מצוד האגדות- פרק 6- כישוף של חולמנות

Amora 01/10/2015 797 צפיות 28 תגובות

"ומה אם אנחנו לא רוצים להחזיר אותם?" רפאל העלה את הרעיון לאוויר.
"מה? למה שלא תרצו?" אנג'י הופתעה מדבריו, ואפילו נעלבה בשם אביו, אותו מעולם לא פגשה. היא לא יכלה לתאר לעצמה אפשרות בה היא בעצמה לא תרצה לראות את ההורים שלה שוב, אז נבהלה כשהקשיבה לו.
"אני לא יודע," הוא שב לשחק את זוג הקוביות הקטנות שברשותו. "אבא שלי הוא לא ה- שדון הכי נחמד בעולם. הוא חוטף תינוקות."
"מצד שני אז איימי תפסיק לבכות." איב העלתה טענה חשובה לא פחות, ורפאל הרים את כתפיו כפחות מתעניין, אך לא שולל את מה שאמרה.
"אבל," אנג'י המשיכה לומר, מנסה לבנות את המשפט בראשה כדי שיצליח לשכנע אותם. "אי אפשר לדעת מה יקרה אם הם ייעלמו לנצח." המחשבה העלתה בה צמרמורת לא נעימה. עדיין לא יצא לה לחשוב שהיא לא תפגוש במשפחה שלה עוד. למען האמת, המוח שלה שלל את האפשרות, עד כדי כך שהוציאה אותה מחוץ לתוכנית שלה, שבהתחלה, נראתה די פשוטה.
"אני יודע שיכול להיות פחות רוע בעולם." רפאל אמר.
"היי, באיזה צד אתה?" איב התעצבנה.
"בצד שאני מעדיף." השיב.
"שזה-?" שאלה שוב בטון נרגז ונעלב.
"אני עדיין בונה את התחושות שלי."
איב נהמה בשקט וכנפיה התחילו לרקוד. זה קורה לה בדרך כלל כאשר הרגשות שלה משתגעים, כמו דפיקות לב חזקות או סומק על הלחיים, אצלה אי אפשר שלא לשים לב.
"אני אעזור לכם." היא קראה בבטיחות, וגרמה לחבריה לפעור פה בהפתעה וסקרנות.
"ב-באמת?" אנג'י שאלה עם חצי חיוך מאושר על פניה, שהדאיג מעט את כריס ונואר.
"כן, באמת." השיבה, ולא היה נראה שצחקה. "אמא שלי גידלה אותי כדי שאהיה כמוה, ואסור לי לאכזב אותה עכשיו. אני אחפש ואמצא אותה, גם אם זה אומר לשתף פעולה- אתכם."
"בחיי, תודה." נואר לחשה בעיניים חצי פקוחות, מנסה שלא להתרגז על טון הדיבור שכבר הספיקה לשנוא.
"אז," אנג'י העזה להתקרב אליהם מספר צעדים, ושחררה את אחיזתה בידו של כריס, אותו עדיין תפסה במשך כל הזמן הזה. "אנחנו צריכים- למצוא איזשהו כישוף?" היא ניסתה להישמע מתמצאת בנושא, אך לא ממש הצליחה. היה אפשר לשים לב כמה טרייה היא במחשבה המתאמצת שלה.
"שיקוף." איב תיקנה אותה.
"הא?" אנג'י התבלבלה.
"בשביל לבטל כישוף צריך להשתמש בכישוף נגדי, מיוחד. כישופי נגד מכונים "שיקופים"." איב הסבירה, ובקולה היה אפשר לשמוע מעט התנשאות ויוהרה.
"בסדר, בסדר, אז תחפשי שיקוף." נואר סימנה לה להתחיל עם ידה, ואיב השתדלה להתעלם. היא הסתובבה שוב, והפעם, לאחר מספר דקות עדיין לא חזרה. אלן ורפאל החליטו ללכת אחריה, ולבדוק מה היא עושה. אנג'י הסתקרנה והלכה אחריהם, ואחריה הצטרפו מיד כריס ונואר.
לפעמים התמימות וטוב הלב של אנג'י גרמו להם להרגיש כאילו היו ההורים שלה בעצמה. ברור, שניהם היו שמחים מאוד שיש להם חברה כל כך טובה ונאמנה כמו אנג'י, אבל לפעמים, היתרונות שלה הפכו לחסרונות, ובמשימה שהחליטה להציב לעצמה, אי אפשר לדעת כמה פעמים זה עוד יקרה, ובגלל זה, נואר החליטה והבטיחה לעצמה בשקט, שעד שימצאו את ההורים שלהם, היא תלמד אותה איך להפוך את התמימות לערמומיות.
אנג'י שמה את ידה על דלת הברזל הגדולה שהובילה למה שהיה נראה כמו ספריה מעוגלת וגבוהה. מדפים על מדפים ניצבו זה על זה בצורה מעגלית חסרת פינות, וסולם ארוך שהגיע עד לתקרה המוארת היה מחובר אליהם ואפשר להגיע לכל ספר וספר בלי בעיה.
איב עמדה על אחד השלבים הנמוכים בסולם והחלה לחפש ספר מסוים. אלן תרה עם עיניה על הספרים בחוסר עניין, כנראה כי הם לא היו חדשים בשבילה. רפאל עמד בצד וזרק ותפס את הקוביות שברשותו, שוב ושוב, פעם אחר פעם, בלי להימאס.
כל מה שאנג'י הצליחה לשים לב אליו היה הספר שנח על מעמד במרכז הספרייה. האור מהתקרה נתן לו זרקור ייחודי שהדגיש אותו וגרם לה לרצות להתקרב אליו יותר. היא שלחה את ידה אל כלוב הזכוכית שאטם אותו אך נעצרה על ידי צעקה.
"אל תגעי בזה!" זו הייתה איב שהסתכלה עליה מלמעלה. "אסור לאף אחד חוץ מאמא שלי לגעת בזה. הכישופים שם חזקים מדי."
"אה- או- או-קיי." אנג'י תפסה בידה וקירבה אותה אליה, משתדלת שלא להתפתות שוב. היא לקחה כמה צעדים אחורנית כדי להבטיח את זה ומצאה את עצמה מתנגשת בגופו של כריס שהתכוון להתקדם קדימה. היא הסתובבה אליו במבט סמוק וגם הוא היה כך. היא מצאה את עצמה עומדת לפניו, פנים מול פנים בדיוק, ובגלל מקרים כמו אלה היא הייתה רוצה להיות נמוכה יותר לפעמים, כדי שלפחות הגובה שלה יצליח להסתיר את הבושה שחוותה באותו רגע.
"אנג'י," הוא אמר והסתכל לתוך עיניה.
"כן." פניה הסמיקו עוד יותר והיא החליטה להתרחק ממנו מעט. היא הרגישה מגע צורם בעקביה והוא גרם לה למעוד אחורנית. כאילו שהרגע לא הביך אותה מספיק, כריס נאלץ לתפוס אותה לפני שנפלה על מעמד הספר ממנו התרחקה במיוחד. בזווית מבטה שמה לב לחצי החיוך הלא ברור שעלה על פניו של רפאל, אך לפני שהספיקה להיות בטוחה במבטו, הוא כבר חזר לשחק בקוביות המשחק שלו.
"א-את בסדר?" כריס חייך אליה, ונראה היה שלא שינתה לו העובדה שהשפילה את עצמה רגע לפני.
"אה- כן- כן." היא הסיטה את מבטיה לצדדים, ושמה לב לדבר מה שזז בקרבם. פיה נפער בבהלה כאשר המעמד בו נתקלה התנדנד ואיים ליפול עליהם. היא רצה ודחפה את כריס יחד איתה, עד שנשמע קול הניפוץ של הזכוכית, ואיתו הגיע מסך עשן לבן שבקושי נראה שהתלווה בתחושת שיכרון מרמה וסחרחורות קלות בשביל כל הנוכחים בחדר.
"לא, מה עשית?!" איב מיהרה לרדת ולנסות לראות האם יש סיכוי להציל את המצב.
"מה… זה?" אנג'י שאלה בעיניים רופפות.
"זה… קללת השינה… של אמא שלי." עיניה של איב נעצמו והיא נפלה על הקרקע. אנג'י לא הצליחה לשמוע את קול החבטה של גופה כי גם היא נרדמה מיד, לצידו של כריס. ידיו של רפאל נשמטו ואחיזתו בקוביות נחלשה, מה שגרם להן להתגלגל על הרצפה, ולהפסיק כאשר כבר תפס תנומה על הרצפה הקרירה. אותו דבר קרה לאלן ונואר. שתיהן, שהיו הכי רחוקות מאזור התאונה, נרדמו אחרונות.
כולם שקעו בשינה עמוקה. אף אחד מהם לא ידע כמה זמן עבר, ברגע שאנג'י פקחה את עיניה למראה הבחורה השחרחורת שעמדה מעליה.


תגובות (28)

פרק מעולה, כרגיל (ברצינות, את לא יכולה לכתוב פרק אחד פחות טוב כדי שאני ארגיש טוב עם הכתיבה שלי? מרשעת.)
בקעט שבו איב הסבירה על שיקופים המילה "שיקוף" הייתה צריכה להיות בסימן הזה ' (ששחכתי איך קוראים לא כרגע) ולא בגרשיים, כי זה ציטוט.
זאת איימי, נכון? יאי. (אני רוצה לדעת מה יקרה כשהיא תפגוש את נואר. זה הולך להיות נחמד.)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

01/10/2015 13:38

    תודה רבה :)
    אני אף פעם לא בטוחה איך צריך לכתוב כינויים, זה תמיד נורא מבלבל, כי יש שכותבים ככה ויש שכותבים ככה.. נראה לי את צודקת, אני אתקן P: (קוראים לסימן הזה 'גרש' חחח כמו גרשיים רק אחד)
    תראי, אני יכולה, אבל אז זה יהיה משעמם U.U

    01/10/2015 13:42

    מה יהיה משעמם? שאיימי ונואר ייפגשו? (אני עדיין בהשערות של 'עד כמה הפיצוץ הולך להיות גדול?') אני חושבת שהן הולכו להיות יופי של אויבות ^-^.
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/10/2015 13:50

    הפרק, אם אני אכתוב אותו פחות טוב. אם את רוצה את הפרק הבא אני אכתוב בנוסח של כיתה ג', ואעטר את המילים בכמה שגיאות כתיב יפות, בניהן גם י' בפועל עתיד של גוף ראשון ^^

    01/10/2015 13:52

    למה לא? (אבל אחר כך תעלי גם תרגום לפרק, כן? XD)
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/10/2015 13:53

    חחחח תראי את ביקשת..

    01/10/2015 13:59

    אני עדיין אצטרך תרגום.
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/10/2015 14:01

הפרק מעולה!
רק אני לא ממש מתה על זה שכריס ואנג'י יהיו ביחד? זה מרגיש לי דיי מובן מאליו בצורה מעצבנת.
תמשיכי!

01/10/2015 14:02

    לי אין דעה מגובשת כלפי הזוג הזה. מצד אחד, הם חמודים ביחד. מצד שני, זה צפוי, וכן – טיפה מעצבן. (טוב, כל מה שירחיק את כריס מאיימי הוא טוב.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/10/2015 14:06

    נו ברור שהם ייו ביחד בסוף.. השאלה מה יקרה בדרך. זה מה שמעניין.

    01/10/2015 16:09

פרק מושלם!!! ממש בא לי שאנג'י וכריס יהיו כבר ביחד :)

01/10/2015 14:20

    תודה רבה! :)

    01/10/2015 16:11

זה אומר שהם ישנו עכשיו מאה שנים?
אני אוהבת את התמימות של אנג'י, זה מצחיק אותי ><
מסכימה איתך, תס. חמודים מאוד, אבל גם צפויים מאוד…
פרק מעולה!
תמשיכי!!!

01/10/2015 14:41

    לכי תדעי… אני שמחה שאהבת חחח

    01/10/2015 16:12

פרק טוב, אהבתי מאוד!
כנ"ל לגבי כריס ואנג'י, אין לי דעה כלשהיא לגביהם *_* ועדיין… איך כרנג'י לשיפ ניים?
תמשיכי :)

01/10/2015 17:45

    נשמע כמו שם של חטיף XD תמשיך לעבוד על זה
    ותודה רבה ^^

    01/10/2015 23:07

עד מתי המחשב לא יעלה את התגובה שלי, עד מתי?!
התסכול~ ~
פרק ממש יפה! מעניין אותי כמה זמן הם ישנו… X=
תמשיכי! =]

01/10/2015 18:15

    תודה רבה ^^

    01/10/2015 23:07

אני ממש ממהר אז אני מצטער על התגובה הקצרה…
הפרק היה מעולה(ממש מעולה!) וכזה גם הפרק של מבוך האשליות…
ועוד משהו – שכריס ואנג'י לא יהיו ביחד!!! תעשי שאנג'י תהיה עם רפאל! בא לי את אנג'י עם רפאל!!!!!!!! וגם יש שיפ טוב! רפאנג'י!

02/10/2015 16:10

    תודה רבה ^^
    חחח וואו תראה מי יודע, כאן כל תגובה יכול להשפיע על הסיפור U^U

    03/10/2015 19:17

רפאנג'י! רפאנג'י! רפאנג'י!
תחשבי איזה טוב זה!
התמימות של אנג'י והערמומיות של רפאל…
ושכריס יהיה עם נואר מצדי או איימי או איב או הבת של החלילן(הלן))…
אבל שלא יהיה עם אנג'י…עם בסופו של דבר הוא יהיה עם אנג'י זה פשוט צפוי מדי…
כאילו, כריס ואנג'י הזוג המושלם… בואי תנפצי לכולם את המחשבות(וזה כיףףףף!!!) ותפרידי ביניהם. אפילו שישנאו אחד את השני.

03/10/2015 22:25

    שמע אתה מציב פה דילמה :00

    03/10/2015 22:27

אין פה שום דילמה!
די עם הזוגות הצפויים והמתוקים והדביקים האלה!
הגיע הזמן שהתמימה, האדיבה והמתוקה לא תהיה עם האביר על הסוס על הלבן אלא עם הערמומי, הבדחן והטיפה מסוכן(?)!!!!
האמת, כשכתבתי את אנג'י, ציפיתי שתעשי לה איזשהו רומן אהבה מפתיע.
ואז היא נתקעה(אני מבקש סליחה ממי שכתב/ה את הת כריס, הוא פשוט מעצבן אותי!) עם הכריס המעצבן והצפוי הזה!

03/10/2015 22:31

    חחחח הם באמת די צפויים… אבל בראש שלי הם כבר חייבים להיות ביחד וכריס כזה חמוד אליה

    03/10/2015 22:33

נו! את רואה?!
"בראש שלי הם חייבים להיות ביחד…"
זה מה שמעצבן אותי! למה הם חייבים להיות ביחד? למה אין טוויסט בעלילה?
למה זה צפוי כל כך? למה חייב להיות אנג'י עם כריס???
תראי, אפילו אני, ב"נפש חיה" לא בטוח עוד לגבי רייצ'ייס וזוגות אחרים…
אני כל הזמן בראש שלי איך אני יכול לעשות טוויסטים ולהפתיע, או מי עוד מתאימ/ה לרייצ'ל/צ'ייס…
אני באמת חושב שזה יכול להוסיף עם זה לא יהיה צפוי כל כך וכריס ואנג'י לא יהיו ביחד…

03/10/2015 22:38

    אני אחשוב על זה

    03/10/2015 22:40

האמת שמה שהכי בא לי, זה שכריס יפגע באנג'י באיזשהי צורה(ואז תהיה לי עוד סיבה לשנוא אותו! הידד!)…
אני מקווה שבאמת תחשבי על זה ותשקלי את האפשרויות…

03/10/2015 22:41

    אתה איש מרושע :0 אני אחשוב על זה

    03/10/2015 22:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך