10 דברים שעושים אותי שמח

05/04/2016 1184 צפיות 3 תגובות

1. התחושה הנשגבת כשאתה מקבל כשאתה יושב בסלון של הסבתא הגוססת שלך ומסתכל בהערצה על אקדח הוולטר שמוצג לראווה על המדף. את כבר לא במחתרת סבתא, את סתם גופה מונשמת.
2. תחושת ההגשמה העצמית שאתה מרגיש כשאתה משיג את מה שאתה רוצה ושם את האקדח בתיק.
3. הזקפה כשאתה קם בבוקר ומבריק את הקנה קדימה ואחורה כאילו היה פין יפה.
4. תחושת הביטחון כשאתה יודע שהאקדח נמצא בתיק שלך ואף אחד מהילדים בכיתה לא יכול להתעסק איתך, סוף סוף, היד שלך על העליונה.
5. לראות את אימא כל כך שמחה בארוחת הבוקר כשאתה מידעה אותה לגבי הציון למבחן בביולוגיה והיא לא יודעת שאתה לא מחייך בגלל הציון.
6. כשאתה קופץ על השולחן עם האקדח מונף צועק "כולם למטה!" וכולם מכבדים אותך, מייבבים, אבל מכבדים.
7. הצדק, כשאתה מכניס כדור לערס שמזיין את הילדה הכי שווה בכיתה ותמיד הסתכל עליך מלמעלה.
8. כשאיזה מתחכם מנסה לברוח מהכיתה, המורה מנסה להעמיד אותך במקום או איזו מטומטמת מסרבת להביא לך את הטלפון שלך ואתה מעביר להם שיעור ביחסי אנוש והופך את העולם למקום מעט יותר טוב.
9. כשאתה שומע את המזכירה מבקשת מהמורים לפנות את התלמידים מהבית ספר, אווירונים מעופפים מעל המבנה, שומע ניידות ומבין שאתה הולך להיות כוכב.
10. הריגוש, כשאתה פושט את הג'אקט וחושף חולצה לבנה שכתוב עליה באדום "KILLER". אתה תופש את הזונה האהובה עליך ביד, מצמיד את וולטר לרקה שלה ומושך אותה מחוץ לכיתה. תוך כדי שאתה מוביל אותה מחוץ למבנה אתה לוחש באוזנה "את תהיי בסדר, מבטיח" ומלקק את הלחי שלה. אתה יוצא מחוץ למבנה, שורות של כוחות מיוחדים מחכים לך. אתה מחייך וזורק את הכלבה על הרצפה ובכך חושף את עצמך לחלוטין. קולות ירי נשמעים, ואז, אז באמת, הכל מושלם.


תגובות (3)

סליחה על שגיאות הכתיב. :(

05/04/2016 03:36

יש בזה משהו מחלחל, מרגש ועצוב בו בעת. מיוחד.

05/04/2016 06:50

יותר כמו פסיכופטי ושונה..

05/04/2016 10:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך