אנסטסיה היא למעשה דמות אדירה שתס כתבה למצוד האגדות אבל אמורה לא קיבלה. וונד היא דמות פרי דמיוני שלא הצעתי אותה בהרשמה בעיקר מכיוון שמלך האריות זו המצאה של דיסני. בכל מקרה, השם של הדמות שנתתי ליוטה לסיפור החדש(וונד) הגיע מהדמות הזאת. הרבה זמן רציתי לכתוב בת לסקאר והנה כתבתי. הייתי צריך שם שקשור לסקאר ו - וונד(wound) באנגלית זה פצע אז בחרתי את השם הזה. זה חלק א' של הפאנפיק(?) והחלטתי להשאיר אתכם במתח לקראת חלק ב'... מוחעחעחע אז הכנסתי את כריס! די מפתיע בהתחשב בעובדה שאני שונא אותו אבל בכל זאת. מקווה שתהנו!

פאנפיק(?) 4 -א' למצוד האגדות. כל הזכויות – לאמורה. "כריס נלחם ומנצח" :(

09/02/2016 845 צפיות 13 תגובות
אנסטסיה היא למעשה דמות אדירה שתס כתבה למצוד האגדות אבל אמורה לא קיבלה. וונד היא דמות פרי דמיוני שלא הצעתי אותה בהרשמה בעיקר מכיוון שמלך האריות זו המצאה של דיסני. בכל מקרה, השם של הדמות שנתתי ליוטה לסיפור החדש(וונד) הגיע מהדמות הזאת. הרבה זמן רציתי לכתוב בת לסקאר והנה כתבתי. הייתי צריך שם שקשור לסקאר ו - וונד(wound) באנגלית זה פצע אז בחרתי את השם הזה. זה חלק א' של הפאנפיק(?) והחלטתי להשאיר אתכם במתח לקראת חלק ב'... מוחעחעחע אז הכנסתי את כריס! די מפתיע בהתחשב בעובדה שאני שונא אותו אבל בכל זאת. מקווה שתהנו!

רצף של דפיקות נשמעו מבעד לדלת הברזל הלבנה והגדולה.
המלך ארתור, אשתו – סינדרלה ובנם בן השלוש עשרה, כריס ישבו סביב שולחן העץ שגילופים שונים של חרבות וכלי מלחמה אחרים עיטרו אותו. על השולחן הונחו מאכלים ומשקאות ממגוון סוגים והשלושה, מלך, מלכה ונסיך צעיר ישבו וסעדו סעודת מלכים(תרתי משמע).
עיניהם של השלושה ננעצו בדלת בהפתעה. זאת הייתה שעת ארוחת צהריים והם לא ציפו לאורחים.
"יבוא", קרא המלך ארתור וקם מכסאו כדי להיטיב לראות מי נכנס.
"סלח לי אדוני," מלמל הבן אדם רחב הכתפיים שנכנס לחדר.
"הרולד!" קרא המלך בשמחה, "קרה משהו?"
"האבירים האדומים מצאו שני פולשים, או יותר נכון שתי פולשות ליד הכניסה הדרומית לארמון."
"תפסתם אותם?" שאל המלך בהיסוס.
"אכן." ענה הרולד, "אני יכול להכניס אותן?"
"כן."
הרולד יצא מהחדר ולאחר מספר שניות חזר שבכל אחת מידיו הוא מחזיק נערה כבת שלוש עשרה באוויר כשרגליהן של הנערות בועטות באוויר בניסיון נואש להשתחרר מאחיזתו הלופתת של הרולד.
שתי הנערות היו שונות מאוד במראן. לאחת היה עור חיוור, שיער חום בהיר וגלי, עיניים כחולות בוהקות ואף על פי שעיניה רשפו בכעס, תדמיתה שידרה תמימות ושבריריות.
לשנייה היה עור בגוון מוקה, שיער שחור כהה וארוך, עיניים צהבהבות ולמרות שעיניה הביעו פחד תדמיתה הציגה אומץ והחלטיות.
הרולד שחרר את אחיזתו בבנות והשתיים נפלו בכאב על הרצפה.
"בנות," התחיל המלך להגיד, "מה מעשיכן כא-"
הוא נקטע כאשר הנערה כהת העור שינתה צורה ללביאה עם פרווה חומה ועיניים צהבהבות.
הלביאה ניתרה קדימה וקפצה על הנסיך הצעיר, כריס. היא הפילה אותו ומיהרה להשתנות מהר חזרה לצורת אדם כאשר היא תופסת את ראשו במרפקה ומצמידה ציפורני לביאה חדות לגרונו.
"צעד אחד – והוא מת." היא אמרה בשקט.
כריס היה אמנם צעיר אך הוא למד מגיל צעיר איך להילחם. כריס הבחין באחיזה הרופפת של הנערה וברעד שעובר בגופה. הוא ידע שהיא מפחדת והוא החליט לקחת את ההזדמנות להחזיר מלחמה.
הוא בעט בה אחורנית וניצל את הרגע הקצר שהם נפרדו כדי להסתובב ולתת לה אגרוף לבטן. היא התכווצה בכאב בעוד הוא הסתער עליה והפיל אותה לרצפה. היא קמה במהירות וניסתה לחבוט בפניך אך כריס חסם את כל המכות שלה. הוא חבט בפניה מספר פעמים ובעט לה ברגליים מה שגרם לנפילתה. הוא רכן מעליה ושאל בתקיפות, "מי את?"
"אני וונד, הבת של האריה סקאר" היא אמרה בכעס, "וזאת אנסטסיה, בתה של כיפה אדומה."
"מה מעשיכן כאן?"
"באנו למצוא את הילדות של שלגיה ובל -" התחילה וונד להגיד.
"ולהרוג אותן." סיימה אנסטסיה.


תגובות (13)

כשראיתי את הכותרת ממש צחקתי XD בעיקר כי הוספת את הסמיילי העצוב חחח
בהתחלה חשבתי שאלה אנג'י ונואר, אבל זה לא הסתדר לי עם צבע העור והעיניים שלהן… עכשיו זה מובן *-*
בתכל'ס, סקאר הוא באמת המצאה של דיסני ככה שזה היה די מוזר שהיא שם, אבל סקאר הוא באמת מגניב XP ומרושע.
אהבתי! סוף סוף אתה מפרסם משהו, כבר התחלתי לחוש ייאוש קל ;.;
מחכה להמשך ^^
ואם שמת לב, פרסמתי שני פרקים חדשים ^^ (אחד למצוד הפלאות ואחד לוואן שוט)
אני ממליצה לך להמשיך להוסיף דמויות עכשוויות מהסיפור בצורה מיניאטורית, זה כיף *-*

09/02/2016 20:36

    תודה רבה!
    קראתי אבל אני לא יכול ממש להגיב כי אני דרך הפלאפון אז…

    09/02/2016 21:11

'כריס נלחם ומנצח'? כאן כבר חשדתי שלא אתה כתבת את זה XD
הפרק טוב, אבל עדיין קצר. הייתי מנסה להרחיב את זה איכשהו.
אני חושבת זה ממש אדיר שהכנסת דמות שלא נכנסה לסיפור (על אחת כמה וכמה כשהיא של תס.)
מחכה לחלק הבא!
– סליחה על התגובה הקצרה, אני צריכה להגיב על הפרק של יוטה ואז של אמורה ואין לי ממש זמן –
קטניס אוורדין, סוף.

09/02/2016 20:38

ברגע שראית את הסמיילי העצוב היית צריכה להבין שזה אני XD
הוא בהחלט קצר. אני יודע. אבל זה רק חלק א' שלו אז תצטרכי לחכות לב'.
גם אני חושב שזה אדיר(במיוחד כי זאת דמות של תס).
תודה רבה!

09/02/2016 21:12

סקאר ? 0.0 (הוא לא אריה?)
פרק מגניב, נאלץ להסכים עם קטניס בנוגע לזמן הפרק. קצר מאוד. אבל עדיין נהנתי, מחכה לפרק הבא ^^

09/02/2016 21:46

תודה רבה!
סקאר הוא אכן אריה.

09/02/2016 21:49

ווהו! כריס מנצח!
בלאק, גם אני בהתחלה לא האמנתי שזה אתה שכתבת את זה. ואז ראיתי את הסמיילי, ונתקפתי צחוק. אופס 0_O
ממש אהבתי איך ששילבת את הדמות של תס – לא זכרתי אותה – ואחת משלך, למרות שאני דיי שונאת את סקאר…
גם אני חשבתי בהתחלה שאלה נואר ואנג'י, אבל זה לא הסתדר לי.
אני רוצה המשך!
נ.ב: העליתי עוד פרק של קרייסט. כבר דיי מזמן, אבל לא הייתה לי הזדמנות לומר… אשמח אם תקרא ותגיב :)

09/02/2016 22:48

היי. התגעגעתם אליי?

26/02/2016 21:45

דרך אגב, יש סיכוי שקרה לכם משהו? כי איזה עשרה ימים אתם לא חופרים!
אוי. יש עוד הרבה מה לתקן.

26/02/2016 22:06

Romulus?
Is that really U?
After all this years?
ו… קאט!
רומלוס?
לאן נעלמת?
טוב שחזרת אלינו(או לאתר?).
מה קרה לך, בכל אופן?

27/02/2016 20:06

מתתי. עברתי לולהלה. רק עכשיו מצאתי שם מחשב, וגם הוא מאיזה לפני מיליון שנה. (;

29/02/2016 21:13

חח כריס כזה אליםXP
יאיי! אנסטסיה שלי~ איזה כיף שכתבת עליה למרות שהיא לא נכנסה^^
אהבתי את זה.. זה היה ממש חמוד.

26/04/2016 15:08

תודה רבה!

26/04/2016 15:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך