noazil111
תגובות ממשיכה

סיפור לא גמור – פרק 1

noazil111 31/10/2013 629 צפיות 3 תגובות
תגובות ממשיכה

"אמא, תראי מה שלחו לי בדואר!" אמרתי.
"מה?" שאלה אמא.
"זה סיפור מוזר וגם אין כתובת שולח" אמרתי.
"אין לך זמן לקרא אותו את מאחרת לבית ספר" אמרה.
"אבל כבר התחלתי" אמרתי.
"תמשיכי אחר כך" אמרה אמא.

היום שלחו לי סיפור מוזר בדואר. ואני מדגישה: לא ספר אלה סיפור. מה ההבדל? ספר רשום כספר עם כריכה ועמודים. וסיפור שקיבלתי היה על דף בודד. לא היה לא שם אבל זה היה סיפור על אותיות. אני בכיתה ו', אני לא מבינה איך זה קשור אלי ולמה קבלתי את זה וגם ממי קיבלתי את זה.

היום בבית הספר המורה לשפה חילקה לנו דפים. על הדפים היה רשום הסיפור שקיבלתי. קראנו אותו אבל פתאום היה צילצול לסיום השעה. הצילצול היה בדיוק איפה שאני הפסקתי לקרא אותו. זאת הייתה שעה אחרונה. חזרתי הבייתה וראיתי טלויזיה. כאילו שככתי מהסיפור.
"את לא רוצה להמשיך לקרא?" שאלה אותי אמא לפתע.
"מה לקרא?" לא זכרתי.
"את הסיפור, מה את לא זוכרת?" אמרה בפליאה.
"אה כן, אני אלך להביא אותו" פתאום נזכרתי.
הלכתי להביא אותו אבל כול מה שראיתי היה דף ריק. "אמא, איפה זה?" שאלתי אבל אמא לא ענתה. ואני יודעת שהיא שמעה. הלכתי לחפש את אמא שלי אבל כשחזרתי הדף הריק לא היה שם…

חיפשתי בין דפים אחרים וראיתי שגם הם ריקים. יצאתי החוצה והשלטים היו ריקים. בלי אותיות….
בלי אותיות! זהו! אולי זה קשור לסיפור שלי? רצתי הביתה מהר ורציתי לחפש את הסיפור אבל הרגשתי כאילו משהו עצר אותי… כאילו השמים נופלים. כאילו אף אחד לא זז… כאילו עצר הזמן…..


תגובות (3)

אהבתי. המשך

31/10/2013 04:44

התגעגעתי אלייך!
תמשיכי!!
אחד המושלמים שלך :)

31/10/2013 06:45

תמשיכי!

31/10/2013 06:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך