מצוד הנבלים: פרק 31- רשימת המשאלות

Amora 13/10/2016 742 צפיות 8 תגובות

גינת הארמון עדיין התמלאה לחשושים מצידם של אורחי הנשף. אף אחד לא הבין מה קרה, ואף אחד לא רצה ללכת לבדוק ולגלות בעצמו. הצעקה הייתה מרתיעה כל כך עד שכולם ידעו שמדובר בדבר רע. עד כמה- זה כבר משהו שלא מומלץ להתעמק בו, שמא רק ייצור חרדות ופחד.
חזרו מבין האמיצים שלושה צעירים- שני נערים ונערה, כולם מלכותיים. כריס אנג'י ופייר התפצלו ברחבי הקהל בחיפוש אחר חבריהם, או בעלי בריתם.
כריס האיץ באדוארד לבוא איתו, ואחותו של רג'י, סלוון, שהייתה לצידו, הצטרפה אליהם, ואחריה הגיעה גם אחותה התאומה שלה, פאריס, לבדוק מה קורה.
פייר תפס בנואר וקארל שעמדו יחד, בסוף קבוצת האנשים המאוגדים, וביקש מהם לבוא איתו. הם עשו כבקשתו, ואיימי, ששמה לב אליהם מרחוק וקלטה את המבט המודאג שעל פני נסיך השלג, רמזה בשקט לרג'י ללכת אחריהם.
אנג'י מצאה את רפאל יחד עם ת'אליה, ודרשה ממנו לבוא איתה. הוא, כמובן, לא התנגד לעשות משהו מעניין. ת'אליה נשארה ישובה במקומה, ורק תצפתה עליהם מתרחקים.
היא לא הלכה אחריהם, כי לא מזכותה להתערב.
"תקשיבו, כולם," כריס קיבץ אותם בחלקה שבצד הארמון, הרחק מהאנשים האחרים, ובדק אף אחד שלא צריך להקשיב לא יקשיב. "משהו הגיע מהצד השני של החומה, וזה משהו רע."
"זה היה מהיר." רג'י העיר.
כריס התעלם ממנו והמשיך. "אני חושב שאני יודע מה, או מי, זה."
"אתה יודע?" הוא הפתיע את אנג'י ופייר שעמדו לצידו.
"הוא הרג את הבת הקטנה של רובי, מי שידועה יותר ככיפה אדומה. "הוא הסביר להם את ממצאיו. "הוא אכל את רובה." עברה בו חלחלה מעצם המחשבה על כך, אך המשיך לדבר. "אתם מבינים לאן אני חותר?"
"זאב?" נואר פערה עיניים בדאגה.
כריס הנהן.
"אבל כל הזאבים הקיצוניים מתים." אדוארד אמר. "אתה חושב שיש עוד אחד?"
"זו תיאוריה." הוא אמר. ,אבל אני יודע איך אפשר לדעת בוודאות."
"באמת?" אדוארד התפלא. "איך?"
כריס לא השיב על כך במילים. החיוך המעט תככני שלו הסגיר את כוונתו השנויה במחלוקת.

אפילו בצינוק הנטוש היה אפשר לשמוע את זעקת האימה שהבילה רבים. לא אותה, אמנם. איב הייתה רגילה לקולות שכאלה. לפידי האש מהמסדרון עדיין התקילו אותה בקשר לזמן היום של אותו רגע, והיא שכבה על הרצפה הקרה וחיכתה. שיערה הלבן התבלגן מהסיבובים שלה בניסיון למצוא תנוחה נוחה שתספק אותה לזמן הכי ארוך שאפשר, בגדיה השחורים כבר הספיקו להתלכלך מהאבק שהצטבר בחדר עם השנים, והיא בהתה לקיר הנגדי מבלי לחשוב על דבר ומבלי להוציא ציוץ. היא לא הייתה עייפה כלל, את הזמן שהיה לה לישון היא ניצלה, ועכשיו היא פשוט חיכתה עד שתשתגע מחוסר המעש שלה שם. היא האמינה שבכך זה יסתיים.
אבל צעדים חלשים שהתגברו בדרכם אליה הוכיחו לה שיכול להיות שטעתה באמונה בכך, שאולי הייתה די פזיזה. כהרגלה, היא תמיד פעלה קודם ושאלה אחר כך, לכן לא הופתעה מעצמה שאפילו מבלי לדעת במה מדובר ובמי זה שמגיע לשם, לאו דווקא אליה, היא התרוממה עם רגליה וחיכתה עם גופה לצד הדלת ומבטה לחריץ המואר מתחתיה.
אדם נעצר שם והחשיך את הקרניים האדומות שסייעו לה לראות. מהר מאוד שמעה את קול מפתח הברזל נלחם במנעול שעל דלתה.
מה? זה הגיוני בכלל? מישהו פותח בפניה את הדלת? או שאולי זו ההזיה הראשונה שלה שהגיעה מוקדם מהצפוי? היא לא יכלה לדעת כי דברים כאלה אתה לא מגלה בעצמך.
הדלת חרקה לקראתה, והבחור הצעיר עמד וחיכה לה. היא הציצה אליו ממקומה והעלתה חיוך עוז קטן בין שפתיה. כמובן שזה היה הוא, אלא מי?
הילות הלהבה הרוקדות האדימו את פניו שנראו אדומות ממילא, והיא התקרבה לקראתו. היא תפסה בעורפו ובכך הצמידה את שפתיו לשלה, ללא היסוס או מחשבת תחילה, והתוודתה למגען הרך, הנעים והמוכר. הרגשה כזאת גם מוחה לא יצליח לבדות.
"כן." היא אמרה לאחר שהרחיקה את עצמה ממנו. "אתה אמיתי." נראה היה שהמחווה הלא שגרתית והבהחלט לא צפויה לא הזיזה לה במיוחד, לא כפי שהפתיעה אותו כהוגן. הוא נעמד קפוא מולה, בראשו בוודאי מנסה להבין למה עשתה את זה. הוא בוודאי ציפה ממנה לתקוף אותו על ההזדמנות הראשונה, אבל הוא גם בוודאי יודע שהיא יכולה להיות לא צפויה כשהיא רוצה. "למה עשית את זה?" היא בחרה לשאול.
כריס, שעמד מולה, כולו מפואר עם בגדיו החדשים, התעשת והשיב לה, "אני צריך את העזרה שלך."
"העזרה שלי?" היא לא הייתה יכולה להאמין לזה.
"בבקשה, זה מקרה חירום." הוא ביקש.
היא נאנחה. "נסיך," ועדיין קראה לו בכינוי שלה אליו. "למה?"
"זה סיפור ארוך." הוא התעצל להסביר לה את סיבת בואו, שלבטח הייתה מסוגלת להצטמצם למשפט אחד פשוט.
"לא, אני מתכוונת, למה המצאת לעצמך סיבה שרק אני אוכל לעזור לך בבעיה שלך?" היא שאלה.
"את אמרת שאת לא תוכלי?" הוא שאל ומבט חושש על פניו.
"אני אומרת שאתה נואש מאוד להחזיר אותי אלייך, כל כך נואש שהצלחת לשכנע את אביך לתת לך מפתח בשביל לשחרר אותי." היא התרחקה מפתח החדר יותר ויותר. "עכשיו, אני לא אומרת שאני לא מרוצה מזה, אני שמחה מאוד שאני חשובה לך עד כדי כך שאתה מוכן לסלף כמה עובדות כדי להיפגש שוב שלא בסתר, ואני יותר מרוצה להיות איתך לעד. זאת אומרת, תסתכל על עצמך, אתה יפה תואר, מבפנים ומבחוץ, למרות כמה מגרעות עיקשות, אתה מכובד, אתה ג'נטלמן בכל מה שנוגע לגבירה שלך, אתה אמיץ כפי שנסיך אמור להיות, ואני לא מסוגלת שלא לחשוב עלייך." היא הסתובבה לקראתו. "שאמשיך?"
כריס הניד בראשו. "לא."
"אבל אתה הורס את עצמך." היא אמרה. הוא חייך. "והכי גרוע זה שיש לך תקווה."
"לפי מה שאמרת גם יש לי סיבה טובה."
"טיפש." איב סיננה לעצמה.
"אבא שלי, עד כמה ששנא את עצמו באותו רגע, הסכים לי לשתף אותך בפתרון הבעיה." הוא הסביר, וגרם לה להיות מופתעת מאוד.
"באמת?" היא תהתה בהתרשמות.
"כמובן ש- טוב, הפיה הכחולה תשגיח עלייך בכל הזמן הזה, ולא תוכלי להסתובב בארמון ומחוצה לו לבדך," והנה הוא התחיל בתנאים שגרמו לה לרצות לחזור ולהסתגר בתא לעוד נצח נוסף. "אבל אני אהיה איתך." הוא התקרב וליטף את כתפה. "כל הזמן הזה."
איב לקחה דקת דומייה למחשבה, שלאחריה באה עם תשובה משלה. "בסדר. אני מסכימה." היא מעט התרחקה ממנו וידו נפלה מגופה. "אבל גם לי יש כמה תנאים."
"תנאים?" הוא שאל, בוהה בה בתהייה.
"דבר ראשון, אני דורשת להתרחץ. אין לך מושג כמה מטונף שם. וגם, אני רוצה בגדים חדשים, לא אכפת לי איזה, אבל שיהיו כהים, עדיף שחור, עם גב חשוף כי הכנפיים שלי צריכות את זה, ואני ממש לא רוצה להיראות כמו נסיכה מלוקקת. אני רוצה אוכל, אוכל אמיתי שאוכל באמת ליהנות ממנו, ואולי גם נעליים חדשות, אבל כאלה שיהיה אפשר ללכת בהן."
"את לא חושבת שאת קצת מגזימה?" הוא שאל במבט עקום.
"חשבתי שאתה נואש." אמרה לו. "אתה לא תגיד לי לא."
"אני- מניח שזה נכון." הוא השיב במחשבה שנייה. היא חייכה בסיפוק.
"ועוד דבר נוסף," היא נזכרה להוסיף את החשוב מכל.
"מה?"
"אני רוצה לפגוש את אמא שלי."


תגובות (8)

קראתי ושכחתי להגיב. כל הכבוד לי.
טוב… פרק… נחמד. לא קרה בו יותר מדי חוץ מזה שהחבורה התגבשה מחדש, אני עדיין שונאת את תאליה – ולעולם לא אפסיק – וכריס שחרר את איב. כל הכבוד כריסי. איב ממש הצחיקה אותי בפרק הזה, אומרת לו הכל בפרצוף, וזה היה כל כך נכון.
בקיצור, יש לי רק שאלה אחת: זה הפרק הראשון בחלק הרביעי?
המשך!!!

13/10/2016 20:55

    למה לא קרה יותר מדי? הם גילו שמדובר בזאב וכריס שחרר את איב, אלה דברים חשובים ^^ תודה רבה! :) אני ממש אוהבת את איב, בעיקר כי היא עושה מה שבא לה כי היא יודעת שכריס לא ייתנגד לה, הפרק הבא מבוסס על העיקרון הזה XD (שאש לי!)
    וזה הפרק השני בחלק השלישי! :0

    13/10/2016 21:05

    וויט… וואט?! בטוח פספסי משהו. התבלבלתי לגמרי מכל החלקים האלה, אני כבר לא עוקבת -,-

    13/10/2016 21:16

    יש 3 ספרים, בכל אחד 3 חלקים. זה האחרון של האחרון :)

    13/10/2016 21:18

הפרק איכזב אותי.
כאילו לא הכתיבה או משהו כזה – אלא כל הקטע עם איב..

הרגיש לי די מניפולטיבי מה שהולך שם(כי ברור שהם יצטרכו את איב) – והדו שיח בינה לבין כריס היה דביק ומעצבן.
זה לא בגללך – זה פשוט האופי של הדמויות ואיב – שפעם אהבתי ועכשיו לא.
לפחות הסיום של הפרק היה מגניב.
אני אוהב סיומות כאלה.
ובא לי לפגוש את אמא של איב.
חוץ מזה, הפרק היה כתוב בצורה סוחפת(אפילו בדו שיח הדביק ההוא).
וכיף ממש לראות שהחבורה התגבשה מחדש.
תמשיכי!

14/10/2016 01:19

    אני מבינה אותך לגמרי XP גם אותי איב התחילה לעצבן, זו הסיבה שאני מנסה לגרום לה להתחבב עליי שוב, וקטעי ה"לא אכפת לי מאף אחד" שלה די מסייעים לזה, אני עובדת על זה בכל מקרה. (היא דמות עגולה, זה לוקח זמן!)
    המשך שבוע הבא! ^^

    14/10/2016 08:30

הו, קראתי עכשיו!
פרק מעולה! ממש טוב! ניסוחים ותיאורים נהדרים
~רק לי נמאס לחזור על זה?~
כריב! (ואו השם הזה של שניהם גרועXDׂ)
נחמד, בהתחלה הייתי בטוח שזה הזאב שפתח לה את הדלת אבל אז הבנתי שזה כריס. וטוב, אני לא לגמרי מסכים עם בלאק – זה לא היה עד כדי כך דביק ומעצבן. זה היה טיפ'לה דביק.
אולי אני צריך הגדרה חדשה לדביקות xP
פרק נחמד ביותר, תמשיכי!

15/10/2016 23:26

    תודה רבה! XD
    הו, אם ווין היה מוציא אותה אז זה היה מלחיץ 0-0 אבל הוא לא היה מסוגל להגיע לשם, אז… זה יורד מהפרק. ומה הבעיה בדביק? לפעמים דביק זה נהדר *-*
    המשך בקרוב :) למרות שאני צריכה לכתוב את הפרק הבא הבא! ואתה צריך לעזור לי.. כי אין לי מושג

    16/10/2016 10:13
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך