהו רעיון טוב" ענתה ביאטריס בהתלהבות.


תגובות (7)

אגב אני חושבת לשנות את השם של הסיפור..כי לא נראה לי זה מתאים כלכך

18/03/2014 21:21

אהבתי!!
ואני חושב שאת יכולה אולי לקרוא לסיפור:סיפור מעולם אחר
אולי…חח

18/03/2014 21:32

את כותבת ממש יפה והשם של הסיפור יכול להקבע אחרי שתגמרי אותו הוא אמור להיות רעיון כולל של היצירה אבל אני בטוחה שמה שתחליטי בסוף יהיה טוב

18/03/2014 22:23

בסוף החלטתי >< למרות שזה נשמע שם של תחפושת קוראים לסיפור "ביישנית בממלכה"

18/03/2014 22:34

*לימדה- למידה
קצת נקודות/פסיקים שהיו חסרים לי אבל בינתיים ממש נחמד ^^"

18/03/2014 23:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך