נטע די אנג'לו
כן, כן, אני יודעת שזה נורא קצר אבל כתבתי את ההמשך באמצע שיעור ערבית והמוח שלי לא ממש היה מרוכז, הייתי צריכה לשמור שאף אחד לא יקרא.

רובין הוד – הסיפור האמיתי פרק שתיים

נטע די אנג'לו 24/10/2013 810 צפיות 6 תגובות
כן, כן, אני יודעת שזה נורא קצר אבל כתבתי את ההמשך באמצע שיעור ערבית והמוח שלי לא ממש היה מרוכז, הייתי צריכה לשמור שאף אחד לא יקרא.

"חזרתם! כבר חשבנו שעשו מכם שטיח!" צעק ויל. הוא, מאץ' ומריאן רצו לעברנו.
ג'ון, טאק, ויל, מאץ', מריאן ואני חברים הרבה שנים. מאז שגירשו את כולנו ליערות ושם נפגשנו, הממלכה מצטערת על המפגש הזה עד היום.
"כמעט עשו מרובין שטיח." צחק טאק. הכנסתי לו אגרוף.
"אבל הצלחתם לחזור, והבאתם את הכסף אני רואה." אמרה מריאן.
"א-אה, כן…" מלמלתי. יום אחד יגיע היום שאוכל לדבר עם מריאן בלי לגמגם.
ג'ון צחק. "כן, כל הכסף וגם הבחור המגמגם שלנו כאן."
מריאן צחקה. היא היתה ממש חמודה כשצחקה… זה ממש הסיח את דעתי.
ניערתי את ראשי. "טוב, בואו נראה את השלל."
כולם הריעו. אני וג'ון הוצאנו את השקים (ששקלו בערך כמו עשרה פילי קרב) ושפכנו את תכולתם על הרצפה. מאות אלפי מטבעות זהב נצצו והאירו את כל היער.
"וואו, השריף עבד קשה מאוד בלרושש אנשים." אמרה מריאן.
"נחלק את הזהב מחר בבוקר, אבל מישהו יצטרך לפקוח עין על השריף." אמרתי.
"אה, רובין, כדאי שתשמע את זה." מלמל מאץ'. הוא החזיק בידו מגילת קלף ישנה. "הקטע הזה קטוע, אבל יש חלק אחד שנשאר שלם. הבעיה היא שזה כתוב בכתב עתיק מאוד, ואני לא בטוח אם מה שאני תרגמתי נכון."
"אז תקרא את זה ונראה." אמרה מריאן.
"אה, בסדר. כתוב כאן: המלך לא רוצה שאני אתן תקווה לעם, אבל הגיע הזמן שמישהו ישחרר אותנו. החיזיון שלי הראה על ילד, אולי בן שתים עשרה. הוא יהיה זה שישחרר אותנו לתמיד…" מאץ'
לא המשיך.
"מה קרה? תמשיך." אמרתי.
"ו-ושם אותו הילד הוא רובין הוד."


תגובות (6)

יאיייי רובין הוד המושש ^_^

24/10/2013 06:18

אני גיליתי שאני דומה לרובין הוד (איך גיליתי: ויקיפדיה, וערך של מבוכים ודרקונים)
בגלל זה אני אוהבת אותו.

24/10/2013 06:21

מחעחע נבואות עתיקות הדבר הכי חמוד שיש :)

24/10/2013 07:15

בדיוק! זה המרכיב הסודי הבלתי כתוב של ספר טוב! אני מתה על נבואות! ועל רובין הוד!
מי שרוצה תסתכלו גם בערך של מבוכים ודרקונים ותראו למי כל אחד דומה.

24/10/2013 07:20

מתה על רובין הוד!
אבל רק הערה אחת – העלילה הולכת מהר מידי ואני קצת לא מבינה מה קורה.
וגם אם כתבת את זה בשיעור, את יכולה אחר כך לשכתב את זה שוב.

24/10/2013 07:32

בסדר, אני אתקדם לאט יותר.

24/10/2013 07:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך