Amora
הוווווו *0* מתנצלת אם יש שגיאות הקלדה פה ושם... אין לי כוח לעבור על זה, אבל זה יקרה בסופו של דבר 0-0

מצוד הפלאות: פרק 18- זכרו מה הנמנמנית המופלאה אמרה

Amora 04/02/2016 680 צפיות 10 תגובות
הוווווו *0* מתנצלת אם יש שגיאות הקלדה פה ושם... אין לי כוח לעבור על זה, אבל זה יקרה בסופו של דבר 0-0

איב פקחה את עיניה בעקבות קרני השמש העולה שהחלה לסנוור את עיניה ולהקיץ אותה מחלומה, שבמפתיע, לא כלל שום דבר רע. זה היה די מאכזב. היא אהבה סיוטי לילה, אבל לשם שינוי, זה גם היה נחמד, ליהנות מסתם דברים ללילה אחד.
היא התרוממה ושמה לב שראשה נשען על כריס, שגם נרדם כמוה. היא נרתעה לרגע, אבל אז העלתה חיוך כשראתה עד כמה חמוד הוא נראה כשהוא שותק ולא זז.
"קום." היא העירה אותו במגע האצבע הקרה שלה והוא קפץ מיד. הרי יש גבול לכמה אדם יכול לשכב ולהיראות מת.
"מה? מה? מה קרה?" הוא שאל והעביר מבטים חטופים לכל עבר בניסיון להיזכר.
"כלום." איב השיבה לו. "נרדמנו."
"הו, וואו," הוא אמר ואז פנה להסתכל עליה. "וואו!" הוא קרא בבהלה.
"מה?" היא לא ידעה האם להיעלב מהתגובה שלו, להיות מוחמאת או לדאוג. "אל תגיד לי ששכחת מכל עניין הכישוף הזה והוצאת אותי טיפשה מוחלטת." היא התכוננה להעניש אותו על כך.
"לא, לא," הוא הרגיע אותה. "אבל יש לך…" הוא נגע במצחו כמסמן לה לעשות כמוהו, והיא עשתה. היא הרגישה שבשני צידי ראשה גדלו שתי בליטות קטנות וקשות.
"כן!" היא קמה על רגליה וצהלה בשמחה כפי שמעולם לא עשתה לפני כן.
"למה- למה את שמחה כל כך?" הוא לא הבין.
"הקרניים שלי סוף כל סוף התחילו לגדול!" היא ממש קפצה מאושר.
"מה- ק-קרניים?" כריס מעט נבהל.
"כן, קרניים." היא אמרה כי זה היה מובן מאליו. לכל הפיות האפלות יש קרניים, כמו ההילה הזוהרת של הפיות הטהורות. "מעולם לא ראית את אמא שלי?"
הוא הניד את ראשו לשלילה.
"טוב, אז מזל טוב, למדת משהו חדש." היא אמרה בחיוך.
"אני מניח שזה נכון." הוא נשמע די מהוסס בדבריו, ואיב גיחכה.
"אתה מפחד." היא הבינה.
"מה פתאום!" הוא הכריז מיד. "אני פשוט… מופתע מהידיעה החדשה."
"ברור." איב לא האמינו לו, אך לא התעקשה להמשיך ולהוכיח את זה. עצם הידיעה על כך הספיקה לה, והיה הכי טוב שיחשוב שהיא מאמינה לו. אסור היה לפגוע באגו הנסיכי שלו.
בין לבין שיחות שונות הם התחילו ללכת, ומבלי לשים לב כלל החלו לפסוע בדרך אפר שונה מהשאר. הם כלל לא הבחינו בכך שהם ממשיכים ללכת ישר, רק ישר.
עיניי שניהם חגו סביב ברגע שקלטו שאור השמש מקרין עליהם בחוזקה, כאשר העצים סיימו מלהשרות עליהם את צילם. הם הגיעו לשולחן סעודה ארוך ומפואר, שחיכה לשלל האורחים שעומדים להגיע.
"מה הדבר הזה?" איב התקרבה ובחנה את העניין. מפה מהודרת וארוכה הייתה פרוסה על השולחן, כסאות עשירים בלויים אך בעלי מראה מכושף סבבו אותו, ועליו סודרו בצורה נאה צלחות, כלי סכו"ם וספלי תה גדולים. בראש השולחן עמד שעון מטוטלת גדול עשוי עץ שהצביע על השעה ארבע, ונשאר עליה.
באופק היה אפשר להבחין בקצוות מגדלי ארמון הלבבות הענק.
"מסיבת תה מתוכננת?" כריס שיער לעצמו.
"מסיבה? תה? איפה?" נערה צעירה בעלת שיער חום חלק וארוך ואוזני אוגר הרימה את ראשה שנפל על השולחן בזמן שנמנמה עליו, כנראה למשך מספר שעות (ולומר ימים לא יהיה מוגזם). היא כמעט נבלעה בתוך הסידור המבולגן של השולחן, עד כדי כך שאיב וכריס לא ראו אותה כלל בהבחנה ראשונה, והיא גרמה להם לקפוץ בבהלה קלה.
"הו, מי אתם?" היא עדיין נראתה חצי רדומה, אך מסיבה מוזרה גם ערנית לגמרי.
"אנחנו-" כריס בא לומר.
"עצור." איב מנעה ממנו להמשיך. "אין משהו אידיוטי יותר מלומר לאדם זר מי אתה." היא בחנה את הנערה שאפילו לא הסתכלה עליהם מרוב עייפות. "מי את?"
"נמ- נ- מנית." היא אמרה במשיכת פיהוקים חוזרים וקצרים. "נינה."
"קוראים לך נינה?" כריס שאל.
הנמנמנית הנהנה להסכמה. "יחי המלכה!" היא הרימה את ידה כאילו נעה בהילון איטי, ואז חזרה באנחה קלילה להישען על השולחן.
"המלכה? את עובדת עם המלכה?" כריס היה היחיד שהתעניין מבין שניהם במהות הנמנמנית.
"המלכה המיועדת בסכנה." נינה אמרה, לא ממש מגיבה לשאלות שלו, אך עונה על אחרות. "קארי מתכננת לקחת את כס המלכות."
כריס שתק וחשב על מה שאמרה. איב שמה לב לכך.
"אתה הבנת משהו." היא קלטה את המבט שלו.
"כן, הבנתי." הוא אמר. "הבנתי איך נוכל לצאת מפה!"
"מה? באמת? חיוך גדול ונדיר עלה על פניה.
"כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לעזור למלכה לשמור על כס המלכות שלה." הסביר.
"אה, אני לא מבינה את הקשר." איב הודתה.
"התיאוריה של אנג'י היא שהגענו לכאן כדי להשלים משימה חשובה. מה יותר חשוב מלעזור למלכה?" הוא שאל.
"למלכה שכלאה את איימי ונואר? למלכה שכישפה אותך עם הכובע המוזר שלה? על המלכה הזאת אתה מדבר?" היא שאלה. "לא, לא, ממש לא! תשע לי כשאני אומרת לך שזה בכלל לא קשור לעזרה למלכה. אני נבלת, אני מסוגלת לזהות אנשים כמוני, והיא, המלכה הזאת, היא נבלת, בוודאות. אין מצב שהגורל שלך לקח אותנו לכאן כדי לעזור לנבלת."
כריס נאנח בכבדות. "אני מאמין לך." הוא אמר. "אם את אומרת את זה, אני מאמין לך."
"מצויין." היא טפחה על שכמו. היא לא האמינה שמה שאמרה עכשיו היה קשור בטוב ונכונות, אבל היה לי סדר עדיפויות משלה. קודם כל, לצאת משם, ואז לחזור לעסקי הנבלים שאהבה כל כך. זה לא אומר שהיא הופכת לטובה, ממש לא. זה אומר שהיא מוכנה לסכן כמה אידיאולוגיות כדי להגיע למטרתה.
איב התקרבה אל נינה הנמנמנית ודיברה איתה בניסיון להוציא ממנה משהו מועיל. "מי זו קארי?"
"קארי?" נינה שאלה תוך כדי שינה.
"קארי, זאת שרוצה את הכתר." איב הסבירה. "היא גיבורה או נבלת?"
"גיבורה." נינה גיחכה לעצמה. "נבלת?"
"אין לה מושג על מה היא מדברת." איב קמה על רגליה והכריזה באנחה. "היא פשוט חוזרת על מה שאני אומרת!"
"אני לא בטוח." כריס אמר וניגש גם הוא אל נינה. "היא צחקה כשאמרה את המילה 'גיבורה'. כאילו לא האמינה לזה."
"אתה הולך לקרוא אותה?" איב שאלה בפקפוק.
כריס התכופף אל נינה וניסה לתקשר איתה עם דבריו. "מתי קארי הלכה?"
"ב… שעה ארבע." היא השיבה, וכריס שמע את איב נאנחת ונזכר בשעון התקוע על אותה שעה. מבלי לדבר היא מסרה לו שזה חסר טעם לנסות לתחקר אותה.
"למה קארי רוצה את הכתר?" הוא שאל אותה.
"המלכה רעה, רעה, רעה, רעה! קארי לא אוהבת אותה." הסבירה נינה. "המלכה הרגה את אמא שלה."
"זה אומר שקארי טובה, נכון?" כריס הבין, ונינה צחקקה. "המלכה הרגה את אבא שלה, היא חייבת להיות רעה, כמו שאמרת."
"אנחנו עדיין לא יודעים מי זאת קארי, ומה היא בעצם." איב הציעה לו לא למהר להסיק מסקרנות. "ואי אפשר להבין כלום ממה שהאוגרת אומרת."
"אז… בואי נמצא את קארי ונברר." הציע.
"תיזהרו." נינה מלמלה בשקט, כאילו תומכת ברעיון שלו.
"אנחנו ניזהר." כריס הנהן אליה כמבטיח, למרות שלא יכלה לראות זאת. "בואי." הוא פנה אל איב ותפס בידה. הם הלכו יחד והתרחקו מהמקום, ומנינה. כריס היה בטוח ומרוצה כי מצאו קצה חוט שיעזור להם לחזור חזרה הביתה. איב מעט פקפקה ברעיון שלו, אך ידעה שאם משהו ישתבש, היא תוכל להציל אותו, שוב, ללא צל של ספק.

זמן לא רב אחרי שעזבו, נינה המשיכה למלמל בקול, אולי סתם ואולי כי קיוותה שמישהו באמת שומע אותה.
"תיזהרו." היא חזרה על דבריה. "תיזהרו מקארי." המשיכה בקול חלש ומודאג. "תיזהרו מהקלף המשוגע… האויב הכי גדול של עוץ לי גוץ לי."


תגובות (10)

* "המלכה הרגה את *אמא* שלה, היא חייבת להיות רעה."

תסלחי לי על התעלמות קצרה משאר הפרק, אבל – הווו, לרפאל יש אויב! זה יכול להיות כל כך מעניין. מקווה שזה אומר שיהיו עוד קטעי רפאל (❤), בזמן האחרון הוא די נעלם (אני מדמיינת את פומה חוגגת בזמן שהיא קוראת את זה.)
~ ובמעבר אל שאר העלילה ~
רגע, את רוצה להגיד לי שלאיב לא היו קרניים עד עכשיו? כל הזמן הזה דמיינתי אותה עם קרניים… אופס O_O
וכריס… מאוד נסיכי. כל הפרק עברו לי כל מני הערות קטנות וטיפשיות אליו בראש. כאילו – כריס, באמת, אל תתנהג כאילו זאת הפעם הראשונה שהחברה שלך מצמיחה קרניים! הליך טבעי, קורה כל יום שני וחמישי -,- (ואל תמלמל, זה לא גברי.)
אני חושבת שאני צריכה לאמץ את ההרגל הזה, לרדת על דמויות כאילו הן באמת ישמעו את זה (או שלא – זה מה שפיצול האישיות ממליצה, בכל אופן.)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

04/02/2016 21:43

    חחחחח הקטע עם ה"אל תמלמל, זה לא גברי" הרג אותי XDDDDDD
    וכן… לא היו לה קרניים עד עכשיו, ובכללי לא דמיינתי את אמא שלה עם קרניים, זה קרה רק בזמן האחרון, בהשראת מליפיסנט (כמובן), כי איב מבוססת על פייבל מאבר אפטר היי, ולפייבל אין קרניים, אז אני מניחה שעכשיו היא שילוב שלהם.
    כן, בזמן האחרון הרבה נעלמים, אבל אל תדאגי, אני אשתדל להדגיש אותם בחלק הזה ^^

    04/02/2016 21:53

האויב הכי גדול של עוץ לי גוץ לי?
הקלף המשוגע.
באיזה אגדה הוזכר קלף משוגע??? או שזאת דמות אחרת שבארץ הפלאות לובשת את דמות הקלף המשוגע. אני מניח שבגלל שבארץ הפלאות רק המשוגעים הם ההגיוניים – הבן אדם צריך להיות חכם או לפחות הגיוני.
ומה הקנה לו את הכבוד להיות האויב הכי גדול של עוץ לי גוץ לי? אני מתכוון גם ככה לעוץ – לי יש הרבה אויבים אבל הגדול ביותר?
האם הוא חזק כמו עוץ לי? ומה הוא בכלל?
מאיזה עולם הוא מגיע בכלל? מאיזו אגדה?
אמורה, אל תשארי אותנו במתח! תמשיכי!!!
נ.ב.
לאיב צמחו קרניים? אוקיי. נראה לי….

04/02/2016 22:07

    חחחחחחח חכה ותראה למה *-*
    הא, והרעיון לקלף המשוגע בא לי מקורטלי ג'סטר מאבר אפטר היי, שבתכל'ס, היא פשוט קלף הג'וקר (ממה שהבנתי, כי היא לבושה כמו ליצנית, והיא די מטורפת/מטרידה כזאת, עד כמה שהיא יכולה להיות בסדרה לילדים), אז לקחתי את הרעיון ממנה, אז תוכל לומר שהוא סוג של קלף ג'וקר.
    גם אם הייתי רוצה לפרסם עכשיו, הדפדפת עם הפרקים בחדר שלי, ואני בבית (שאולי זה יבלבל אתכם, אבל אלא שני מקומות שונים שלא מחוברים בקירות זה עם זה, ככה שאין מצב שאני יוצאת וחוזרת XD), אבל אולי מחר אני אוכל לפרסם. אולי אשקיע ואשתמש באינטרנט שבפלאפון שלי במקום ללכת.

    04/02/2016 22:12

    ספאם ספאם ספאם.
    כולם אויבים של עוץ לי, כולם מפחדים מגוץ לי.
    עוץ לי גוץ לי הוא המכשף החזק ביותר בכל העולמות.
    מי זה הג'וקר? קטן על רומפלשטילצכען (שמו בתעתוק מגרמנית של עוץ לי).

    אני לא גזען, אני שונא את כולם.

    04/02/2016 22:30

    קראת עוץ לי גוץ לי, קפצת.
    סבבה. שיהיה.

    04/02/2016 22:32

איב מצחיקה אותי. אני לא מצליחה להבין אם היא מתחילה 'לחבב' את כריס או סתם עושה ממנו צחוק -,-
אני באמת שמחה מזה שרפאל לא הופיע הרבה בפרקים האחרונים ^^ (אגב, קטניס, אם לא היית מזכירה את זה לא הייתי שמה לב…)
הווו, לעוץ לי גוץ לי יש אויב. משום מה זה מלהיב אותי. שיהיה לך בהצלחה רפאל, קלף משוגע – מי-שלא-תהיה – אני מאחלת לך ניצחון U^U
ואין לי כוח להעיר על שגיאות מקלדת, למרות שהיו כמה – הרבה – קטנות.
המשך!!! אני רוצה עוד קטעי קארל.

04/02/2016 23:12

    חחח תודה רבה ^^
    האאא פומה למה את בצד של הרעים המעצבנים? :םם
    אוף, שגיאות מקלדת הרבה קטנות זה אומר מלא ;0;
    המשך בקרוב :)

    04/02/2016 23:25

    אני בצד של הרעים (המעצבנים) כי אני אוהבת אנשים/קלפים בשוגעים ^^

    05/02/2016 00:07

    חחחחח אוקיי XD
    אבל רפאל הוא סוג של רע 0-0 סוג של.

    05/02/2016 00:08
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך