קינאת האישה

24/11/2009 1311 צפיות 2 תגובות

קינאת האישה

היה פעם בעל שאהב למתוח את אשתו ולהרגיז אותה. אך היא בכלל היתה קרת מזג ולא התייחסה לבעלה. באחד הימים חזר הביתה מאוחר מאוד, היה שיכור והתנדנד מצד לצד, צעק על אשתו :"מהר בואי עזרי לי להתפשט, ולהיכנס לאמבטיה". האישה לא זזה ממקומה, ככל שהוא צעק היא צחקה בקול ואמרה: "חבל שאין לי מצלמה לצלם אותך בצורה הזו ולהפיץ את התמונה בין כל חבריך". הוא היה כל כך עייף ולא יכול היה לענות. בסופו של הלילה הוא נרדם על הספה בבגדיו. התעורר בבוקר ואמר לאשתו: "אני הולך למצוא בחורה ולהתחתן שנית". היא צחקה וענתה: "ברוך שפטרנו..אשמח מאוד אם תתחתן ותיתן לי מנוחה". וכך שה נמשך כל יום והאישה נראית רגועה ולא מושפעת להטרדות בעלה.

באחד הימים הוא קנה בובת עץ בגודל אישה. קישט אותה בבגדי כלה, ועטף את פניה בסעיף משי משובץ ביהלומים, והושיב אותה על הספה בחדר האורחים. אשתו נכנסה הביתה והופתעה לראות את הכלה יושבת בסלון במיטב הביגוד. בפעם הראשונה בחייו ראה הבעל את אשתו מרוגזת. שאלה: "מי זאת?" הבעל ענה: "זו אשתי החדשה, הרי אמרתי לך שאני הולך להתחתן ואת נתת לי את ברכתך".
האישה השתוללה, לקחה מקל מטאטא שמצאה והתנפלה על הבובה. קרעה את בגדיה ושברה אותה לחתיכות. הבעל חייך ואמר: " מה עשית? הרי זו בסך הכל בובה". האישה ענתה: "הקנאה בוערת בלב אישה אפילו אם הבחורה של בעלה היא בובה".
מאז הפסיק להרגיזה וחיו בשלום ובאושר.
נמרדי יוסף


תגובות (2)

נפלא!

05/11/2010 14:26

סיפור יפה (:
רואים שיש לך ניסיון .

01/05/2011 17:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך