כוכב שני מימין וישר עד הבוקר – פרק ראשון

~game of thrones~ 25/01/2014 925 צפיות 2 תגובות

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
התחלתי סיפור חדש , אלה שרואים את הסדרה "היה היה פעם" יבינו קצת יותר את הסיפור , אלה שלא ראו את הסדרה יוכלו לקרוא ולהבין את הסיפור , אבל בכול זאת אני ממליצה לראות את הסדרה :)
בסיפור הזה , כל הכיוון של פיטר פן הוא יותר בכיוון שפיטר פן רשע , וחלק קטן מתחילת הפרק נלקח מתוך פאנפיק , שילדה מארצות הברית כתבה , תכתבו עם אתם רוצים שאמשיך :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
וונדי בת ה-16 בעלת העיניים הכי מיוחדות שראיתם התעוררה, הראש שלה נפגע כשהיא נתקעה במשהו מאחוריה. היא הסתכלה למטה וראתה שהיא לא קשורה אבל בכל זאת, היא ספקה בעובדה שהיא חופשיה. בחור אחד הלך לעברה, נתן לה חיוך קטן.
"את ערה ! היי, אני הנרי" הוא הושיט לה יד שהיא לקחה בשמחה.
"היי הנרי! אני וונדי. אתה יודע איפה אני ?" היא שאלה, מסתכלת סביב, ושמה לב שיש שם עוד ילדה שנראית ישנה, וכמה בנים מסתכלים עליה.
"את בנברלנד" (ארץ לעולם לא) הוא השיב, והלך חזרה לבול העץ שהוא ישב עליו.
"נברלנד ? הדבר הזה קיים רק בסרטים , או בספרים !" היא קראה, אוחזת קלות בראש שלה, איפה שהיא קיבלה את המכה. אולי היא הוזה ?
"אבל לא מהסוג הכיפי, את מוחזקת כאסירה בדיוק כמוני וכמו הילדה ששם. ראיתי את הבנים גוררים אותך אתמול בלילה" הוא הסביר, חוזר לציור הבית שהוא צייר.
אשלי התיישבה, מבולבלת והעיפה מבט אל עבר הילדה בעלת השיער הבלונדיני
"אה, אני רואה שמישהו סוף סוף התעורר!" מישהו אמר וגרם לה להסתכל למעלה. מולה עמד בחור, לבוש כולו בירוק. הוא נראה לא רע… לא רע בכלל.
"אני פיטר פן, ואני נותן לך את ההזדמות לעזוב" הוא אמר וחייך אליה, והושיט את ידו לכיוונה.
"ברצינות ? פיטר פן ?" גיחכה
"השם והאגדה" קרץ והקים אותה
"רגע , מזאת אומרת אני יכולה לעזוב ?" הסתכלה עליו במבט מבולבל
הבחור גבוהה שעמד מאחוריו נתן גיחוך, אבל לא אמר כלום ונתן לילדה האחרת בעיטות קלות כדי להעיר אותה.
היא התעוררה, צורחת כשהיא ראתה את כולם.
"שקט ! אני נותן לך הזדמנות לעזוב" פיטר פן אמר, היא קמה והנהנה , היה נראה כאילו הם מכירים
"יופי, עכשיו כששתיכן ערניות אני אתן לכן לעזוב את האי, אם אתן יכולות לברוח מהילדים האבודים. ברגע שהם תוספים אתכן, הפסדתן במשחק".
"רגע מה?" היא שואלת , מבוהלת , מה עובר על המקום הזה?
"מוכנות? אני אתן לכן 10 שניות יתרון….. רוצו!" הוא התעלם ממנה
אשלי התיישבה על הסלע הקטן ושילבה את רגליה
"אתה חי בסרט רע" מילמלה
"אני נותן לך הזדמנות לברוח , משהו שבדרך כלל לא קורה" לחש פיטר
"זה באמת משנה ? הרי זה ברור שלא משנה כמה מהר אני ארוץ הם יתפסו אותי , הם הרי מכירים את המקום הזה יותר טוב ממני לא?"
"אוקיי" אמר מבולבל לגמרי , אף פעם מישהו לא ניצל את ההזדמנות הזאת
הילדה השניה שכנראה נתפסה , הובאה בצרחות אל החוף
"כנראה שהפסדתן" חייך פיטר בלגלוג
"יש בכלל הזדמנות שלא נפסיד? " פלטה וונדי לאוויר
"לא"


תגובות (2)

גם אני רואה את הסדרה אומיגאדדד
אהבתי תמשיכי !! :)

25/01/2014 12:44

ממשיכה :)

25/01/2014 13:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך