uta
פרק קצר מאוד אך חשוב! יהיו כ10 פרקים לחלק הזה וגם לבא כך שהסוף קרב...:)

אבירי האדוואן: עלייתו של לוחם האש פרק 7: חשיפה

uta 30/08/2015 685 צפיות 2 תגובות
פרק קצר מאוד אך חשוב! יהיו כ10 פרקים לחלק הזה וגם לבא כך שהסוף קרב...:)

פרק 7: חשיפהפרק 7: חשיפה

התוקף זינק לכיוון פור, כעת הוא נראה לא יותר משד שעולה בלהבות. התוקף הושיט את כפות ידיו בתנופה אך פור לא זז אפילו מילימטר. הוא הניף את כף ידו קדימה ולהבות אש כתומות אדמדמות נפרצו ופגעו בפניו של התוקף, הוא נהדף כמה מטרים לאחור והרצפה נסדקה מהתנופה.
פור הטה את כף ידו ומהלומה נוספת של להבות פרצה מצד כף ידו כמעין הברשת מכחול. התוקף זינק לצד והתחמק מהמהלומה, הוא הביט בג'ייק ואחר כך בפור.
"שד עם דם מלאכי." הוא אמר בקול נמוך, זה יכול לשרת טוב מאוד את האדונים שלי." אמר והביט בג'ייק, הוא העיף את רבקה מהם והתקרב לכיוון ג'ייק.
פור מיד התעופף לכיוון התוקף, וא כיווץ את אצבעותיו והכה את האוויר, מהלומת אש כתומה פרצה מאגרופו אל פניו של התוקף והסרבל התעופף ממנו, יחד עם זה היה ניתן לראות מי האדם.
"לא.. זה לא יכול להיות." אמרה ג'יין, דמעות ספגו את עיניה וחנקו את גרונה. כולם הכירו את האדם שהופיע מולם. הוא גילח ממנו את כל שערותיו ועורו היה שרוף לגמרי בעל כתמים אדמדמים. פור התכוון להשליך עוד מהלומת אש "לא פור!" צרחה ג'יין, הוא הביט בה.
מה שהפעיל את כוחותיו גם גרם להם להפסיק לפעול הוא נחת על רגליו וכשל על הרצפה מחולשה. ג'ייק קם על רגליו בחולשה, הוא הרגיש שצלעותיו נסדקים.
"בבקשה לא! אל תעשה את זה." היא פנתה אל האדם שהכירה, האדם הטוב לב שהייתה בטוחה שהוא מת.
"אתה בא איתי." הוא אמר בכבדות והתקדם לכיוון ג'ייק, ג'ייק ניסה להפעיל את ההתרפאות שלו אך היה חלש מדיי.
"לא!" ג'יין צרחה והתקדמה לעברו, היא טלטלה את גופו וכתגובה הוא הידק את אצבעותיו סביב גרונה והשליך אותה על המדרגות בתנופה חזקה. האדם הכה בחוזקה את פניו של ג'ייק ואחז בו.
"לא העקאל, לא אבירי האדוואן ולא אחוות המסדר, אף אחד לא יכול לעצור אותם עכשיו. אף אחד לא יכול לעצור את עלייתם של מסדר אבירי האפלה." הוא אמר והביט פעם אחת אחרונה בכולם בחיוך מרושע.
"בפעם הבאה שניפגש כולכם תמותו. אחד אחד." הוא צעק את שני המילים האחרונות והשניים נעלמו.
ג'יין הייתה על צידה, שכובה בסוף המדרגות, היא נפצעה חזק בצלעותיה ובראשה.
רבקה הייתה זרוקה על הרצפה ממש ליד הקיר כזאבה. נושמת לאט מאוד.
להב הגרזן של לורן היה נעוץ בבטנו ודם נטל על שפתיו, הוא בקושי נשם. עורו נהיה צחור כסיד ועיניו איבדו את הברק. הוא גסס וידע שאף אחד לא יכול לבוא לעזור לו.
ג'יין נעמדה על רגליה בחולשה רבה, עיניה דומעות ושפתיה רועדות. היא כשלה קדימה ונפלה על רגליה בבכי מר. "זה לא יכול להיות. מה הם עשו לך אבא?" לחשה בעודה בוכה


תגובות (2)

רוס!!! למהלמהלמהלמה????? אני שונאת אותך, אני כל כך שונאת אותך… ואם מתעלמים מכל זה, פרק מדהים!!! אהבתי מאוד :) תמשיך!!! ^^

30/08/2015 16:20

רוס רשע?!?! *השתנקות*
מסכן לורן,לאף אחד לא אכפת ממנו… תמשיך!!

30/08/2015 20:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך