מצוד האגדות- פרק 3- כישוף של שלג

Amora 25/09/2015 1149 צפיות 41 תגובות

(החלטתי להיות נחמדה ולהעלות גם היום U^U מה שאני בדרך כלל לא עושה, מעלה יום אחרי יום ועוד ביום שישי, אז חסר לכם שאתאכזב :<)

לאחר מספר לבטים קצרים אנג'י הייתה זו שהובילה את המשלחת הקטנה שלהם לשערי הארמון. שני השומרים הלבנים חסמו להם את הכניסה עם החניתות שלהם. אנג'י לא ידעה מה לעשות עכשיו. היא החטיפה מבטים קצרים בניהם, כאילו מבקשת מהם שיתנו להם להיכנס, מקווה שזה באמת יקרה, למרות הסיכויים הקלושים.
"תסלחו לי," כריס תפס פיקוד כאשר הבין שהיא נמצאת במבוי סתום מבחינתה. "שלום לכם, רבותיי," הוא הצליח להסיט את תשומת ליבם של השומרים. "קוראים לי כריסטופר, ואני הבן של המלך מקסים. זו אנג'י," הוא תפס בה והציג אותה לפניהם. "והיא גם נסיכה, הבת של היפה והחיה." כריס הושיט את כף ידו לפניהם. "הנה הטבעת המלכותית שמוכיחה את זה." אמר.
אחד השומרים ביקש ממנו להתקרב, וכריס עשה כבקשתו. הוא בחן את הטבעת וראה כי הוא דובר אמת.
"תראי להם את הטבעת." כריס לחש אל אנג'י כשחזר לעמוד לידה. היא הנהנה וניגשה לאותו שומר, והראתה לו את הטבעת שעל ידה השמאלית. השומר בחן את הטבעת מקרוב. הוא סימן לשותפו בהנהון ראש, והם העמידו את החניטות שלהם בצורה אנכית על הקרקע, מותירים לשניהם להיכנס.
אנג'י חייכה בהקלה, והיא וכריס נכנסו אל תוך הארמון הלבן.
כריס פנה לאחת המשרתות, וביקש ממנה לקרוא לנואר, הנסיכה, ולומר לה שיש לה אורחים. המשרתת עשתה כבקשתו והותירה להם לשבת על הספה המעוטרת בחדר האורחים המפואר.
אנג'י טפחה על רגליה שרעדו בניסיון להוציא את הלחץ שבתוכה החוצה בצורה כלשהי. כריס שם לב לכך וחייך לעצמו בהנאה.
"אני בטוח שהכל יהיה בסדר." הוא ניסה לעזור לה להירגע.
"אני לא יודעת." אנג'י הייתה פחות בטוחה ממנו. "מה אם קרה להם משהו רציני?"
"אל תחשבי על זה." הוא הניח את ידו על כתפה וחייך אליה. אנג'י הרימה את ראשה אליו ולא חייכה. היא הסמיקה. היא מיהרה להסיט את מבטה ולהסתיר את לחייה האדומות.
בדיוק בזמן לקטוע את הרגע המביך, דלתות חדר האורחים נפתחו. נערה בת גילם עברה מבעדם ונכנסה לחדר. עורה היה בהיר מאוד, ושיערה שחור, צח וחלק. היא לבשה שמלה לבנה פשוטה וקשת אדומה קישטה את שיערה הארוך. את האדמוניות שצבעה את ציפורניה היה אפשר לראות גם מהקצה השני של החדר, וכך גם את המבט המודאג על פניה. שניהם קמו לקראתה.
"הו, אנג'י!" חיוך מאושר עלה על פניה של הנערה כשראתה אותה ורצה לקראתה מיד בכדי לחבק אותה.
"את בסדר, נואר?" אנג'י שאלה אותה בדאגה. היא מעולם לא ראתה אותה כל כך חסרת שמחה.
"אני דואגת." היא השיבה לה כשהתנתקה מהחיבוק החזק שהעניקה לה.
"למה?" שאלה אותה.
"אני לא מוצאת את ההורים שלי בשום מקום." אמרה, וגרמה לשניהם לפעור עיניים בדאגה.
"מה?" היא שאלה. "למה אתם נראים ככה?"
"כי-" אנג'י היססה להשיב. "ההורים שלי- גם- נעלמו."
נואר פערה עיניים כמוהם, והבינה מיד למה עשו את זה קודם. "אבל-" נואר התיישבה על הספה ונאנחה בעצבנות. "איך זה בכלל אפשרי?"
"כישוף." כריס אמר, וגרם לשתיהן להביט בו. "אני מניח שהכישוף לא כלל רק את ההורים שלך."
"ומה עם ההורים שלך?" נואר שאלה אותו, והוא לא ידע איך להשיב.
"אני לא יודע." ענה. "בדרך כלל כשאני יוצא החוצה אני משתדל שלא לפגוש אותם." הוא הסביר. "אתן חושבות שגם הם נעלמו?" הוא שאל.
"היה לך קל מדי לצאת הבוקר?" נואר שאלה אותו.
"עכשיו כשאת אומרת," הוא לא היה צריך להמשיך כדי שיבינו אותו, ונואר לא הייתה צריכה לחכות שיסיים כדי לומר בקול את טענתה.
"אז גם הם נעלמו."
"בסדר, בואו נזוז." אנג'י הציעה.
"נזוז לאן?" נואר שאלה אותה.
"לאנג'י יש קצה חוט ראשון." כריס הסביר במקומה, והיא הנהנה להסכמה.
"איזה מין קצה חוט?" נואר קמה על רגליה ושאלה אותה בסקרנות. כריס והיא הסתכלו הפעם רק על אנג'י, ולמרות שבדרך כלל העניין של המבטים מרתיע אותה, היא הצליחה להבליג.
"חשבתי- אם כישוף העלים אותם, צריך למצוא את מי שהכי מבין בכישופים." היא הסבירה.
"מי הכי מבין בכישופים?" נואר מעט התביישה שלא ידעה את התשובה.
"פיות." כריס ידע.
"נכון." אנג'י אימתה אותו בחיוך. "ואם פיות הכי מבינות בכישופים, מי הכי מבין שכישופים אפלים?"
"פיות אפלות." הפעם נואר הצליחה לענות, וחיוך גאה עלה על פניה.
"ומי הפיה האפלה הכי חזקה?" ברגע ששאלה את השאלה הזאת, נואר וכריס השתתקו והחליפו את מבטיהם לחוששים ושוללים. "הפיה הרעה!" אנג'י ענתה לעצמה.
"את לא מצפה שנלך לבקש מהפיה הרעה להחזיר את ההורים שלנו, נכון?" נואר שאלה אותה.
"למה לא?" אנג'י שאלה אותה באותה תמימות שאפיינה אותה.
"המונח "רעה" לא עונה על השאלה שלך?" נואר שאלה שוב.
"טוב, היא עשתה את מה שעשתה רק בגלל שלא הזמינו אותה לנשף לכבוד הולדת הנסיכה." אנג'י הצדיקה אותה.
"לא הזמינו אותה- כי היא רעה!" נואר ניסתה להכניס את הפרט הזה למוחה של אנג'י, אבל אנג'י נשארה בשלה.
"בכל מקרה, זה קצה החוט היחיד שלנו." היא אמרה. "למישהו מכם יש רעיון יותר טוב?"
שררה דממה בשיחה, והיא רק חיזקה את טענתה של אנג'י.
"יופי, אז זה מה שנעשה." היא חייכה, ובלית ברירה, כריס ונואר נאלצו להסכים איתה.
השלושה פנו ללכת בדרך לארמון נוסף- לארמונה של הפיה הרעה. אנג'י לא חששה ממה שיקרה, וחבריה דווקא כן. נואר בעיקר, בגלל שהיא ידעה מה מצפה לה שם, וזו הייתה הפעם מיני יחידות שהיא באמת פחדה, מה שציפה לה שם היה כמו מתנה נוראה, במיוחד בשבילה.


תגובות (41)

"מה *עם* קרה להם…" *אם*
"הפעם *אנג'י* הצליחה לענות…" *נואר*
מה כל כך מסוכן בפיה הרעה בשביל נואר? אני לא זוכרת שיש בניהן קשר כלשהו…
פרק מעולה ^^
תמשיכי!!!

25/09/2015 11:41

    אני הולכת עכשיו להסתתר בחושך ולבכות… ביי… לא סתם, אוף, איזה מביך XD אני הולכת לתקן..
    אה ואת זה תגלי בהמשך ~~

    25/09/2015 11:43

סוף סוף יש לי הערה לסיפור הזה (יאי!) גם לפני מקף וגם אחריו יש רווח (סליחה, אבל מקפים עם רווח אחריהם אבל לא לפניהם משגעים אותי. לא, אני לא צוחקת, זה משגע.)
כרגיל, פרק מעולה וכתיבה מעולה. אני כבר לא צריכה לחפור ממש, את פשוט כותבת מדהים.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 12:35

    תודה רבה! והאמ תבקשר למקף, זה לא ממש משנה אם יש רווח אחרי או לא, זה ממש תלוי. למשל, אני שמה רווח לפני ואחרי רק במקרים שיש פאוזה ואז זה יוצר הרגשה של פאוזה. מצטערת אם זה משגע אותך, אבל זו לא ממש שגיאה וככה אני רגילה לכתוב XP
    ואני גם מכינה הפתעה עכשיו ^^ שמוכיחה עד כמה משעמם לי…

    25/09/2015 12:40

    מה זאת אומרת פתעה? את מתכוונת למרתון, פרק חדש או משהו שקשורבאתר או למישהו במציאות?
    כי אם זה פרק, תעלי אותו עכשיו! (לא אכפת לי שזה חסר סיכוי, אני עדיין מבקשת.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    25/09/2015 12:49

    חחחח אבל אם אעלה את הפרק עכשיו אני לא יודעת אם ישארו פרקים להעלות אחר כך ואז תצטרכו לחכות מלא מלא מלא זמן לפרק!
    זה לא קשור לעלילה, ומרתון זה משהו שבחיים לא אעשה חחח אממ זה קשור לדמויות ולקוראים. נראה לי שאסיים אותו רק עוד שעה.. מקווה… את עדיין תהיי כדי שיהיה שווה להעלות אותו עכשיו? או שזה יקרה ביום ראשון?

    25/09/2015 12:52

    אני מוכנה להישאר פה עד שתיים אם את מעלה! (שזה די מה שתכננתי לעשות. הו, אני כל כך בודדה! סתם, סתם.)
    האמת שהייתי פה עד עכשיו, פשוט לא שמתי לב שהגבת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    25/09/2015 13:23

    וואו עד שתיים! זה כל כך הארדקור!
    חחח סתם U^U אני משתדלת לעשות את זה מהר אבל זה די קשה חח XD
    בואי נדבר בינתיים

    25/09/2015 13:24

    האמת שניסיתי לצאת צינית (לא עבד.)
    אין לי בעיה עם לדבר. בואי נתחיל לחפור עד שעוד מישהו מהאחווה יתחבר ויצטרף אלינו (או שתעלי עוד פרק ונעבור לשם אהמ אהמ.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    25/09/2015 13:26

    בכיף!
    רק תני לי כמה שיותר מקצועות שלומדים בבית ספר: קדימה:

    25/09/2015 13:27

בשביל מה? אבל בסדר.
מטומטומתיקה
מוזיקה
תנ"ך
אנגלית
ערבית
צרפתית
מדעים
אומנות
מורשת
אין כוח יותר, יותר מידי מקצועות! (לעזאזל עם לימודים, כיף לך שסיימת אותם.)
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 13:32

    חחחח זה להפתעה שלי! תודה, גם בבית ספר שלי לא למדנו מורשת או צרפתית וערבית רק מי שעשה יחידה מדעית (לא אני, ייאי!), ואמנות ומוזיקה זה מגמה חחח בקיצור נראה לי אני זקנה מספיק בשביל לשאול "מה? לומדים את זה עכשיו?"
    חחח

    25/09/2015 13:35

    האמת שגם אצלנו אין צרפתית (למה ערבית, למה?!), אבל ממה הבנתי לומדים את זה. אני יודעת שאומנות ומוזיקה אלו מגמות, אבל אני במוזיקה אז זה מרגיש לי קצת כמו שיעור.
    כבר הספקת לשכוח מה לומדים? (למרות שהאמת היא שאני לא יודעת מתי סיימת לימודים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    25/09/2015 13:40

    לא ממש, אבל נגיד עכשיו ביסודי שבו למדתי לומדים דברים מוזרים כמו מורשת ישראל :ם ממתי לומדים את זה? :ם
    סיימתי! מה את אומרת, להעלות? U^U

    25/09/2015 13:47

אני תמיד מפספסת חפירות-,-
פרק ממש חמוד! מאוד נהניתי לקרוא אותו^^ ותעלי עכשיו!!
איזה מגניב זה ללמוד צרפתית, אצלנו רק מי שבחר בחמש יחידות ערבית לומד את זה ואני גם לומדת מוזיקה דרך מגמה אחרת.

25/09/2015 13:53

    תודה חחח ואת מוזמנת להצטרף ;)

    25/09/2015 13:57

כן!!!
תעלי! האמת שאני לא למדתי מורשת ישראל ביסודי, אבלכמעט כל יום היה לנו שיעור מטומטומתיקה (האימה!)
תעלי את הפרק!
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 13:53

    זה לא פרק, זה משהו אחר שהוא גם חביב חחח
    להעלות?

    25/09/2015 13:57

כן!
לא אכפת לי מה את כותבת, תעלי (אני לא יודעת אם זאת העובדה שאני משועממת או שאת פשוט כותבת מדהים. בטח שניהם.)
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 13:59

    חחח האמת שזה לא קשור לכתיבה, אבל זה כן יכול להפיג לך את השעמום לכמה דקות.

    25/09/2015 14:04

זה לא מטומטומתיקה, זה קיבינימטיקה (עם כל המשימות שהמורה נתנה-,-) – ועכשיו גם אנגלית זה סיוט בגלל המורה המעצבנת.
לא אכפת מה זה – תעלי!
האמת שבזמן האחרון עובר בחיים שלי דבר יחסית משמעותי בשבילי ולא היה לי זמן לכתוב.. אולי בחופש.

25/09/2015 14:00

    בהצלחה שיהיה לך :<
    שונאת דברים משמעותיים..

    25/09/2015 14:04

מה?!
תס, איך האחווה תשרוד ללא הכתיבה שלך? (תארי לעצמך שלאמורה ובלאק לא היה זמן לכתוב. הצילו!)
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 14:04

    לצערי, זה עומד להיות נכון עוד חודש וחצי…
    אין לי מושג אם יהיו לי חיים בכלל עוד חודש וחצי. נראה לי אני אשקול גם להתאבד, כן.

    25/09/2015 14:05

אני כן אשתדל לכתוב משהו לכתוב היום, רק בשביל סגירת מעגל…
אולי בהמשך השבוע אני אעלה פרקים..

25/09/2015 14:05

אה, והעליתי חח

25/09/2015 14:05

אמורה, מה יקרה בעוד חודש וחצי?
ותס, מה שאמרתי לאמורה קודם תקף גם לגבייך – לא משנה מה זה, תעלי את זה ומהר!
עכשיו, אם תסלחו לי, אני ריכה לקרוא את מה שאמורה העלתה.
קטניס אוורדין, סוף.

25/09/2015 14:08

    צבא… איכס… האויב האולטימטיבי לאנשים כמוני- פציפיסטים, עניני טעם בעלי חרדה חברתית וסביבה לוחצת שרואה את הגיוס בתור משהו קל וברור מעליו.

    25/09/2015 14:10

כנ"ל. ונעבור לשם חח

25/09/2015 14:09

    בכיף

    25/09/2015 14:10

או היי, גם אני פה :) לכל אחד כאן יש בעיה אחרת עם מתמטיקה… ולי יש בוחן אחרי סוכות -,- אמורה, תעלי עכשיו! או שכבר העלית ואני באיחור, כמו תמיד…

25/09/2015 14:10

חחח העליתי לפני איזה חמש דקות. את מוזמנת להסתכל, זה בהודעות.

25/09/2015 14:11

אמורה, לא העלית! אוף.
קטניס אוורדין, סוף. (חייבת סיומת.)

25/09/2015 14:11

    העליתי, זה בהודעות!

    25/09/2015 14:12

עם האחווה תצטרך לשרוד בלי הכתיבה של אמורה ותס זה יהיה קשה…
אבל תמיד יש לנו קלף אחרון למוצא, פומה!
למרות שבזמן האחרון גם היא לא מעלה…
קטניס? תעשי הרשמה לאיזשהו סיפור ותתחילי לכתוב?
אז זה רק אני ורומולוס…
הקטנים ביותר באחווה עם הכתיבה הכי פחות טובה.(אין לי מושג איך קטניס כותבת אבל לפי הביקורות שלה כנראה שטוב. וזה לא אומר שהכתיבה שלי ושל רומולוס לא טובה, פשוט היא הכי פחות טובה)
מגויסים חדשים לאחווה! מישהו?
אפשר את uta ואת TheAvatar ואת koko1234 ואת Alex_Love ועוד כמה כותבים…
עכשיו לפרק,
כרגיל כתיבה מעולה ובלה בלה בלה… (את יודעת שאת כותבת מעולה, למה את לא נותנת שיעורים פרטיים או משהו?)
תמשיכי!!!

25/09/2015 15:06

אם*

25/09/2015 15:07

יש לי את המדריך שלי אם מתחשק לך חחח
בקשר למגוייסים אני ממליצה על האווטאר או יוטה U^U אין לי מושג מי אלה האחרים..

25/09/2015 15:22

koko1234 כותבת את הסיפור "צבועים".
וAlex_Love כותבת את "ילדי השמש"(או יותר נכון להגיד כתבה, הפסיקה ועכשיו היא בתהליכי שכתוב יחד עם תס).
יוטה והאווטאר הם באמת מאוד מוכשרים…

25/09/2015 15:39

    את האווטאר אני מכירה עוד לפני חח אני הכרתי לו את האתר הזה נראה לי. אהה אני לא קוראת אותם >.<

    25/09/2015 15:43

כבר חצי ששעה שאני מנסה להגיב! T.T
טוב נו, פרק ממש יפה, ואני נורא אוהבת את הפיה הרעה :>
תמשיכי :)

25/09/2015 16:16

תודה רבה :)
למה, מנסה? את לא מצליחה? :ם

25/09/2015 16:18
סיפורים נוספים שיעניינו אותך