נטע די אנג'לו
מחר אני אעלה פרק בסיפור אחר! אני מבטיחה!
שתי תגובות ואני ממשיכה.

רובין הוד – הסיפור האמיתי פרק אחד

נטע די אנג'לו 21/10/2013 2009 צפיות 8 תגובות
מחר אני אעלה פרק בסיפור אחר! אני מבטיחה!
שתי תגובות ואני ממשיכה.

רצתי. המרכבה התנגשה בי עוד לפני שהספקתי להפנות את ראשי.
השתטחתי על האדמה. נהג הכרכרה קפץ ממושבו ובחן אותי. בינתיים הבחנתי בג'ון ובטאק לוקחים את המושכות של העגלה.
עיניו של הנהג נצצו כשהוא הביט בפני, בשיער שחור והעיניים הכהות העצובות שלי.
"הי, שריף, בוא תראה מי כאן!" צעק הנהג.
האיש שהיה בתוך הכרכרה יצא, והייתי צריך לנשוך את לשוני כדי לא לתקוף אותו.
השריף מנוטינגהם, איש לא ידע מה היה שמו האמיתי. שיערו השחור הקצוץ, עיניו הכחולות הרצחניות וכמובן הצלקת שעל מצחו יכלו לגרום לו להיראות מפחיד, אלמלא גובהו היה עולה על מטר וחצי. הוא התקדם אלי בגו נוקשה ועיניו ננעצו בי ברעב כשזיהה אותי.
הוא תפס בדש חולצתי והרים אותי. "די טיפשי מצדך להסתובב כך לבד, רובין."
לא אמרתי כלום. הוא הטיח אותי בחזרה באדמה ושלף את חרבו.
"אה, אדוני, לא כדאי לך להסגיר אותו למלך ולקבל את הכסף עליו?" שאל הנהג.
"לא, אני רוצה לסגור איתו חשבון בעצמי." הוא הצביע על הצלקת שלו. "הוא גרם לי את זה, גיו, הוא צריך לשלם את המחיר."
גיו נאנח. השריף התעלם ממנו והביט בי במבט של ניצחון.
"אחרי כל השנים האלה," הוא אומר. "אתה נופל לידיים שלי במקרה. בגלל שאני נחמד, אתן לך לבקש בקשה אחרונה."
הסתכלתי מאחוריו. ג'ון סימן אלי שהכול מוכן.
"כן," אמרתי וחייכתי. "תסתכלו אחורה."
בום! הסוסים בעטו את גיו והשריף לשיחים. ג'ון הושיט לי יד ועליתי על הכרכרה.
"בתזמון מושלם." אמרתי. "טאק! הכסף שם?"
טאק הופיע מאחורי. "הכול כאן, רובין."
"עכשיו, בואו נרכב!" הסוסים האיצו את דהירתם. הרוח פרעה את שיערי וההרגשה שהתלוותה הייתה הכי טובה בעולם.
בדרך עברנו דרך כרזה. היא היתה רחוקה מכדי שאוכל לקרוא אותה, אבל ידעתי מה כתוב שם: רובין הוד. מבוקש מספר אחד. מאה אלף מטבעות זהב לזה שיביא ללכידתו.
המשטר של המלך מחפש אחרי כבר שנים, אבל הם לא יכולים לתפוס אותי.
או זה מה שחשבתי.


תגובות (8)

נשמע מעניין מחכה להמשךךך

21/10/2013 10:49

תודה!

21/10/2013 10:50

רובין הוד!! שלמען האמת החץ הירוק זה הגריסה המודרנית שלו :O
מחעחע פרק יפה תמשיכי ^^

21/10/2013 10:50

אני אמשיך, אולי מחר.
ביום רביעי אני אהיה בטיול אז אולי אעלה ביום רביעי בערב, אבל לא לבנות על זה.

21/10/2013 10:52

ווואי זה ממש יפה תמשיכי ^___^

21/10/2013 11:48

תודה! אני פשוט חשבתי על זה רק היום אז אני צריכה לפתח קצת את העלילה.

21/10/2013 11:50

תמשיכי

22/10/2013 05:58

אני מנסה להמשיך את הכול בבת אחת וזה לא כ"כ הולך לי אבל אני אנסה להעלות משהו היום.

22/10/2013 06:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך