מצוד הנבלים- הקדמה

Amora 09/04/2016 874 צפיות 2 תגובות

(אל תראו אותי כמישהי שממהרת לפרסם, אני מאשימה את הווטפאד שאני חייבת לפרסם לפחות חלק אחד כדי שיראו את הספר החדש, ואת הקודם כבר סיימתי וחבל שהעמוד שלי יישאר ריק מסיפורים מתמשכים *-* הצד החיובי הוא שקיבלתם את העלילה! לא יכולה להבטיח האם הפרק הראשון ייתפרסם שבוע הבא או שאחריו, אני די תלויה באוויר כרגע.)

בפקודת המלך ארתור, הממלכה התחלקה לשניים.
חומה גדולה מפרידה כעת בין שני חלקים- הגיבורים בדרום והנבלים בצפון.
בכדי למנוע מלחמה העלולה להתגשם, ההצעה תהיה מבטיחה לרבים. לא עוד פשעים, לא עוד ויכוחים- כל צד לעצמו.
אך כמו בכל החלטה יש גם את המתנגדים לה, ובהחלטה הזו הם גם קרובים למלך ולארמוני המלוכה, כי בין המתנגדים, נמצא כריס, בנו של המלך ארתור והסינדרלה. הוא לא מרוצה מהפקודה של אביו, והוא חזר לשנוא את חיי השגרה. בצעד פזיז ומסוכן הוא מחליט לעבור לצפון בסוד, ואליו מצטרפות גם חברות ילדותו- אנג'י, ביתם של היפה והחיה, ונואר, ביתה של שלגיה, ומשנהו- אדוארד, בנו של מרלין הקוסם.
הארבעה מצפים למפגש המחודש עם מי שהפכו ליותר מאויבים עבורם בשני מסעות, אבל שוכחים שדברים יכולים להשתנות בזמן הארוך שעבר כמו חצי שנה, והם שוכחים שברגע שיעברו לצד השני, הם כבר לא בבית הבטוח שלהם, ושבכל רגע עליהם להציץ מעבר לכתף כדי לוודא שאף אחד לא צופה עליהם, ומתכנן משהו.
לא ייקח להם זמן רב בכדי להבין שממלכה מאוכלסת נבלים בלבד לא תקל על המטרה הנכספת שברצונם להשיג.

ואתם מוזמנים לצפות בקליפ הזה, שמתאר כל כך נכון את העלילה, והסיבה שהמשכתי לספר שלישי: (אמרתי כבר שהרעיון לא הכי מקורי, וזו הסיבה)


תגובות (2)

אין לי איך להגיב על ההקדמה הזאת.
חוץ מזה שאני ממש שונאת את ארתור!

09/04/2016 20:14

    חחח זהו? טוב, ארתור שנוא עליי גם, ועוד יותר בגלל איך שעשו אותו בעד עצם היום הזה, ככה ששתי הדמויות חופפות. הוא לא רע, הוא פשוט מנסה לעשות טוב למרות שאומרים לו שאפשר אחרת *-*

    09/04/2016 20:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך